I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Hyper droppar nytt album

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-01-01 21:03

[Audio] Hyper droppar nytt album

Hyper från Rappare i samverkan klicken droppade igår sitt album "Mogen Musik" på RiS sida.

Länk till http://www.rappareisamverkan.se

mycket nöje och gott nytt år!

(Inlägget flyttat av Oracle från allmänt 2009-01-01 22:57:32)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-03 02:19
upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-03 02:30
Gott! Ska tanka nu och lägga in den på mp3-spelarn. Kanske lägger en kommentar senare, men känner redan att den är lika bra/sjuk som vanligt..

2009-01-04 23:51
gött!

2009-01-05 20:09
dåliga rader framrappade på ett tråkigt å dåligt sätt.

Blir inte sämre.

Tummen ner, helt enkelt.

Han har säkert liten snopp dessuton, det vet jag dock inget om, men det låter så.
Ridå

2009-01-05 20:09
Billigt att ge sig på spakur, dessutom, men det är väl halmstrån han drar efter innan karriären ger upp andan helt.
Ridå

2009-01-05 21:01
Dåliga rader? Förmodligen säger du så för att du inte förstår innehållet... Eftersom Hyper är en bättre Lyricist än 99% av whoa.

Sen att du inte gillar flytet eller "framrappandet" som du kallar det, är upp till dig, alla kan inte tycka lika :)

Det sista tänker jag inte ens kommentera, personangrepp hör inte riktigt till i denna tråd ;)

Kram
Sångare

2009-01-07 13:20
Känns som Hyper försöker vara Prinzen ibland. Har aldrig gillat Hypers musik men här gör han klara framsteg och detta är faktiskt klart lyssningsvärt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-01-07 15:06
Har själv lyssnat igenom skivan nu och måste säga att beatsen som är proddade av Ez-Fx, Prinzen och Armann e det tyngsta på skivan, riktigt bra skit..

Sen har Hyper själv gjort klara framsteg sen förra gånge jag hörde han, vissa låtar var riktigt bra.

7/10 overall, helt klart lyssningsvärd :)

2009-01-08 11:47
Taztylicious: eftersom du skapade tråden antar jag att du är helt objektiv.
Ridå

2009-01-08 19:44
Töntnörden P12, jag brukar lägga upp RiS-kollektivets låtar här eftersom jag vet att dom själv inte gör det, och att vissa då aldrig kommer i kontakt med dem...

Har du några övriga problem skall jag självfallet hjälpa dig igen, kram.