intervju: Helno & Spitbull Shoo!Till er som har undrat om Helno och Spitbull, då de håller sig rätt anonyma... gå in på: http://a2kmichafma.blogg.se och läs gärna deras intervju dom gjorde med mig. Det finns även en exklusiv Helno-låt som promotion inför hans kommande mixtape, som släpps runt sommaren. Håll ögonen öppna! Peace.//A2K (Wize Guyz)
verkar intressant, ska bli spännande o följa Spitbull och Helnos utvecklingup for these guys :)
Vart ser ni er själva om fem år?
Spitbull: Ärligt, på toppen av Skandinavien toplistor minst, utan drömmar kommer du ingenstans. Jag påstår inte att vi är bäst rent musikmässigt, men inom fem år har vi nog gått igenom jävligt många fuckade grejer också så vi är helt klart värda den plats vi hamnat på då."
Vi? Snubben kanske surrade med någon producent eller gästartist, men vafan? Det är inte så att han gjort beatsen, skrivit texterna eller någonting. Han gör ju ingenting rent musikmässigt, han bara trackar folk/spammar folk på Myspace etc. Han pratar i intervjun som om han själv är artisten eller något. Han är ju inte ens i närheten..
Som sagt, ja bryr mig shiii om Spitbull behöver hajpas lr shiii. Men den buzz han skapar, den buzzen hjälper andra artister. Hans hustle e fet!hiccory P22: Hehe, visst e den me baggyn lite kul? Lite idiotiskt oxå!