I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Intervju med Henok Achido

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2008-12-01 23:10

[Video] Intervju med Henok Achido

Hittade på Wonlove

Finns även en grej om Ison's tatueringar på sidan om ni vill checka de.

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-12-01 23:56
king
Rock the beat Ent

2008-12-02 00:00
Finns ingen urbanscen i Sverige? Skojar han?
Hur mycket utrymme har inte svenska rappare fått i amerikanska bloggar osv.?
Adam Tensta, Lazee, Henok Achido för att nämna några få bara, alla har dom varit med i onsmash och amerikanska bloggar. Han borde vara nöjd med den uppmärksamheten, tänk dig bara dessa artister och dom är alla från ETT land. Det är fler länder än Sverige som rappar och försöker lyckas men som inte fått den uppmärksamheten.

Han borde softa ner med att kräva mer uppmärksamhet, han har släppt typ 1 mixtape o några låtar o han förväntar sig att Sverige ska skrika, "bara" för att han nämnts i några bloggar? Softa ner grabben.

Släpp ditt skit först, prata sen.

2008-12-02 15:28
Haidoao, du måste ju skoja nu. "Utrymmet" är väl inte överhuvudtaget mycket?! Vad har du för premisser när du jämför egentligen? Drum n bass från Nya Zeeland eller?

Jag undrar om du ens lyssnade på intervjun? Han pratar ju om att både Adam, Lazee och han själv sliter hund för att få det utrymme dom får och jämfört med annan musik så är antal nedlagda timmar ställt mot uppmärksamhet löjligt. Och håller du inte med om det måste du sakna verklighetsuppfattning helt och hållet.

Varför ska en artist ta hänsyn till om det rappas i alla världens jävla hörn för och därigenom softa med att just sin musik ska ut? Låter som en vettig marknadsföringsplan du har kommit där du. Mycket skön, ny musik hade verkligen sett dagens ljus om alla vågade ta för sig med dina måttskopor.

Släppen Henok har gjort hittills kanske inte kommit till stenen du bor under men dom har tagits emot ganska bra och det finns en anledning till det.

Snutten man bjuds på efter den fantastiska tolkningen av Nirvanas "Polly" låter fan övermäktigt fet och jag väntar fortfarande på skivan med stor spänning!

Skamvrån Productions
www.tinitusochted.se