I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lazee - Rock Away (Remix) Feat. Fred Durst

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-09-10 20:59

[Audio] Lazee - Rock Away (Remix) Feat. Fred Durst

Vet ej om detta varit uppe innan.
Fred kör ju ganska tungt.

We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-09-10 21:23
nej den var inte tight
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-09-10 22:51
Jag fattar inte varför alla dissar denna...

Tycker det är en klockren remix, Durst kliver in och riktigt river av!

Riktigt tungt när man hör han skrika LIMP BIZKIT!!! Och sen börjar tuta och köra..

Sen är ju knappast Durst någon super duper emcee eller vad man nu ska säga, men det låter bra! Kul remix helt enkelt!
Redaktionschef

2008-09-10 23:13
Låt mig citera min och mabandes åsikt från recensionen här på Whoa:

Den bär egentligen bara på ett enda bottennapp (Fred Durst från Limp Bizkit står för en gräslig insats i den avslutande Rock Away-remixen) och ligger rent soundmässigt väldigt rätt i tiden med sina retrosyntar och elektroniska ljudlandskap.

Skivans höjdpunkter är klubbspåren där det är rakt av hårt tryck och lyckligtvis finns det många såna spår. Gruppen som inte förstår varför Fred Durst plockades in på vocalremixen av Rock Away kommer nog öka för varje person som hör låten.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-09-11 00:11
Herregud, skämtar han eller. Han skämmer ut sig totalt, undra vad Ishi och dem tänkte medan han la versen.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-09-11 01:12
Jag förstår inte vad Lazee gör bättre än Fred?

2008-09-11 08:07
de va helt oki, big ups
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records

2008-09-11 09:19
Subdominant_ - Flyter och levererar. Förmodligen skulle nästan vilken annan av namedropsen från låten gjort en bättre insats än Durst.

T-M-K
* "undra vad Ishi och dem tänkte medan han la versen."
- "Moneymoneymoney måååån-ey!" ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-09-11 10:34
Mabande, hahaha, youre so damn right!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-09-11 12:09
vidrigt dåligt av durst. gör ju ont att lyssna på.
http://www.goteborg.se

2008-09-11 23:54
Mabande

Jag hajar ingenting. Samma stil, olika röster i mina öron.

Sen kanske jag är blind för hur Lazee levererar. Med tanke på hur hans text ser ut så tycker jag liksom inte det finns något att leverera

2008-09-12 11:13
när snubben skriker LIMP BIZKIIT.. asså misshandel för mina öron
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-12 11:20
Subdominant_ - Ja, som jag skrev i recensionen: "Skivan är välproducerad och gästerna gör sitt för att öka antalet målgrupper. Kombinera det med Lazees delivery så kan det bara bli hits. Nackdelen är tyvärr att det bara funkar så länge man inte lyssnar på vad han säger, utan hur han säger det", så om du stänger av textanalysen så märker du en rejäl nivåskillnad mellan L & FD :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-09-15 01:41
Ja. Jag är medveten om hur du menar. Grejen är bara att jag tycker de har liknande flows också, men det kanske beror på att detta är så långt ifrån min musiksmak att det är som att be mig höra skillnad på hårdrocksbasister från olika band.

2008-09-15 09:26
Nej, Freddie D är väl knappast världens bästa MC, men tycker ändå det är en kul grej att ta med honom på remixen... tycker han lägger det bra i sista versen och riktigt kul att höra honom köra reffen på slutet. Sådana här samarbeten borde uppmuntras och premieras istället för att sågas på ren rutin.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul

2008-09-15 11:58
Haha, det va inget större fel på Durst's vers i mina öron, hiphop är underhållning, och jag tyckte det var bekvämt att lyssna på. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.