[Audio] dynamo414 - Sixten EP (äntligen!!!)
Alla samlade? Så ja, nu kan vi börja. Efter ett gäng förseningar är Sixten EP äntligen här. 8 låtar tjock. 12 emcees djup. Alla beats by undertecknad. Låtlista: 1. Intro ft Avatar 2. Blow the dust up ft Cadaver, Anom & Kas Solo 3. Out of the Blue ft Shuriken of Prime Ape Got the Blues 4. No apologies ft Cuer 5. We go evil ft FiveSeven 6. Real Eyes ft Joe AveRage, Anom & D-Koi 7. Toy with the best ft Taiyamo Denku & Urban Legend 8. Zombies ft EyenineLadda ner här: Länk till http://www.23seconds.org Kommentera nu. Gärna utförligt om ni orkar. läs lite mer här: Länk till http://www.comecleanradio.se/ (Rubriken ändrad av Oracle 2008-12-17 22:32:22)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeaaaaaaaaaaaaaah ! äntligen !!!! har inte hunnit lyssna allt för mkt än men zombies slog hårt ...grymm låt! grymm ep rakt över annars... kul med shuriken från prime ape !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar, tackar. Väldigt nöjd med att Shuriken hade lust att vara med. Låten blev fet.
tungt, gillade spår 2, 7 och 8 bäst
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Tackar Dusty.
Riktigt fet skiva, kul att få vara med! Mina favoriter är nog Blow the Dust up, We go Evil, samt Zombies beatet på We go Evil var sick. Bra jävla Hiphop, Dynamo ...and thats word to big bird
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Riktigt riktigt trevlig lyssning! Du uppfyller alltid förhoppningarna när du släpper nytt.
Riktigt feta beats! Det är inte direkt min typ av beats så kan ju inte ge någon bra kritik direkt. Men gillar hur du har fått till trummorna som på tex 2an. Annars måste jag säga att jag diggade sista låten mest, för det är mest likt den typ av beats jag gillar :) Den där elektroniska slingan är fet som fan! Lycka till i framtiden
6:an var det jag diggade mest, inte sista menade jag!
Moderator
2008-12-19 14:17
Fan va lyckat detta blev jag sitter o rådiggar 8:an :D det som är lite bara är mixningen över tapet fick lite ont i hövvet ju :S lite för mycket dist men annars fett gött speciellt 8 då ;P Peace !
Producent
2008-12-19 15:29
Eyenine var grym, who's that guy?
Eyenine finns här:
Länk till http://www.myspace.com/eyenine Där kan man även avnjuta två andra dynamo414produktioner. "D e t e r i o r a t i n g" och "oxygen Auction"
Dessutom kommer snart en låt med Eyenine där han gästas av Mac Lethal, på ett dynamobeat såklart.
Tack till alla som laddat, lyssnat och kommenterat so far.
Fler som har laddat ner?
Klart att samtliga avskum sitter på den här guldklimpen! Starkt jobbat, Dynamo!
Riktigt nice faktiskt!
Tackar Aggro och Seanie. Guldklimp var ordet.
har laddat ner nu ska lyssna skriver sen
sjukt tungt som sagt:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tackar Otis, kul att höra att det gillas. Exe-poused: Hoppas du inte blir för besviken;)
Tyckte inte introlåten var tillräckligt grym för att sparas men "Blow up the dust" var riktigt fet! Sen fortsätter det grymt bra. "We go evil" är galet tung! "Real eyes" sänkte lite tyvärr. Sen bara fetaste fettet! Diggar det smutsiga i beatsen. Blir tyngre på nå vajj. Bra skit!
myspace.com/isterbuk
dynamo verkligen inte,har inte riktigt lyssnat in mig för har haft mycket ny musik(allyawanmixtapet etc) att lyssna på men eyenine låten och shuriken låten diggar jag hittils låter bra,men dem andra har jag inte lyssnat på tillräcklig mycket,eyenine droppar riktigt tungt,rätt udda röst men jag tycker mest det är positivt
Tackar boys Är både glad och lite överraskad att Eyenine får så mycket props. Vi har gjort ett gäng låtar genom åren och han är en sjukt entusiastisk kille som är kul att jobba med. Dessutom har han ju en speciell steez som sticker ut. Real Eyes är en av mina egna favoriter på epn. Basattnivet.
we go evil och zombies var riktigt feta, några låtar gillade jag inte alls men overall så var det riktigt schysst.
God jul vänner. typ 375 downloads på en vecka känns väl godkänt. Dryga 50 om dan. Tack som fan för kommenatererna
Producent
2008-12-24 13:14
Har tankat, lyssnat och tycker att det e grymt jobbat D414! Man hör det säregna ljudet, the emcees e bra nog men Shuriken kunde faktiskt ha gjort ett lite bättre jobb, få se hur han levererar till mitt album. Peace dude
Lyssna på shurikens Sista vers igen. Det blir inte mycket bättre än så. Tack för kommentaren mannen. Peace
kom igen. Bra hiphop för bövelen. Eller bra? Sjukt bra menar jag, riktigt fett.
Grym platta P! Precis som väntat
Och till alla er där ute! Missa inte att lyssna på
http://Come Clean Radio den 16e januari då Dynamo414 dyker upp i studion. Kan inte bli annat än grymt!
fett No apologies med Cuer,Zombies,out of the blue,toy with the best,och beatet till introt är jävligt bra,det andra har jag inte lyssnat igenom än!
Mutker: Precis, radio är framtiden har jag hört. Hursomhelst kommer det att bli riktigt kul.
Alltså den här skivan förtjänar verkligen mer uppmärksamhet. men men... Härligt att Come Clean Radio hjälper till att promota!
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
riktigt bra detta,tråkigt att du fått så lite respons
Tackar för supporten. Tycker nog också att EPn förtjänar mer uppmärksamhet.
Jäkla skit.
Hur många downloads är du uppe i, Dynamo?
var kan man få tag på mer med eyenine?
Seanpreston: Eftersom Epn inte ligger på min sida utan på en polares så får jag återkomma med siffror. Jag kan inte kolla själv. Men enligt polaren är det bra trafik hela tiden. Exe-poused: Börja med att kolla in hans myspace. Länk finns ovan.
KOm igen... I need more
Fler?