I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kano - Hustler (Med Adam Tensta & Lazee) [Bakom videon]

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2008-08-12 15:22

[Video] Kano - Hustler (Med Adam Tensta & Lazee) [Bakom videon]

Holy Moly Behind the Scenes of 'Hustler' with Kano!

Skönt att Lazee bara kommer in och börjar snacka en massa. haha

(Inlägget ändrat av Oracle 2008-09-07 23:25:58)

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Manager

2008-08-12 15:23
Lazee's polare menar jag.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-08-12 15:25
fett, ser fram emot låten!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas

2008-08-12 15:59
Är dom med i låten ens? Är dom inte bara med i videon?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-08-12 16:25
Dom är inte med på orginalet iaf. Kanske de får hoppa på nån remix sen eller nått.
fcuk spleling

2008-08-12 17:03
Ja, vadå "med Adam Tensta och Lazee" ? Om det nu är så att de bara är hangarounds i videon, vilket det verkar som, så är det ju ett ganska löjligt sätt att marknadsföra sig på. Ser inte PR som något fult eller dåligt, men vissa metoder blir bara töntiga. Det är ju liksom säkert 100 random snubbar och tjejer som kommer få mycket mer tid i rutan än våra svenska rappare....

Som sagt, inget fel med PR men det är lite töntigt att försöka framställa det som något mycket större än vad det egentligen är. Nu får ju tiden förvisso visa om jag har rätt eller fel, de kanske är huvudpersoner i videon ;P
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-08-12 17:12
Killen som intervjuvar är hela behållningen. Skrattade lite. Ganska mycket faktiskt.

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Groupie

2008-08-12 17:30
Antwan: Är hela låten ens släppt?

2008-08-12 18:02
Nej men den har spelats på 1xtra, kiss och andra brittiska stationer. Tror att den censurerade versionen finns på youtube
fcuk spleling

2008-08-12 18:13

samma version som finns på Mc No.1 tapet?

Länk till http://www.ukrecordshop.com/item/kano-mc-no-1.html
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2008-08-12 18:14
det är ju bara en kort snippet. på hans myspace finns en längre version, men det är fortfarande inte hela.
Groupie

2008-08-12 23:14
Antwan: Vafan, jag har ju 1xtra på hela dagarna hur fan kan jag ha missat den

2008-08-12 23:38
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-13 09:43
äppleone X3 årets signatur

förövrigt va interbjuaren skitrolg, kano har bra självdistans och karisma, killen som kom in och bara snackade va skitirriteranddee
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-08-14 10:58
Adam Tensta + Kano i London!
080731

Äntligen tillbaka i Sverige, det räckte med någon dag i London för att jag skulle tröttna på den staden, men det var lätt värt besväret!

Jag blev ditflugen av Kano. Han hade en videoinspelning för sin nya singel Hustler som både jag och Lazee medverkar på. Det känns oerhört skönt att svensk hip-hop musik har börjat få uppmärksamhet i utlandet. Det är inte bara i England det bubblar utan jag får mail dagligen från Frankrike, Holland, Tyskland och USA för att nämna ett par länder. Många människor kan inte riktigt förstå att jag är från Sverige, de diggar verkligen till musiken! Häromdagen så fick jag till och med ett mail om att dem lirar mina grejer på radio i Sydafrika, daaaaaaamn! Hur e detta ens möjligt?

Åter till Kano, jag har i ärlighetens namn inte varit speciellt insatt i den engelska grimescenen, men enda sedan jag hörde P´s and Q´s med honom så har jag diggat shitten. Nu är man helt plötsligt med på samma spår som en av Europas bästa artister.

Kolla in Kanos tidigare grejer vettja!

Big shouts to Lazee och The Skrilla Kids for holding me down in London Town!

My Best Friend Is My Grind!

www.Myspace.com/AdamTensta

Adam Tensta

från tenstas blogg.

2008-08-19 22:04
Lyssnade på intervjun med Kano som han gjorde med Tim Westwood i förrgår, och där spelades både Hustler och Hustler pt2. Inga gästartister på någon av låtarna, och enligt tracklisten till 140 Grime Street är varken Lazee eller Adam Tensta med på skivan.

Det är med andra ord nån remix av nåt slag som säkert hamnar på någon b-sida.
Manager

2008-08-19 22:06
japp...

det är "swedish remix".. haha med andra ord inget speciellt stort..
iofs "official", but still...
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-08-20 07:21
slappt
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2008-08-20 14:33
haha, han som intervjuar var ju hur skön som helst :)

kul klipp faktiskt

2008-08-20 15:51
kul att folk sitter o beter sej som d inte e en stor grej, men skulle onekligen komma i brallan om mc #1 som han kallas flog ut dom till london for att va me i en video eller spela in en lat
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-09-07 23:02
Såg videon tidigare idag, och så vitt jag kunde se var varken Lazee eller Adam Tensta med i den.