I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Veckans MP3: Fronda - Om det var bättre förr
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2009-05-23 11:24
han utvecklas, till skillnad från era uppfattningar om rapp.
Inte längre 90talet. Uppför er.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kitti
2009-05-23 12:12
Helt ärligt så tycker jag att frondas prestation var relativt bra, beatet tyckte jag kändes "plastigt" dock...speciellt alla dessa röst-effekter som kommer nu och då (b la i reffen)
..men tror att många hatar på detta för dom kommer ihåg alla förskräckligt dåliga Papa Dee colabs etc för några år sen
JKIBMM
isen P37
2009-05-23 15:05
Tycker Etiketten är Musik sen har han bara blivit sämre, detta var inte bra!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
bheaik
2009-05-24 14:01
skön låt.
Och ni som hatar så jävla mycket och kallar er själva hophopare osv, lägg upp nå musik som ni sjävla gjort så kan vi se, eller? jävla nollor
off and out! please cum
Gussti
2009-05-24 15:40
Så man måste alltså ha begått självmord för att få uttala sig om det också? Eller?
Blunted in stockholm
Dgone P32
Rappare
2009-11-03 21:29
FRONDA är fan seriges bästa rappare, han kör sin egen stil, han skiter i om det han gör är hiphop eller inte, han skiter i om folk gillar eller inte, KOM TBX FÖRFAN:O
Manel
2009-11-04 17:36
hmmm jag är delad!
fronda med d6aa var ju faktiskt riktigt coolt när jag började lyssna på svensk rap. sen har hans "solo" karriär varit lite fram och tillbaka.. jag kan dock inte påstå att jag aldrig sjungit med till låten rullar fram.
äh vet inte va jag mena med det men hip hop sverige är så hatande!!
Hur ska sverige kunna få en bra hip hop scen när det är så få artister som faktiskt kommer nån vart utan att folk ska hata deras musik..
Det tråkiga som händer blir att artister som faktiskt har nåt att komma med trycks ned i startfasen av media horor som mange smidt och markolio.
och ajdkflöacklözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
MWE P36
2009-11-05 12:42
Jäklar vad folk hatat i denna tråd.. Tycker ni borde tänka om lite, till skillnad från många artister skapar fronda sitt eget sound från grunden, vilket innebär att han själv kontrollerar rattarna både gällande mix, beats och texter..
Har själv mailat med honom förut, och han är en riktigt trevlig person! Samt duktig, och folket som säger "Han borde låta som i D6aa"
Tror ni man kan göra samma musik i cirka 10 år? Och rappa om hur man skär av människors hals med yxor.. Det fungerar knappast, klart man utvecklas och mognar..
Fan vad Svenska avundsjukan är galen, tunnelseende.
jaojao_ P36
Supporter
2009-11-05 20:09
håller med, sluta hata för helvete
forslund35 P37
Rappare
2009-11-06 00:52
Snubben är töng, knappast likadan musik som jag gör men jag respekterar att han har lyckats fixa allt själv! Jag lyssnade på han när jag var liten så vad kan man säga! Roligt att snubben håller igång, peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden |
KOLLA MYSPACE DÅ!
Cuz
2009-11-06 10:25
Har svårt för honom. Vet inte varför de går bara inte.
RandomSidewalk.com
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»