I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

intervju: Helno & Spitbull

Svensk Hiphop - Audio & Video

Producent

2008-05-07 19:47

intervju: Helno & Spitbull

Shoo!

Till er som har undrat om Helno och Spitbull, då de håller sig rätt anonyma... gå in på: http://a2kmichafma.blogg.se och läs gärna deras intervju dom gjorde med mig. Det finns även en exklusiv Helno-låt som promotion inför hans kommande mixtape, som släpps runt sommaren. Håll ögonen öppna! Peace.//A2K (Wize Guyz)

Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-05-07 22:27

verkar intressant, ska bli spännande o följa Spitbull och Helnos utveckling
up for these guys :)

Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2008-05-07 22:45
läste nyss, och att baggy pants är förbjudet och kan ge upp till 500$ i böter eller 6 månaders fängelse, är det löjligast jag hört på länge! Vem ska bestämma vad som är baggy och inte baggy? ska dom mäta så att byxorna sitter exakt? så sjukt löjligt!

pz / Mäktiga B
Ny Användare : ReskOnee

2008-05-07 23:57
land of the free my ass.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik
Producent

2008-05-08 00:50
Aaah, lr hur? USA hittar ju på allt sjukare regler o lagar hela tiden... ja antar att mer än hälften av oss hiphoppare här i Sverige är officiellt "kriminella" nu... now that's gangsta, hahaha! Peace.//A2K (Wize Guyz)

2008-05-08 11:58
Asså haha! Kul att Spitbull hittat någonting att "göra inom hiphop" då han säkerligen inte har talang för någonting alls inom genren.

"

Vart ser ni er själva om fem år?

Spitbull: Ärligt, på toppen av Skandinavien toplistor minst, utan drömmar kommer du ingenstans. Jag påstår inte att vi är bäst rent musikmässigt, men inom fem år har vi nog gått igenom jävligt många fuckade grejer också så vi är helt klart värda den plats vi hamnat på då."

Vi? Snubben kanske surrade med någon producent eller gästartist, men vafan? Det är inte så att han gjort beatsen, skrivit texterna eller någonting. Han gör ju ingenting rent musikmässigt, han bara trackar folk/spammar folk på Myspace etc. Han pratar i intervjun som om han själv är artisten eller något. Han är ju inte ens i närheten..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-08 12:39
Torgny farfar 37..

I don't think you get it.
I got more kicks than Jackie Chan.

2008-05-08 12:44
HitEm Movement P0

Spitbull, skulle inte du lämna Whoa pga allt hat? Tönt. Du har ingen talang inom musik, men kände att du ville synas i rampljuset och vara som dom andra "coola hiphoparna" - så du blev en "manager". Haha! Lek inte nåt du inte är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-05-08 13:13
Manager o promoter spelar en stor roll i musik-branschen om man vill nå ut me sin musik till en större skala. Ja tror knappast att de större artisterna heller har klarat sig utan en manager/promoter...

2008-05-08 13:27
Givetvis är det så. Men Spitbull tycks fokusera minst lika mycket på att promota sig själv som att promota "sina artister". Vad tillförde han den här intervjun, egentligen? Han fick bara allt att låta som om han själv rappar eller proddar beatsen, det gör han inte. Han gör ju ingenting utav det musikaliska.

Jag tror att det endast handlar om att han vill synas i rampljuset. Jag tycker att det är ganska uppenbart.

2008-05-08 14:05
Med tanke på att jag släpper mixtapes åt andra artiser & producenter under samma alias så är det självklart att det måste finnas en buzz kring 'Spitbull' också.

Hade jag velat synas i rampljuset så hade jag fortsatt jobba med RMH men nej, jag och Helno kör vår egna grej och eftersom att jag är både hans manager & promoter så är det väl väldigt självklart att detta är våran grej, man behöver inte höras för att finnas.

Peace.

2008-05-08 16:50
hehed et där med baggys är kul... Lär ju va wen hel del pesnionärer som åker på böter om det bara handlar om att ha baggypants...
Producent

2008-05-08 20:50

Som sagt, ja bryr mig shiii om Spitbull behöver hajpas lr shiii. Men den buzz han skapar, den buzzen hjälper andra artister. Hans hustle e fet!

hiccory P22: Hehe, visst e den me baggyn lite kul? Lite idiotiskt oxå!

2008-05-08 22:20
Citerar refrängen från Paragons låt:
"Låtsas som du vet..."

Propps till Spitbull, och han vet själv vad han ska ha propps för. :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Producent

2008-05-09 01:06
Word up till Litanol!!! Sanna ord... folk borde "recogniza" innan dom hatar. Sen e d fritt fram, för bakom varje hatare döljer sig även en älskare...

2008-05-10 03:42
Please vote for us HERE