I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dave Jonzon - Haterade (ny gratis mp3)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-06-16 00:53

Dave Jonzon - Haterade (ny gratis mp3)

Var längesen man var i farten här... så whataheck!!

Ni hittar låten här:
Dave Jonzon - Haterade

// Jonzioni

Crime Pays, ask the Rothschilds!
Manager

2008-06-16 01:01
Du är bra och jag gillar låten. Beatet är skitbra.
Men jag tycker (har alltid tyckt) att det känns som att du kämpar för hårt att låta tuff. Uttalen låter krystade ibland, fast kanske är mitt trångsynta undermedvetna som säger till mig att en vit svensk från Gävle inte ska låta så.

Egentligen bryr jag mig inte eftersom att jag själv absolut inte snackar någon typisk svensk-engelska, men om du har tänkt att lyckas i USA eller England (vilket jag antar eftersom att du valt att kicka på engelska..?) så kommer du absolut få kritik för att du låter tillgjord.. but thats just what i think..

gör din grej tho'..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-06-16 09:49
äntligen DAVE JONZON!!!! fet shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-16 22:45
Yun_DI P18
Jag behöver inte kämpa för att låta tuff hehe... dte ligger i min natur! Men jag e en sucker för över kaxig rapp. Men tack för kritiken, faktist aldrig tänkt på det viset... kul att det diggas iaf.

tackar boi...

Nu finns det direktlänk till låten för hög kvalle på myspace sidan. klicka på bilden bara!!

2008-06-17 23:18
jonzioni my old friend!

2008-06-22 16:18
Jamensan boi!!!

Upp!!