[Audio] Hands - Dues Paid (90's remixer)
Inte ett dugg nyskapande, knappast futuristiskt, noll marknadsanpassat men hyffsat straight hiphop. Håll till godo!Hands - Dues Paid Tracklist: 01. Paying Dues (Intro) 02. Lords Of The Underground - Tic Toc 03. Artifacts - Wrong Side Of Da Tracks 04. CL Smooth - Take You There 05. Fat Joe, Smif N Wessun & Jeru The Damaja - 1, 2 Pass It 06. Rakim - Heat It Up 07. June Lover & Buckshot - How Many You & You & You 08. Funkdoobiest - Pussy Aint' Shit 09. Inspectah Deck, Biggie Smalls, Nasty Nas - Don't Forget To Kick In The Door With One Love 10. Blahzay Blahzay - Danger 11. Method Man - M.E.T.H.O.D. M.A.N. Remix 12. Dues Paid (Outro) Peace!
förbannat grymt
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Riktigt fint! Härligt tape, duktig du e
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Tack, tack! Hoppas fler peepar det!
gots to love this!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, Hands, det där var verkligen skitbra! Det enda som hade kunnat göra det lite mäktigare hade varit om du hade mixat låtarna till ett mixtape. Då hade min lycka varit total! Men jag kommer lyssna på de här remixerna i alla fall... Svinbra!
http://www.myspace.com/DjAkilles
Ye, hajjar vad du menar och tanken slog mig men tyckte det hade gått emot lite av konceptet med 90-temat. Ville hålla det så klassiskt som möjligt med långa outron och klyshiga intron. Hade blivit lite för mkt "tape" och för lite "skiva"... Fast vill du ha funky skit tight mixat tillhandahåller jag det här:
Mixtape! Peace!
Och där kom bomben! Riktigt fett rakt igenom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt, riktigt fett...
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!
sweet skit! riktigt bra
lät jävligt fett!!! btw..hands..kan du hooka up mig med J-Walk & The Beatnuts - Props Over Here (Hands Edit)? den låter helfuckad när jag laddar hem den från din myspace och packar upp den :/
grek
Det här är ju fan vidrigt fett! Uppskattas!
mok vurban
Mycket bra som vanligt! Uppskattas. Hojta på oss med fler beats... RANDOM BASTARDS
randombastards.com | twitter.com/randombastards Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip
Officially not impressed.
Fan vad nice!
Beatboxare
2008-12-30 12:50
Fet skit!!! Bull att det inte finns någon marknad för sånt här nu mera, fett många tynga beatmakers i Sverige..big up!/K
/KG BOOM
Skivsamlare
2008-12-30 15:45
Äntligen!
Yes! In Concert — For the love of music
Beatboxare
2008-12-30 17:40
Soft att du laggt upp Tic Toc och Take You There(mer all souled out än main ingriidient!) på Myspace, tyckte de var fetast..!
/KG BOOM
uppfriskande uppdatering av funkdoobiest, gilla även biggie ins nas spåret sjukt kul å snyggt, näst sväng i de härna 2 enl mig, de andra blev kanske lite mindre framträdande beroende på personliga preferenser, men overall snyggt
Nas sa att hiphopen var död. Tur att Hands kan hjärt & lungräddning! Hehe.. Nä men det här är bland det fetaste jag hört oavsett musikgenre! Tack Nisse du är THE MAN!!!
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
Som redan konstaterat, riktigt fett! Props over here!
Ah, grymt med så mkt uppskattning! Fett att så många diggar och lika fett att många verkar ha olika favoriter... Tack! PeaCe!
Helt jävla insane alltså! Nästan så jag ville grina. Bland det absolut fetaste jag hört. Helt otroliga beats, du uppfyller alla jävla kriterier. Så jävla awesome. Knappt så att jag kan finna ord för att besrkiva detta. Har länge trott att du inte gjorde musik längre. Sen så kommer detta. Gigantiska Big ups! YOOOOOO!
ixixixuxa110
Hehe, ball reaktion. Man tackar, tackar...
5ingers make my mediaplayer go back to work.
Supporta en fattig student och en gnällig rappare med lite gala-sprit!
En röst om dan!
Yeah
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
Grymt att höra nya grejer från dig! Ambitiöst och intressant. En del roliga titlar också, på ett nördigt sätt. Gillar introt också, kungen av rapattack.
Rakt upp och ner.
Så fett att man baxnar, du får gärna passa en kassett om du har ngn kvar!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Lyricist
2009-02-13 12:43
Kungligt ! Överfeta remixer samt ett jävligt grymt låtval. fortsätt värgra att gå in på 2000-talet. keep it up peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Grymt, grymt att folk fortfarande kollar in. Grassman, självklart har jag ex. över. Blir till att leverera snart.
Slängt ihop en liten bonus-remix oxå:
Naughty By Nature - It's On P!
Fight the future!!
Officially not impressed.
Producent
2013-03-17 23:34
kan nån lägga upp detta igen?
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!