I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slakta snacket (Musik video)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-08-09 08:58

Slakta snacket (Musik video)

Ny musik video, blev klar nyss, nu ska jag krasha natti fooks!

Kommer släppa den i bättre kvalite senare!

(Inlägget ändrat av Mabande 2008-08-09 13:20:00)

Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2008-08-09 15:06
Kom igen nu folk och skriv vad ni tycker.
Själv tycker jag att den är hur fet som helst =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-08-09 15:15
Jag gillar faktiskt låten, du har en skön röst.

men, tycker videon var tråkig :/

2008-08-09 20:06
Riktigt bra brorsan, snart får du fullt upp =)

2008-08-09 22:08
stundvis hyfsad rap men ibland är det verkligen inte bra,videon var ganska tråkig också

2008-08-10 01:25
Rappen är okej, men jag skulle vilja ha lite mer attityd i rösten. Annars var det bra.

Videon är riktigt snygg, gillade även den egna MTV-loggan längst upp i hörnet haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-10 02:33
Exe-Poused

Den där låten är från mitt debut album från 2003, Jag Har film studio nu och alltid velat göra en video av just den låten. Och nu blev det av. Kommer lite mer attetyd o fresh snart!

Aggro

Hehe ja vi kommer ha den loggan där uppe på alla videos vi släpper!
MOVE ENTERTAINMENT

2008-08-10 10:45
Tycker låten är skön! beatet är inget fel på heller. Men vad fan videon är ju jättedålig

2008-08-17 13:56
om du har "film studio" som du skriver så var det inte bra jobbat med den videon, den är easy man, proportions på din kropp med bil till exampel är inte bra, det ser löjligt ut.
den där osc-kurvan var ganska B you dig ;)
är det sam-e på the chorus? det gjorde låten bra, men verserna var inte nåt som talade för mig, peace out, go back to work and work hard mannen

2008-08-17 16:36
AHA.. jag är inte försvånad att du skrev. Den där videon gjorde ja på en gammal låt från debut albumet "Evig inspiration" som släppte på payperbag 2005 som du redan vet om. Jag gjorde videon bara för att leka av mig lite innan riktigt tunga grejjer kommer. En sak kan ja hålla med om jag är mindre i videon på vissa ställen änn vad jag borde vara, Det var en miss lite slarvigt av mig. Förlåt så hemskt mycket.

Till alla som diggar tack, det kommer snart mer!

MOVE ENTERTAINMENT

2008-08-17 21:34
Riktigt skön, tyckte till skillnad från vissa att videon var helt okej med, lite enformig efter ett tag bara :) Men låten diggas fett, kan man få den i mp3?

2008-08-18 00:49
fan vad fet video brushan det är så det ska se ut!! :)