[Audio] Laxmacka Crew Mixtape - Ladda gratis!
Yes ayah !! Nu ligger Laxmacka Crew Mixtape uppe för gratis nerladdning på www.kingsizemagazine.se ! Varsågoda att ladda, helt gratis, och sprid till så många ni kan ! FRED /Laxmacka Crew
WWW.ISMEN.NU
Nice, ska tanka nu:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas på det bästa :D
Hej, Träffat Jacob?
Äntligen!!!
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
fett!!..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Dra åt skogen, fan vad coolt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra alltså! diggar verkligen Ismen framförallt! hur bra som helst. bara att lyfta på hatten!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
feting, ska lyssna
Det är något fel på låt 7.. Den går inte att packa upp, står att den är skadad=/
Är det bara för mig som låt nummer 7 inte funkar?
Vi jobbar på att fixa det! Låt 7 är skitfet, se till att ni får hem den sen... Tack till alla som laddar och diggar!
www.mofetajerre.se
låt nummer 7 är faktiskt en av mina favoritspår på hela tapet, så som sagt! missa den inte!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
yea, vi ska fixa spår 7 ! lyssna på resten sålänge så hojtar vi när de är fixat !
WWW.ISMEN.NU
Riktigt fet, lyssnat igenom nu. De hjälpte bättre än alvedon!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Märkte nu också att jag inte fick ner 7an. Vill höra!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fan detta kom som en bomb på posten, trodde inte att detta skulle komma redan nu. tack för fan!
Ohh bra skit! bränner ut så jag kan spela högt i vardagsrummet, i bilen och på nyårsfesten!! tack så sjukt mycket för all denna bra musik!! bästa julklappen.
Hangaround
2008-12-12 15:58
Fuckin shit, kan inte packa upp mixtapet pga att låt 7 strular. fixa det genast
Moderator
2008-12-12 17:01
Fet skit!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
fixa.
Har nu lyssnat igenom det från början till slut(med undantag för 7:an som krånglar) och jag måste säga att det är sjuuukt fett. Otroligt intressant hela tiden, enda gången jag hajjade till på att nivån var lite låg var på reffen i Party MC's, annars så var det otroligt trevligt att lyssna på!!Favoriter efter första lyssningen : Hahaha började skriva och när jag insåg att jag skrivit dom 8 första låtarna i rad så kändes det onödigt att fortsätta haha.. Okey, jag säger Dramadrottning, Du Spelar Ett Spel & Minuten!
Shit, detta var över all förväntan- nu väntar vi bara på låt nummer sju också! Skitfett täjp och så gott som alla låtar var ju mästerverk enligt mig, men som sagt- något kass ref på Party MC's, annars vrålbra hela vägen :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
know the feeling är så jävla bra! en klapp på axeln till nathalie.
Sopsäck Serenad
Vikktorius> Kul att "Minuten" kvalade bland favoriter! =)
Arrangör
2008-12-12 19:14
Fet skit! :) Men kom igen och släng upp Den som E den - Hojta på din pojke, om så bara temporärt någon annastans!
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
tack alla people, kul att ni gillar das tejp !
WWW.ISMEN.NU
OOOOOOOOOUF
hets, stress, fest!
Producent
2008-12-12 22:13
Bra skit! Roligare med mixtapes än enstaka låtar... Go Whoa!
pharsanmiroh...
POW! den riktiga skiten
www.femtastic.se
min den som e den funkade men "extractingen"stannade efter den så ja måste lösa de där nu:P har den som e den men inte alla efter den
eller nej ja har en bit av den xD
trevlig blandning. dramadrottning var en höjdare!
www.myspace.com/marcuslarsson
Konsertbesökare
2008-12-13 06:22
När ni ska dela ut hojta på din pojke (låt 7) ingen kan ni inte slänga med dampa feat. mickelito? hörde den på den som e den myspace fet som fan! ps hojta på din pojke (låt 7) finns på också på hans myspace http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=425376462
Flytta, byt namn, det spelar ingen roll för jag ska döda ALLA! - Organismen
Dramadrottning var den bästa låten jag har hört med ismen någonsin ! grymt bra , fett tape i över med boys =) pz
figgidifettfett
Blunted in stockholm
Har lyssnat in det lite nu och kan bara säga, JÄVLIGT FETT! speciellt dramadrottning vilken jävla låt alltså!
Laxmacka Crew - Den riktiga skiten 4/5(Vart lov att höja betyget pga Mofeta och Cleo) Introt är äg, Känner igen det? Vart är det ifrån? Första versen var en besvikelse hade kunnat genomförts bättre, Andra var det skönt flow på. Calle den där "sången" i din vers förstörde den tycker jag, Mofeta&Cleo var utan tvekan bäst på denna låten. Den som e den var tung!!! Mofeta & Jerre - Fort ska det gå 3/5 För det första beatet är galet big up till det, Fort ska det gå! 3 Ismen - Skaka av dig 3.5/5 Allt förutom reffen var asnice, Förövrigt big up till Sober(I vanliga fall när jag lyssnar på ISMEN och Micke lägger första versen brukar man tröttna på låten när Sober kommer in)Men här är det najs Gorillala - Apan i bur 3.5/5 Ja vad finns det att säga, Det är ju ett riktigt "Gorillala beat" Diggar det sjukt mkt, Älskar din röst och du prestera bäst på såna här beat som är lite ja typ "speedade" Vet inte riktigt hur jag skulle förklara men, Aja förövrigt så tycker jag du inte var lika fly som du brukar vara. Mofeta & Jerre - Laddar om 3.5/5 Du har gjort mkt bättre men du är ju jäkligt duktig no doubt Cleo - She aint going 3.5/5 You aint going Ismen - Dramadrottning 4/5 Riktigt soft beat, sen älskar jag era verser i denna. Limiters & Kalle Kath - Låt 3 4/5 Axel musiken är ditt efternamn Mofeta & Jerre - Flyg iväg med mig (med Organismen) 3/5 Galen älskar! Ismen - Nåt o yee (med Allyawan) 2/5 Jag tycker inte denna håller samma klass som varken ISMEN eller Allyawan brukar hålla. Gillade inte beatet heller. Laxmacka Crew - Party MC´s 3/5 När väl beatet kom igång hörde man att det var Jerre prod, och fan va förväntansfull jag vart, Låten var så sjukt skön. Dock så vart jag lite besviken på Mofeta mestadels lyrik sett, sen så lät han ja lite osäker i första barsen där. Laxmacka Crew - Brudar är skit 3/5 Reffen var ärligt talat skitdålig, Resten var riktigt najs. Den som E den - Den som E den 2.5/5 Nja ja helt det var helt OK! inte mer. Du kan bättre Mofeta & Jerre - Ring 112 (med Ismen)Lyssnat ganska mkt på den och måste säga att Mofeta slaktar på denna låt, Alla är bra dock Callecuttar & Den som E den - Rätta takter Ja Callecutar är verkligen galen, Den som E den var helt ok! Gorillala - Det gillalar jag 3.5/5 En riktigt soft låt, Tycker du har utvecklats så jävla mkt Calle. Även här ett sjukt skönt beat Cleo - Brudar är skit fortfarande 4/5 Skitfet rap, Har alltid diggat dig Cleo och tycker det var en najs banger . Ismen - Tjena Sverige 3/5 Tja? Gillar lyriken i denna. Gorillala - Minuten (med Clintbårn) 4.5/5 Ni har så softa röster, man vill liksom börja hångla med högtalarn(No homo) Mofeta & Jerre - Du spelar ett spel 4.5/5 Yesssssssssssssssssssssssssssssssssss, en riktigt skön riktigt "mofeta & jerre låt" Tycker reffen var lite tråkig, annars hade det blivit 5/5. Cleo - Know the feeling 5/5 I KNOW THE FEELING, Bästa låten på tapet utan tvekan, You know the feeling!
Sammanlagt betyg: 3.5/5 Nu är det bara vänta på att Cleo(På engelska) och Axel(På svenska)! fattar att dom ska collaba lite, Och självklart ska Niprone lägga den reffen:D
låter rikitgt fett upp för de!
Nuagjagja : Hur menar du? Kan du inte förklara lite närmare?
WWW.ISMEN.NU
Nja jag skrev bara lite snabbt medans jag lyssnade igenom plattan första gången, Men du får väl säga vad du vill ha förklarat lite närmare.
Fett jävla mixtape det här! Förövrigt så kommer Hojta på din pojke (det pajjade spår 7 här) och Dampa med Mickelito att finnas på mitt och Den Som E Dens mixtape Majornagrej som vi släpper på svensk hiphop online här om nån dag.
www.myspace.com/olseppgbg
awsome! återkommer med ris eller ros om bedömt en timme
riktigt nice boys! Bäst på hela skivan måste jag säga att introt till "den riktiga skiten" är, vilken även går som favoritlåt.
Jalla fixa en zipfil som inte har en trasig fil, går inte packa upp en ända låt på mac pga det!
första gången jag hört mickelito beskriva djupa känslor på en låt haha faktiskt =) tööng (dramadrottning)
Grymmt tape.. inte rakt igenom men helt klart hade de varit köpvärt för en billig peng. Det bästa med tapet tyckte jag var att höra Kalle kath igen, vilken jag har längtat efter då han är en av mina favoriter
Kul att många gillar!
Snart kommer www.laxmacka.se att komma igång.
Tills dess kan ni gå in på
Länk till http://gorillala.se/laxmacka Där kan ni ladda ner alla låtar för sig eller streama dom direkt på sidan!