I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-05-27 13:07

Lazee - Hold On

Yeees!! Kanns som att Lazee ar pa vag till ratt spar igen.. Tycker att det har ar riktigt javla overfett.. Aja, borja hata nu som ni ar sa bra pa Whoa ;)

www.myspace.com/mrlazee

Redaktionschef

2008-05-27 13:18
Tycker den är bra. Jag tycker inte Lazee ska göra sån här musik men det funkar ju. Hade varit bättre om han tog vara på sina kvalitéer bättre, men det kanske kommer. Bra mycket bättre än Busta Rhymes lama försök med Linkin Park alla fall.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-05-27 13:21
Tycker han gör det bra, och som sagt, mycket bättre än Busta Rhymes och Linkin Park prylen.
.

2008-05-27 13:24
och som sagt, mycket bättre än Busta Rhymes och Linkin Park prylen. HAHAH Sjukt kul!

2008-05-27 13:30
Trots att du bor i Örebro så har jag svårt att förstå det roliga i mitt inlägg. Men ett skratt förlänger livet! Back to topic.
.

2008-05-27 13:45
Fyfan...

Men perfekt för The Voice.
Why the fuck can't emcees emcee no more?

2008-05-27 14:01
JollyRoger

?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-27 15:15
jag gilla låten, fast måste ju tillägga att det är inte hip hop direkt..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-05-27 15:50
"chea chea chea"

vafan..

2008-05-27 16:12
Håller inte med Oracle. Tycker att det är precis sån här musik han skall syssla med. Känns som att han är en av få artister som vågar göra någonting nytt av hiphop.
Kul med någonting som skiljer sig lite från vad man brukar höra av svenska rappare.

Jag kan iofs hålla med om att han kan utnyttja sina kvalitéer bättre, men det känns ändå som att han kommer att visa dem i andra låtar.
http://www.goteborg.se

2008-05-27 16:34
Vill fan nästan inte ens lyssna sen jag såg han live i förra veckan, det värsta jag varit med om.. fyfan vad dålig.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-27 16:35
tycker han passar bättre på såna här låtar,tycker inte han passar så bra för det typiska rapstuket,har iaf inte gillat några av hans sådana låtar,nu ligger inte texten i fokus lika mycket och det är till hans fördel tycker jag iaf

2008-05-27 16:57
Även om jag diggar lazee så tycker jag inte att han har feelingen för sådana här låtar han ska vara mer "party" stuket liksom. Tror dock att skivan kommer bli jävligt bra faktiskt. Lyft fram svenska artister istället för att trycka ner för Lazee levererar jävligt mycket bättre musik än mycket av det man hör ifrån staterna

2008-05-27 18:03
riktigt fet låt, hiphop eller inte.
www.myspace.com/marcuslarsson

2008-05-27 18:15
säga vad man vill om låten. lazee flowar iaf bäst i sverige oavsett vad det är för beat.
http://www.kalvinhiphop.com
Redaktionschef

2008-05-27 19:39
Håller inte med Oracle. Tycker att det är precis sån här musik han skall syssla med. Känns som att han är en av få artister som vågar göra någonting nytt av hiphop.
Kul med någonting som skiljer sig lite från vad man brukar höra av svenska rappare.

Du tyckte inte han gjorde något nytt på typ Bigga Nigga? Det är så jag helst vill se honom. Men som sagt, jag tycker inte detta är dåligt eller så. Även om andra svenska rappare kanske inte har gjort det så har många amerikaner försökt sig på "rockhiphop" projekt, och det har sällan slutat särskilt bra. Tycker absolut att Lazee ska våga experimentera men denna väg känns inte optimal.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-05-27 20:36
Gillar inte låten, men gillar den fan haha. Thank god for the flow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-27 20:39
Word på _ML =)

2008-05-27 20:53
Nån annan än jag som sett han live och vill hålla med om att han är fruktansvärt kass? :)

2008-05-27 22:25
Nej det här gillar vi inte

2008-05-27 22:26
Vad hände med soundet från "It is what it is" mixtapet, det var fruktansvärt bra medans skiten som kommer nu är just - skit.

2008-05-27 23:28
helgrym. han kommer bli årets adam tensta.
ses

2008-05-28 10:25
DritcH P19 Jag ber om ursäkt, dålig humor.

Låten i sig var väl helt okej, men det var inget som verkligen fasnade..

2008-05-28 14:12
Isen - Han ar grym live! Kan ju vara sa att han inte var det nar du sag honom, vad vet jag liksom?

Oracle - Japp! Haller med dig, jag skulle vilja se mer "One Lazee Lizzel", "Bigga Nigga" osv osv, men det har ar ju sjuuukt mycket battre an "Rock Away" som exempel.. Can you dig?

2008-05-28 15:38
MY NIGGA.

and all you haters keep on doin what yall do...you diiigg

yall squares prolly mad cause he digged ya chick out backstage lol

2008-05-28 16:05
MY NIGGA.

and all you haters keep on doin what yall do...you diiigg

yall squares prolly mad cause he digged ya chick out backstage lol

och du är förmodligen sur för att du måste sitta på svenska internetforum och leka amerikansk pimp...you dig?

2008-05-28 20:53
nice
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-05-29 13:38
Demento P21
lol...
om du inte har något positivt att komma med så håll det för dej själv
låt mej leka amerikansk pimp om jag känner för det.

2008-05-29 15:14
Fillmore.Slim P0
och låt mig tycka att lazee är en dussinrappare om jag känner för det?

(Inlägget ändrat av Oracle oga offtopic 2008-05-29 15:20:27)

2008-05-29 15:19
Lazee är galet tung. Önskar honom the best straight from the heart!

GAALET BRO!!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2008-05-29 15:23
Music-Of-Steel jag såg han för två veckor sedan i Hudiksvall.. och han var så enormt dålig. För det första kommer han in med feta halsband och solbrillor (kolsvart på klubben, hallå?) sen så körde han endast EN av sina låtar, det var "Rock Away" sedan stog han och nynnade på oldschool beats. T.ex "DMX - Party Up" och det där beatet som Ismen har på sin låt "We don't give a fuck", och nej han rappade inte med eller nånting, bara stog och nynnade och skrek "YOYO UPP MED HÄNDERNA I LUFTEN".

Sen under de 20 minuterna han stog på scen hann han ta av sig två tröjor, solbrillor och det feta guldhalsbandet. Sen avslutar han med att hoppa ut i publiken och trodde han var 50 cent typ.

Fyfan.

2008-05-29 15:31
Isen - Okej men han ar grym live iaf, men SOM SAGT, kan vara sa att han inte va det nar du sag honom. Och sa som du beskriver kvallen sa haller jag med dig haha! Anyhow, han ar tusen ganger battre an 50 Cent, sa varfor skulle han vilja leka nagon som ar tusen ganger keffare?

2008-05-29 15:32
kool . do what you do mayne

2008-05-29 15:35

you know i´ve talked a lot about haters and negativity on this site. These kind of people hate because they can't achieve anything in life and they want to drag everyone down with em. As soon as they see a head sticking out of the crowd, they'll try to inject fear into you and insult you like no tomorrow.

When you have some firm foundation about you, all the haterism can't even touch you!!

you dig

2008-05-29 15:58
Fillmore.Slim - Jag haller med dig om det finns vaaaaldigt manga hatare har pa Whoa! Och det ar ju javligt synd!

Jag graver!

2008-05-29 17:31
som BoB sajer, "haters everywhere we go".

www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-05-29 18:01
Music-Of-Steel håller med om att han är bättre än 50 men bara tog nån som är känd över hela världen med grymt många fans.

2008-05-29 18:12
lägg ner snacket om hatare nu...en hatare är, enligt mig åtminstone, någon som hatar på något/någon utan någon egentlig anleding än att dom är avundsjuka, ogillar rapparen som person osv. om man automatiskt är en hatare för att man inte tycker om all musik från alla rappare så är varenda jävel på hela planeten en hatare. känns som att folk bara babblar om haters så fort dom inte kan ta att alla inte älskar dom, deras polare eller deras favoritrappare lika mycket som dom själva gör. det är jävla korkat hiphopfenomen att vifta bort alla sina kritiker som hatare. punkt slut.

you dig?

2008-05-29 18:19
lol. stop drinkin dat hatorade mayne.

sluta vara så negativ. jag tänker inte ens blanda mej i dina problem.

2008-05-29 18:22
håller med Music-Of-Steel P19...det är synd