[Video] Adam Tensta ft. Eboi - Dopeboy uppe på Adams blogg.
Yup! Grejerna är uppe. Adam Tensta ft. Eboi - Dopeboy Länk till http://adamtensta.playahead.se Sprid ordet RMH Ent (Rubriken ändrad av Oracle 2008-09-07 23:26:27) (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-09-09 19:32:32)
Haha, så tungt med Alban i slutet med en No Coke tröja på sig :D Fet låt och fet video.
Redline!
eboi is killin it
um dois...
Eboi är juh en mördare, borde släppa en egen platta NU!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Yes, ska bli kul att se hur det går för "the next man up", låten var nice, albans cameo ägde, haha..
Så jävla snygg video, den är verkligen i hög klass om man säger så :) Väntar som fan på Eboi's debutplatta, när kommer det något med han egenligen? han är ju helt galen på denna.
Riktigt snygg!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fräsch video men passa verkligen inte in till låten.. nee digga inte temat på videon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt snygg video och topp 3 låt på plattan. Stort uppåt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Redaktionen
2008-09-07 19:47
tycker låten är den näst bästa på plattan och videon va ju helt sjukt snygg.. säga vad man vill om tenstas musik men är det nån som gör nåt vettigt för svensk hiphop är det han å de ska han ha en eloge för!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Redaktionschef
2008-09-07 20:26
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
kan nån säga alla låtar eboi har gjort, han dödade låten
I'm Rich Bitch
gillar det skarpt rakt igenom faktiskt. sjukt snygg video. eboi är grym.
http://www.goteborg.se
jävligt snygg video! vem har gjort den?
Grym video! Sjukt snygg....
Redaktionschef
2008-09-08 14:44
kalle-G > Marcus Lundin, står på whoabloggen :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jävligt snygg video!
Västkust Rockerz
big up! nice video!
Ja'da!
kalle-G: Det är Marcus Lundin...det måste du ha koll på! Han är ju från Piteå.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
schysst med dr alban i slutet :)
Madjin
Vad hände med alla "kändisar" som skulle hålla upp en skylt där det stog "do it look like i sell drugs" osv? .. Blondisbella? osv osv.. Annars angående videon va den väll ok , låten och adams vers är ganska tråkig. För mycke snorungar i videon, Är detta vad steriotypen utav vad folk (i videon) som man tror säljer droger? , då är det skrattretande.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
snygg video och bra låt!
hets, stress, fest!
den utspelar sej i stockholms undre värld.. droger förekommer
http://www.myspace.com/mcblindfold
kan någon berätta vad låten egentligen handlar om, aldrig varit pigg på att försöka lyssna på adams lyrics. Får bara in några ord som säkert pajjar låten för mig, därav tycker jag den är dålig. Videon däremot var jävligt fet i de flesta delarna, snygg dralban!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
eboi va tung asså men adam lät precis likadan som han alltid gör å beatet va ritkgit tråkigt , cool video dock (:
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
JohnJohansson112 undrar det samma ;/
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Onödigt att skriva en låt då han hade kunnat fråga Sanna Bråding.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är favoriten på plattan efter They wanna know! Sjukt snygg video och blir alltid lika imponerad utav Eboi. Ser fram emot hans platta.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
säga vad man vill om Adams musik i största allmänhet (inte min kopp te iaf) men snubben gör sin grej och hans live uppträdanden är bland det absolut bästa i sverige. i den här låten känns det nästan som att Eboi överskiner Adam dock.
/Cash Hunter aka DJ Rufus
Riktigt grym video !
soundcloud.com/jerrones
Jag förstår inte om producenten till den här videon är oerhört inspirerad eller helt skamlöst stjäl SoMe's trademark stil som var populär för ett tag sen haha
Är också förvånad att ingen här har nämnt det än.
Men hur som helst så var det riktigt bra gjort, själva utförandet alltså. Ingen halvtaskig bajtning utan det här skulle faktiskt lika gärna kunnat vara SoMe's verk.
Visst, det saknar helt originalitet men det är härligt att se ändå eftersom det är svenskt :)
Om ni inte vet vad jag snackar om så rekommenderar jag starkt att ni kollar på dessa två videos av SoMe:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.