[Video] Chords @ TV4 Nyhetsmorgon
För alla som är morgonpigga så uppträder Chords på TV4 Nyhetsmorgon imorgon (6/1) kl 10:18 och 11:27 med Låtarna "Luckiest Man Alive" och "Places To Go" tillsammans med Jeppe Körsbär och DJ Moe Twist ! Klippen finns nu uppe på TV4s hemsida (du behöver WMP för att se dem eller om du har Mac Safari 3 och Flip4Mac):Places To Go Luckiest Man Alive och youtube:Places to go Luckiest man alive (Inlägget ändrat av killen 2009-01-08 15:03:52)
jag dör så fett!
Blunted in stockholm
länk? gillar inte första låten nå vidare dock men skivan e fet, dock inte fetare än Form one's släpp som man typ aldrig tröttnar på...
du måste ju vara berusad...
Blunted in stockholm
haha eller bara lite störd?
ja, nåt i den stilen ^^
Blunted in stockholm
länk till klippet på tv4's sajt
Ska försöka leta fram det så fort som möjligt, det var ju bara några timmar sen han uppträdde så det lär kanske dröja lite innan det kommer upp.
ah såg det nu, sorry. coolt om du hittar, borde ju komma upp på sajten
Yessir: Sådär nu ligger länkarna i mitt första inlägg!
ah damn. places to go e ju typ bästa spåret på skivan
Luckiest man alive är så satans fet.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
fan det funkar inte för mig :/
Blunted in stockholm
den här snubbene ju så grymt bra sångmässit. tycker ja iaf. mkt bättre än timbuktu. inget mot timbuk. just dig this rapper better
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
no doubt
Rock the beat Ent
Producent
2009-01-07 12:54
RYSNINGAR! Plötsligt blev snubben värd en grammis, galet tungt framträdande. Luckiest Man Alive är ju helt underbart skitbra! Nu ska jag hitta min haka nånstans på golvet...
Skulle vara grymt schyst om någon kirrade upp detta på youtube!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nvm, hittade åtminstone Places To Go! :)
Maximum_Taste: Hehe la upp Places to go igår, jobbar för att få upp Luckiest man alive snart också.
ja jävlar.. att snubben är en av sveriges tonsäkraste rappare är väl inget att snacka om.. grammis är ju givet. :P
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
fyfan va fett. ge han en grammis!
fyfan såg de där fett som feeen
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
- Nice !:D
WORD på App, Dawell och några till... Luckiest man alive är helt stört bra må-bra-musik, stort tack till killen! ...till Chords, Jeppe Körsbär och Moe också såklart
http://fredpajorden.com
killen P21 jahopp? man kan ju också fortfarande se dom på tv4 okomprimerade :P
fet snubbe
hets, stress, fest!
Låter ju faktiskt helt ok när han skippar den där jävla Kalle Anka-rösten.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
han sätter d lika tajt live som på skivan fan! ;P tummen upp!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
nån som vet vad samplingen heter? det är med orchestra baobab eller nåt. jag minns inte vad låten heter bara
grymt bra!,
soundcloud.com/jerrones