När Kommer Livet och en femhundring da?
upp säger jag bara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Livet & en femhundring kommer under året.. Måste sprida ut det så det blir jämnt fördelat över 12 månader ju:) Varje månad fram till juni e spikad med släpp iaf
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
mannen ni på whoa e fan knas, ni lyssnar ba på sån här skit. menar nt o va rasse eller skriva idiot inlägg men efter alla koll i trådarna känns d som blatte hiphopen frå INGEN shine alls på whoa bara svenne hip hop typ afasi filthy snook organismen såna här akter som finns här. riktigt irriterande shiit.
Muerten?? hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nää vad fett. marke är så jävla på gång. KAASIM
kasim upp i mixen hur gåre
Frey fan va real, lite det som var tanken! tack gimper fett o höra man, fortsätt lyssna! så jävla roligt att höra den positiva kritiken som Öris säger, fram till Juni är det spikat med maaaaaassssssaaaaaa reeeeaaaalnneeesssssss. Fortsätt ladda ner skivan och sprid den så mycket ni kan och vill! Snart kommer Bill & Bull med Organismen & Öris, vilket jag kan säga (enligt mig) är det bästa släppet de skapat tillsammans... Så långt ifrån "8 anledningar att hata ett band" man kan komma... är ni ready? LIIIIIIIIIIVET och 450 kr, var tvungen o ta bussen till skolan saarvi /marke
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Muerten.. Du heter Mårten HAHA, sluta snacka om svennar o blattar o håll dig till innebandy
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Muerten: alltid lika viktigt med hudfärg.
Såja äntligen lyssnat o beskådat vad som gjorts denna gången... Några riktigt feta låtar, några illa valda beats, endel feta verser, marke blir bättre (lite sjukt uttal ibland bara....jag tycker att du e rätt underhållande dock), sebbe passar bra med öris...profet...NJAAAAAA...inte särskilt intressanta texter, inte särskilt bra flow osv. Jag kan inte namnen på låtarna men det e väl en 5 st som var tunga o någon mer som var underhållande...bättre än många skivor får man väl säga! juste måste fråga en sak...den där "alla som inte dansar är våldtäksmän" försöket är väl på skämt, eller iaf gjort med glimten i ögat? Om den är på skämt så gillar jag den om ni var allvarliga o försökte göra en låt i den nya techno/electro stilen så gick det inget vidare. Väntar på öris egna platta...blir iofs säkert fett med org12 men man måste ju tyvärr lyssna på den där tjatiga/tråkiga jäveln då också! Tdafakkkkkk: Kan du vara snäll o göra lite fler vulgära låtar... fan kom på en fråga till, fan vad jag måste ha tråkigt idag...iaf...när man gör sånna låtar som du hade på ditt mixtape "mona-lisa" eller vad den nu kan heta o som den där du säger "tänk på den som att du ska få upp den i din hjääääärna" spelar man det stolt för morsan sen eller skippar man dom grövsta låtarna?
T2dafuckin: Vad är det mer än Bill & Bull som kommer? Det är ju 3-4 (?) grejer till isf :)
Riktigt bra skiva som lever upp till gruppnamnet! Ser fram emot kommande släpp. RANDOM BASTARDS
randombastards.com | twitter.com/randombastards Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip
Muerten.. mårten... haha.. kunde inte hålla mig Mrsalesman roligt att höra att jag underhåller dig hahah, men framförallt att folk, utöver du, märker utvecklingen, det uppskattas.. skämt o skämt med "hoppas att nån"... det är väll inte vår mest seriösa låt, men jag diggar den, och öris diggar den, och hoppas att nån............... opch det är välll klart du spelar den för din mossa? sätt på 8 anledningar direkt efter... fett som fan att du gillade skivan i överlag!! LIIIIIIIIIVEEEETTTTTTT saarvi
Hehe asså jag tycker ju att den var rätt ball, ska man göra sånna låtar måste man ha beats som är party nog o hårda nog att backa upp skiten o jag tyckte verkligen inte detta var det...annars var det ju schysst med en låt i den stilen. Inte många jag känner som skulle ha ngt emot ett smakprov i drinken! keep it up
MrSales.. Hoppas att nån är givetvis inget skämt, vi gör inga skämtlåtar. Det är inte heller en "våldtäktsmanslåt" utan bara en låt på ett tyskt industritechno-beat. Tycker att all den där jävla danshiphoppen e så jävla bögig med sina töntiga teman o sina bouncande jävla fittrappare så jag o Marke ville göra lite äkta knark-musik för äkta pundare:) Va gäller det grova så e det väl självklart att jag spelar det för min mamma, va trodde du?? Jag står för det jag gör inför alla och om man inte gör det så ska man sluta omedelbart. Och, ja, det kommer fler grova grejor hehe. Jag har tagit på mig att bli sveriges första porr-rappare. Kuksagor va bara förspelet.. Hampaa.. Du kan räkna:) Du får hålla dig helt enkelt Ö
om du på allvar ska bli sveriges första porr-rappare så kommer jag bli glad...fan vad fett det hade vart, bara sjuka låtar! aja ok...jag antog att man spelade upp allt osm rappare men vem vet, jag tänker lite på slugeri låtarna osv men du är ju rätt gammal så jag antar att verkligheten inte är någon hemlighet. Man vet ju aldrig, jag hade inte kunnat göra det...min verklighet är censurerad o nedtonad för dom äldre. får man fråga hur hon reagerar på dom hårda/snuskiga låtarna? aja håller med dig om den nya hip hopen...tyckte kanske inte ert försök var det bästa, gillade egentligen inte beatet så mkt men men...vem gillar allt! profet var f ö inte lika dålig osm jag sa innan...hans vers på upp&ner e tung!! nu får det vara nog skrivet!
MrSale.. Jag är redan sveriges första:) Vem har gjort en låt som Kuksagor innan?? Jag lever i en ocensurerad verklighet, både i min musik o i mitt förhållande till mina färäldrar o andra vuxna.. Min morsa har hört mina låtar sen 93 o hon e nog bara glad för att ljudkvaliteten är så pass mycket bättre nu än då haha Det måste ha gjort ont i hennes öron o lyssna på våra vardagsrums-sessions på 90-talet.. Vårt försök e minst lika bra som alla andras men stilen i sig e bull.. Va gäller Profet så vet jag att han inte e dålig haha Upp o ner-versen i all ära men hans vers på Lögnen är nått av det bästa. Snackar real-shit där
hehe är väl egentligen inte någon som är särskilt vulgär, brutal eller ngt annat...ang. att spela upp musiken för andra o vara helt ärlig aja, det e ju fett (jag misstänker att du fått problem för det dock)...jag hade kanske inte pallat spela upp allt skit om jag var rappare men det är ju tur att mina handlingar hålls tysta hehe förutom när tomten kommer med kristall o trevlig whisky till dom gamla profet kommentaren var inte till dig, mer i allmnänhet för att jag skrev att han var helt kass på skivan...så var inte fallet riktigt när jag lyssnade genom, känns lite hårt att dissa någon rakt av utan anledning! fortsätt jobba...vet inte vad folk uppåt tycker men ALLA vi gillar det iaf!
MrS.. Att va ärlig är en sak som inte ska tas för givet. Jag är det o har fått betala priset oxå.. Tycker i allmänhet att svenska artister är mesiga. Ingen vågar stå för vad dom gör och ingen vågar säga vad dom egentligen känner. Finns många exempel på det.. Speciellt i knark-frågan där "de stora" är så jävla pinsamma. Till o med en ärkepundare som Kleerup sitter o håller tillbaka för att kunna pusha lite mer skivor eller för att kunna behålla sin sponsor.. Hade polisen tagit pisseprov på mig precis innan jag skulle hämta min grammy så hade ni fått se ett TAL haha
Jo visst jag uppskattar det ju, men det känns ju som man som hustlare gör ett aktivt val om man vill fronta med vad man gör men man kommer få ögon på sig, sådana som vanligtvis undviks! så det är kanske ett dyrt pris o betala å andra sidan hade plattan o mkt av materialet som e tungt inte funnits om du inte hade frontat med ditt jobb så man får väl dra slutsatsen att det är på gott o ont. Sverige är ju ett litet land o det finns inte så jävla många rappare så jag kan tänka mig att om "dom" skulle vilja hålla koll skulle det vara rätt lätt. Har dom sagt ngt till dig om dina låtar o sånt? jag bara antog att det skulle kunna innebära problem jag har inte hört ngt, därav frågan! Tog polisen någon precis innan dom skulle få sin grammy eller? hehe fattad einte om det var ett skämt..bull för den isåfall! Aja poliser är ju poliser så man hade väl inte kunnat förvänta sig annat!
Poliser lyssnar inte på hiphop, det e varandras motsatser i det här landet. Dom sa inget till mig under tiden jag satt anhållen iaf.. Men tidningarna va jävligt noga med att skriva RAPPARE, jävla svin.. Polisen tog ju Kleerup innan han vann o hans svar till polisen va "Ni e så torra"
Måste tillägga att jag står fullt ut för "Hoppas att nån", och att det verkligen inte var ett bögigt försök till att låta som nån jävla Maskin. Om jag blir inblandad med polisen(oavsett vad det gäller), och dom blandar in musiken i det hela, så kommer det att höras.. Det kan jag lova, till skillnad från en hel del andra.. Fuck bortförklaringar... Hoppas att nån!! fortsätt ladda ner skivan och sprida den! skit roligt med den positiva kritiken som sagt.. mer!! saarvi /marke
inte så mycket för skånsk rap, men marke är fan tung ;) ska lyssna imorrn
Hej, Träffat Jacob?
Ärligt talat så skäms jag för att ens ha tankat ner denna skiva... Men seriöst alltså, ett utav dom sämsta SKITEN jag någonsin hört. nej... bad bad bad!
bäst
ÄNTLIGEN!!!! Det tog 125 inlägg innan nån dissade:D Ni ska veta att kärlek e jävligt fett att få när man släpper något MEN det e hatet som får en att växa o gå vidare. Jag samlar på hatare:) Lite mer sånt fan.. En snubbe som tar sitt nick från HARRY POTTER e ju inte direkt vår målgrupp så där e det ganska självklart att vi inte når fram
Woldemort P23 tack för stödet! fortsätt lyssna!
Hat är fan bättre än props ibland, jag hatar alla jävla JA-sägare här på whoa/i livet som bara skriver "fett" till allt o aldrig skulle få för sig att yttra en annan åsikt...fast å andra sidan är konstruktivt hat bäst, ger ju inte så mkt att bara skriva "wack". Props är överskattade!
Jag älskar alla som diggar det vi gör men trots 100 positiva inlägg så är det det negativa som får mig att vilja sätta mig ner o skriva en platta.. Men en anonym propsare e ju jävligt mycket mer real än en anonym hatare
uppåt åker den fy fan vad det har skrivits i helgen... snart kommer det nya saker.. saaaaarvi /marke
vi alla längtar ^_________________________________________________________^
Blunted in stockholm
najs skit.. bara jag som tycker marke e B?
förfan
snore P20, nä det är säkert du och en hel del andra, men det kan jag ta emot.. Vill inte citera Öris, men som sagt ovan, över 100 inlägg, ett eller ett par negativa riktade speciellt till mig, det motiverar mig verkligen... Sen kan du tycka jag är "b", jag lägger 32, 64 eller 128 bars klockrent NÄR du vill, var du vill, på vilket beat du vill, (så länge det finns nånting i det för mig såklart ;) ).... ...och jag gör det med något i min drink.... saaarvi /marke
Hehe, tråden höll på att urarta till en syjunta. Tur att det kom en hatare ;) Vilket fall, skitfett släpp. Har haft den i luren sedan den släpptes och jag lyssnar på den nästan dagligen. Dock hade jag än en gång klarat mig utan Markes "sång" :P
Redline!
Oct.. HAHA, ja världen hade nästan vatt en bättre plats utan hans sång faktiskt. Men vem är vi att förneka honom sitt sätt att uttrycka sig:D
hahahahaha fuck you.. jag sjunger bäst, im on that r.kelly iiiisshh, behöver egentligen ingen autotune.. den får mig låta sämre! haha Skämt å sido, fan va roliga stunder vi haft åt min sångröst! håll er för bobbos mixtape och en del av hans refränger... ni kommer höra klassisker som; "Baby... jag bryr mig inte att du är en hora.."
riktigt fett, efter knas kommer pengar. den smutsiga södern. kan det bli bättre än såhär
fett o höra... kan det verkligen det? det kan nog faktiskt det, om du visste vad jag vet ;)
uppe tidigt för att vara ett tjuckhuve.. kan man hoppas på mer från SKÅNE inom en inte allt för avlägsen framtid? kanske en choppad alltid öppet? vore niice
Prima.. Vi tänkte Choppa den men det blir faktiskt en Dans-remix-platta istället:) Bara upptempo beats
T2dafuckin. men det kommer dyka upp mer med SKÅNE iaf?
orkar inte skriva så mycke mera än att det va dålig.
det kommer dyka upp mer skåne från alla håll och kanter...
fan va nice med en upptempo version :P BIG UP! S dubbel A RV Izzi
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
ska ja va helt ärlig diggar ja inte detta jack-shit. Bara massa weed propagande, bull musik faktiskt, ingen av rapparna håller hög klass heller. Den tyngsta på skivan Niklas, killen som nästan aldrig rappar. Marke är okej. Öris, profet o sebbe håller itne måttet längre!
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
mannen skämtar du???? Öris äger tapet.....massa weed propaganda:-) säg istället att du inte gillar hiphop.....ska du hitta hiphop utan weed snack föredrar jag kanye,fronda eller e de hiphop egentligen:-)haha???fett du digga niklas iaf.....men fy fan vad mkt löööööv folk har gett i övrigt riktigt kul att se.....
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
Skivan e grym bortsett från baby.. Men tycker inte fyra snubbar kan ta namnet skåne. Kunde ni typ inte kallat er runt höör eller nått annat
Mouldy.. E man Skåne så e man, va ska jag säga.. Ingen av oss bor ju runt höör så det skulle vatt lite konstigt.. Dessutom så är det ett projekt som kommer att innefatta ALLA grymma rappare från Skåne även om första skivan bara va vi 4..
tjuckhuve.. ja, du påstår de.. allting e relativt ;)
förfan
mm, mera kuksagor tack!