I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] MgeeBeats Presenterar Minorah - I´ve got it

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2008-09-23 23:49

[Audio] MgeeBeats Presenterar Minorah - I´ve got it

MgeeBeats & Shoebox Studios presenterar stolt :

Länk till http://MINORAH - I´VE GOT IT


Var ett bra tag sen jag släppte något nu och vill därför passa på att göra det i form av ett av spåren till mitt kommande Mixtape som kommer gå under det otroligt fantasifulla namnet "MgeeBeats Mixtape 08".
Planerad release under December månad i år.

Som en del av er kanske redan vet är min tid bakom micen så gott som avslutad och jag ägnar mig numera i stort sett bara åt produktioner.

Just nu är jag i full gång att avsluta en EP i sammarbete med den svenska rapparen Dubblaa som vi kommer släppa loss i slutet av det här året under tiden som vi påbörjar ett större projekt som kommer tänja en hel del på gränserna för vad som är hiphop och inte,men samtidigt innehålla några spår av den gamla skolans stil.

Mer info hittar ni på: Dubblaa´s Myspace

Håll er uppdaterade via min Myspace då min blogg startar upp från och med oktober med nyheter och info till alla er där ute i höst-vädret som numera drabbat även det annars tropiska landet Sverige.

MgeeBeats Myspace

Peace out people !

(Rubriken ändrad av Oracle 2008-09-24 13:19:21)

AMG - hooligans