Hemmalaget Mixtape : Svenska Mästare (tanka gratis)
Nu finns det alltså att ladda ner helt gratis! Säg gärna vad ni tycker om det, ni måste verkligen lyssna på två "Vendetta" låtar från back in the days! Shit "Stor" låter inte sig lik alls! Låtar som är med 1. Aleks "Känslan" 2. Paragon "Välkomna Mig" 3. Ison & Fille "Brutet Språk" 4. Ison & Fille "Inget Vackert" 5. Paragon "Min Generation" 6. Gurmo, Sabo & AFC "Fråga Runt" 7. Vendetta "Nyrekrytering" 8. Paragon & Rico Won "Respektera Oss" 9. AFC "38 Bars" 10. Paragon "En Ny Dag" 11. Sabo "Min Värld" 12. Henok "Hon Gav Mig Liv" 13. Vendetta "Där Jag Växt Upp" 14. Paragon "Det Där Livet" 15. Ison & Fille "Samma Nummer Samma Gata" 16. Aleks "Slappna Av" + bonuslåt : Hoosam & Juan McGyver "Mina Rimblock" ladda ner härLänk till http://djtaro.blogspot.com/2008/07/hemmalaget-mixtape-svenska-mstare-2004.html
Redaktionschef
2008-07-22 22:28
Detta är alltså ett gammalt mixtape från 2004, för den som inte förstod det.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Precis! Tror det kommer ett nytt mixtape snart så bra att du nämde det
Jävligt fett tape. Visst var det samma år de spotta ur tapes från Highwon & Paragon oxå? I sammarbete med Recordnet? Big Up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har två ex i cdhyllan. bra mixtape! "Där Jag Växt Upp" med Vendetta är min favorit svenska raplåt. Charlie lägger det riktigt bra där också, saknar den killen. Synd att han endast proddar nu.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tycker också "vendetta" låten är fet som fan inte hört förut
fan va fett av dig taro!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va nice!
De borde släppa Highwon-tapet också. Det var helt klart det bästa av de tre.
Redline!
Kanske kommer, det stog något på bloggen att dom ska lägga upp en massa gratis
fan va schysst!!
hets, stress, fest!
Highwontapet, är det Sabo, Hoosam & Gurmos Radio 127 ni pratar om? Svenska mästare är sjukt nice, Vendetta briljerar och deras låtar tillsammans med "Respektera oss" är mina absoluta favoriter.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC: Jag tänkte på "De misstänkta". Den kom väl samtidigt som de andra släppen. Glömde dock bort "Radio 127". Kom det fyra släpp eller var det nån som kom senare?
Redline!
Dr.Octagon: Hmm jag hade för mig att "Svenska mästare" och "Radio 127" kom i samma veva och att "De misstänkta" kom senare, kan dock vara ute och cykla.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Någon som vet om det finns mer låtar med den tredje snubben från Vendetta?
Nice! folk bjuder hej vilt... Någon som kommer ihog ett tape som även det släpptes gratis låten "titelhållaren" med paragon är från det tapet Vilket tänker jag på? och kan inte någon langa upp det är säkler på att det kom 4 free
Redaktionschef
2008-07-24 14:13
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Härligt! kanske klipper ett ex
Jag är jointen
Oracle P25 Just ja! tack, frågan är bara vart man får tag i det? är som sagt nästan säker på att det kom gratis. Har du lust att läga upp det om du har det?
Jag tror faktiskt inte det var gratis, eller man fick det på köpet om man köpte nått på Recordnet kommer jag ihåg, Ison & Filles skiva eller nått, annars kostade det väl 50:-?
Vad heter dom i Vendetta bortsett från Stor?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Det är M.sakarias & stor, tror inte dom haft någon mer medlem?
Fan, får nostalgi av denna. Minns sommarn 2004 (tror jag det va), då jag va fett nöjd med köpet för den kosta typ 80 spänn eller en hundring. Så fet köp att jag mörda skivan hela sommarn.. bussresan till fotbollsträning & allt annat möjligt. Taro.. kan du langa en "svenska mästare 2" ? *tårögd... & ... full typ*
Vad heter dom i Vendetta bortsett från Stor? På den tiden Svenska mästare släpptes var även Charlie med. (Och M.Sakarias)
wft,,,detta är ju mkt bättrre än va m.sakarias leverar nu
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
ojojoj gammal bortglömd klassiker
Det går ju inte att ladda ner det här ju :S
myspace.com/saunastreetlabbe - Labbe
Har samma problem. Kan inte ladda ner..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Hade varit fett med en ny länk till tapet alltså...
Choose a job you love and you will never have to work a day in your life.
Ye! Lägg upp en ny länk så skulle vi uppskatta det som fan!
- grind or die -