I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ses nog en dag (Musik video)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-06-19 06:14

Ses nog en dag (Musik video)

Ny video ute nu Länk till http://www.myspace.com/phenomenal060

Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT
Redaktionschef

2008-06-19 08:43
Inte alls dumt! Lite vågad sampling, var kluven i början av låten men du gör något bra av det. Du har skön röst, tonläge och helt okej inlevelse. Dock borde du styra upp nån som kan hjälpa dig att göra lite snyggare videos ... introtexten var riktigt lame. Antar att ni gjort det i typ windows movie maker ... går att göra snyggare där också till och med.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-06-19 09:04
Oracle

Marko som spelat allt själv och ändrat melodin efter min sång reffräng, det gör ju att den inte påminner lika mycket somorginalet, tanken va att vi skulle ta bort guitarren som vi lånade från james blunt låten, men sen blev det aldrig av och denspreds sig snabbt över nätet så va likabra och ha den som den va.

hehe vi ska köpa bättre kamera inom kort, vill inte vara beroende av någon annan, så vi under move entertainment kommer göra alla framtida videos själva. För att vara min första video och filmat och redigerat klart den på en dag tycker ja den inte blev så tokig. Intro texten kanske va simpel. lovar bättra mig till nästa video hehe.

kul att du diggar den, det kommer mer!

nä nu ska ja krasha godnatt eller godmorgon Zzzzz

Kärlek!
MOVE ENTERTAINMENT

2008-06-19 09:15

Jag tycker låten är klockren och beatet lika så. Texten är mycket bra och genom tänkt och det märks att det kommer från hjärtat de du vill få ut. Rappen sköter du klockrent också, inget snajdigt flow utan ett flow som innebär att alla kan hänga med och det är det folk gör. Man hänger med och förstår det du vill få fram tydligt. Rösten som Oracle skriver är också bra, skön och bekväm röst som passar bra till låten.

Angående filmningen så håller jag med men alla är vi barn i början. :)

Lycka till och bra jobbat!

Mvh Albin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-19 16:15
Jag redigerade om den kommer upp ny version strax på min myspace!
MOVE ENTERTAINMENT

2008-06-19 17:02
orkad einte kolla videon, men jag lyssnade på låten o du e fan fet.. detta va fet skit.. beatet smörigt o mäktigt.. dock dålig mix :/
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-06-19 19:19
MOVE ENTERTAINMENT

2008-06-19 20:02
Nice video brosh ska fixa ny version på beatet sen :)
detta va bra sparas i mina favoriter :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-19 22:01
skön sång, halvdan rap, helt okej låt i helhet. skön känsla i den.
http://www.goteborg.se

2008-06-20 11:16
Jag tycker att den här och "kära syster" är det dom bästa med dig . Man känner verkligen dina känslor då du rappar och du får verkligen fram det budskap du vill få fram.
Jag är helt kär i videon.
Jag tycker det är grymt bra gjort av dig då du aldrig själv har gjort nåt sånt här förut.
Keep up the good work vännen :) Som jag har sagt tidigare DU KOMMER ATT TA SVERIGE MED STORM

2008-06-20 11:24
Kul att ni diggar! tack för all kärlek.

Det kommer snart en video på "kära syster"
MOVE ENTERTAINMENT

2008-06-20 16:57
yeee bro! I got u! this was phenomenal haha

2008-06-21 12:28
thx bro!

här är nya versionen av jag försöker

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=5vwagPC2KWo
MOVE ENTERTAINMENT

2008-06-21 13:06
jag diggar skiten !
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-06-21 14:59
gullig ballad.. sorry men jag tyckte det har hor hemma i audio.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-06-21 15:03
Diggar din sång och melodiska karisma! Men rappen gillar jag tyvärr inte.