[Audio] Kasim Gump - Geväret I Min Hand MP3- och CD-singel
Äntligen. Efter många om och men har vi färdigställt den, singeln Geväret I Min Hand. Låten har tidigare rönt lite uppmärksamhet då den varit veckans mp3 här på Whoa. Tillsammans med den nya b-sidan Dom Ljuger och låtarnas instrumentaler bildar låtarna vårt första släpp - en CD- respektive mp3-singel. Hela singeln går att tanka HÄR. Låtarna var för sig:1. Geväret I Min Hand 2. Dom Ljuger 3. Geväret I Min Hand Instrumental 4. Dom Ljuger Instrumental Låtarna är producerade, mixade och mastrade av Charlie D (N. Carlén). Text och rap av Simon Gimper (J. Otterbjörk.) Tack till Henrik Johansson (http://blpz.se ) för omslagsfoto och serverutrymme. (Inlägget ändrat av Mabande som fixade länken till .rar-arkivet 2008-10-24 22:56:34)
kasim upp i mixen hur gåre
tööng! bigup
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Schysst en cd med b-sida.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rodriguez kommer bli jävligt fet!
Jag sökte jobbet som exorsist, men tjänsten var redan besatt.
Det här är de besste! Ingen göre som inspektörer! Umeyo stand up. Var är mitt ex? Peeaace
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Hojta på den spelare du känner som GIMPLADESH så fåru ett. Tack alla.
Tycker de låter riktigt bra.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
HÄR är hela FTP:n. För er som inte hittat. Där kan ni tanka allt styckvis.
FET SKIT !! finns inget att klaga på y0y0
Nu finns även låtarna på
vår Myspace . Bli vän med oss och sprid!
Fy fan va bra den var!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt bra skit
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Hoppas på ett antraxfyllt brev märkt KSM GMP i en brevlåda nära...mig. Herrefolket ligger bakom!
vafan ska geväret i min hand va så jävla kort elle e detta bara ett snip?
kohler: geväret i min hand är 4:20. är inte det långt nog?
4.20 är inte långt nog, man kan lyssna på simpegimp i evigheter. FUNK
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Geväret i min hand var ju ruskigt jävla fet. Bästa jag hört på länge faktiskt. Schysst o bjuda på en Bsida också.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
dom här låtarna är ganska grymma, men dom kan nog bli bättre, t.e.x Geväret i min hand, det är lite rörligt i den, men dom var grymma :D
Tack hörrni. Fett att ni diggare.
vafan verisionen ja fick ja typ 1.20 fuck.
a nu blev de bättre-
Ja det där kan ju krångla ibland. Akta er för Rodriguez.
det här är skit för dom som kan funka på riktigt! damn
Är ganska säker på att Kasim Gump kommer mobilisera med sina Herrefolketbröder och forma vultron inom kort! Attack, rodriguez!
Visst är det så!
Det är dags idag, right? Gimper, ropa på mig!
Du får vänta på nästa upplaga GGRO, den är slut..... Får pressa nya igen.
I väntan Rodriguez finns detta, ett samarbete med thosedamnacademics.
Kolla här:
KLICKA
Rodriguez toppar min önskelista!
Jag sökte jobbet som exorsist, men tjänsten var redan besatt.
skiten är hektisk och rodriguez är på ingång! kanske blir årets julklapp om vi hinner färdigt.