Oj, Henok sjönk precis ett litet snäpp i mina ögon.. Visst, han har rätt till en viss del. Spottar du politska rader, eller rader med budskap över huvudtaget så är det färre personer som lyssnar.. Gör du någon gung-gung låt så spelas den på radio, på klubbarna på hemmafester etc etc och visst är det klart att det är lättare att "Komma ut" då liksom. Jag, personligen tycker mer om "budskaps-låtar" om man säger så. Faktum är ju den att, vi kan ta Adam Tensta som exempel, även icke-hiphopare lyssnar på My Coool osv. Hur många av dom lyssnar på Banging On The System liksom? Hur många av dom hade ens hört talas om Adam Tensta på den tiden? Aja, nu ska jag inte skriva en bok om det så vi hoppar över till dom här grabbarna.. Det låter riktigt bra, jag ser fram emot plattan. Hang in there ;) Om ni inte blir Radio och TV's nya favoriter så kommer ni iaf att få en hel del fans som lyssnar på hiphop för det som det representerar och inte för dom fulla 14-åringar som vill ha något att dansa till.. En mindre skala, men personligen så skulle jag bli gladare över att ha " ett par av dom" som fans än en massa hip-poppare (om jag nu rappade, vilket jag inte gör haha). Aja, nu skrev jag kanske ett eller två ord för mycket men men. Lycka till grabbar!