Rätt dåligt tyckte ja.. Kul att folk envisas me att snacka om "nio till fem" när man jobbar 8-5 .. eller 9-6 i sverige.. me risk för att låta rasistisk så är det väl inte chockerande att de oftast e blattarna som snackar så..
haha okej ne det chill , alla kan inte gilla allt ! , haha men palla hålla på krångla till det 9-5 princip sak , ska vi sitta o säga 8-16.45? elr vafan det nu kan vara du förstår själv. men aja jag e blatte och jag e som jag e :) simma lugnt mannen!
Aka Jige,Jj,Shinepanze<br><br>
Gillade första killen! Skönt beat, är de en instrumental? Reppar ni Världish? ;)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Första killen var bra! påminner en del om den däraaaa mommo lite tyckte jag
över fet faktist ... tung som fan
www.barabazz.com
Tungt som fan grabbar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tråkig video. Cedd vet jag inget om, men tyckte Jeff underpresterade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag gillart! ser fram emot dokumentären sen :)
www.fallenrockstar.com www.youtube.com/fallenrockstar
jag gillar de .. fast tycker den gamla "meckar i en port kompis, vi är förort kompis" är fetare.. men nice .. hojta !
bra där !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Grymt jobbat grabbar!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
efter en andra lyssning måste jag säga att jag tycker detta var riktigt bra!"
Redaktionschef
2008-07-09 17:04
Clean video! Gillar miljöerna ni valt att skildra och sättet som ni satt ihop alla klippen. Låten var hyfsad, men inte så mycket mer. Ser fram emot att höra mer av er i framtiden.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fan, jag blev riktigt besviken på att inte asiaten började rappa. Jag trodde faktist han skulle börja där men nej:(... Sen den svarta killen, först tänkte ja "helvete va dåligt flow" med massa hack på sin vers men sen va de ganska nice faktist.. Helt ok låt , bättre än vissa just nu som är på Första sidan av denna community.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
tackar gott folk , skönt o höra att ni gillar det! :D uppsakattas! hahah asiaten rappar på vissa grejer, men inte på den här :P Tack för kritiken/kommentarerna! fortsätt langa luuuv whoa! ha det bäst sålänge!! mighty - hahah aa den e lite oldschool haha:D
Jadååå utvekligen ser man tydligt,tung lyric o sätt att lägga rimsen fortsätt så grabbar framtiden ser ljus,gör er grej så blir det great.//MR Magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
jävligt fet video faktiskt, låten var däremot sådär.. kul att folk orkar lägga ner sig på sånt här dock! peace
feta grejer!
tung skit, tyckte videon va clean också
www.twitter.com/mzamora036
tung video riktigt nice. bigup.
Första snubben var riktigt skön! Keep it real!
Tyckte att det här var sjukt fett. Väl gjord video och det känns som en välproducerad låt! Big Up Cedd & Jeff.Tikkan De är ju signade på devrim :P heheh jaja big up som fan, fortsätt på samma sätt
http://biggedy-b.blogspot.com
Galet fet brosan, du vet!
A-Music DPSOUND
Andra snubben är också tung:D langa mer! Ser framemot mera:)
riktigt nice video filmen verkar oxå riktigt bra. Låten va väl sådär helt okej hört bättre men också hört sjukt mycket sämre skit
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Hangaround
2008-07-12 16:58
Snyggt foto i videon, men när skall jag-med-mitt-posse-i-bakgrunden-stilen försvinna ur videos? It's fucking everywhere! Någon där ute måste ju ha lite fantasi tycker man.
Videon är sjukt snygg!
Ny Användare : ReskOnee
men man måste ju sticka ut. lite poose måste man ju ha. hiphop ska ha me sig lite attityd o störnings moment som ni whoa ba måste klaga på ;D
asså otroligt bra jobbat.. beatet är ju helt underbart..
Brrraapp! riktigt snack!!
skön vidio skön låt.
Not gangsta bara Gata
Är de matte som proddar?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Inte min typ av låt, MEN! Sjukt snyggt foto!!! Alla vinklar var verkligen guld för ögonen! Vem står för mästerverket? Dvs videon?
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Jonas Embring (som bl.a. gjort dokumentärfilmen Mio, premiär nu i augusti) står för videon...... Men Fernando Illezca (som bl.a. gjort Million Stylez och Frispråkans senaste videos) var också med på ett hörn... i know...cause i know him...
de här kan va det bästa jg hört på sjukt länge från svensk hiphop!!
softa hårt
toppar till max...trodde att the nigga skulle droppa det men det sket sig de med......toppar till max...ultra toppar...skam CccccPppp
AdOo den fede
MatteOne du toppar du med jävla skam.......uuhhhhh
AdOo den fede
naajs ,soft att se att majoriteten diggar iaf! det va jonas som fixa videon, aa vi reppar världish lite faktist :P ,dom hjälper oss med grejer osv så måste reppa ! one fortsätt langa kommentarer/kritik o sånt hare bäst pz! toppar med vad vart när? va snackar du om:S cok beeeng mannen hahaha!
pappaspojke din mamma e din pappa
softa hårt
uuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
AdOo den fede
Beatet var heeelt bananas, videon är sjukt snygg, rimmen är på dagisnivå och rappen är kass. Varför är det bara när man har en pitbull som man tar med den i såna här videor? Man ser aldrig någon som går runt och rastar en golden retriever eller schäfer hehe... Är det såå jävla gangster att ha en pitbull. Så sjukt löjligt när unga män (oftast men långt ifrån alltid med invandrarbakgrund) köper en sån hund för att det är så jävla häftigt... Snöade in lite på hunden (som för övrigt var fin hehe) nu märkte jag hahaha. Älskar pitbulls, men snear på folk som har dom som kukförlängning. Det är det som gör att de här hundarna får så bull rykte, för de här ungdomarna vet jack shit om hur man uppfostrar en hund och vill bara att den ska bli tuff och bad ass som möjligt, vilket i sin tur (av naturliga skäl) leder till att de här hundarna angriper andra hundar och även människor... Detta är inte riktat personligt mot snubbarna i videon, fick mig bara att tänka på det. så blir det när man snöööööööööööööööööööööööööööööööööar in saaarvi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Tungt tungt tungt, passa .mp3?
shuuues ,tack förkärleken/kritiken ! aa kan passa dej mp3n men mitt internet har fukkat sej så jag har inte internet just nu :S men adda jiggithejeff@hot.... aiit one! upp!!!!!
Sätt på peter pan då skulle jeff va tingeling
fet video, ok låt! grabbarna har potential och rapping p23 står för en av de störigaste och mest "whoa-iga" kommentaren på länge. fuckboy
fcuk spleling