I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(audio)Nomad "December Download Frenzy" Ny låt varje freda +EP på nyår

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-12-08 02:45

(audio)Nomad "December Download Frenzy" Ny låt varje freda +EP på nyår

Yo folk!

Jag har precis satt igång vad jag kallar "DECEMBER DOWNLOAD FRENZY" på min myspace sida!

Länk till http://www.myspace.com/nomadsweden

Varje fredag släpps en ny låt (på engelska) och på nyårsafton släpper jag en 6-spårs EP helt gratis och helt på svenska!

För att fira denna månad av galenskaper har jag lagt upp två nya låtar som en tjuvstart inför fredag! gå in å checka dem, säj åt en vän att göra likadant, å kom ihåg att komma tillbaka till sidan varje fredag, å inte minst på nyår!

Tack för ert stöd!

/Nomaden

nomadrap.com - twitter.com/nomadrap

2008-12-08 09:08
fett yo :D

2008-12-09 22:24
sjukt mkt känsla du får fram i lonely,åsså en konst att du lyckas med nåt så personligt utan att d blir gay.
introt e rätt fett men känns du hade kunnat lyckas få lite vildare vibe
"Det är önskan om att inte stå bredvid som driver folk till nästan vad som helst, snart behöver dom manus för att vara sig själv"Timbuk

2008-12-12 23:31
nodden: din åsikt uppskattas alltid, jag att du alltid lyssnar ordentligt, så det e kul som fan å få feedback från dej

NY LÅT UPPE PÅ SIDAN IKVÄLL! "THE SELLOUT", CHECKA DEN Å LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!

peace

2008-12-13 02:04
galen produktion den sellout, stora uppar för denna.. o sen måste jag älska på uppsägning också.. god kvåll.
Orale!

2008-12-18 21:02
jespers: mange takk för de orden :)

NY LÅT FINNS UPPE PÅ SIDAN!

Boozylicious, en klubblåt inspelad sommaren 2007, finns nu uppe på sidan för gratis nedladdning!

CHECKA DECEMBER DOWNLOAD FRENZY! NY LÅT VARJE FREDAG FRAM TILL NYÅR DÅ EP PÅ SVENSKA KOMMER SLÄPPAS!!

/Nomad

2008-12-26 18:00
nomaden:
ja märks du lägger ner mkt tid på å få välskriva rader
"Det är önskan om att inte stå bredvid som driver folk till nästan vad som helst, snart behöver dom manus för att vara sig själv"Timbuk

2008-12-26 19:59
NY LÅT UPPE PÅ SIDAN! "REMEMBER ME"!!

LADDA NER Å GLØM INTE LADDA NER EP PÅ NYÅR!!