I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zacke är tillbaka med ny singel! [video]

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-05-09 12:41

Riktig tungt

2008-05-09 22:18
Ni kan läsa Zackes tankar och funderingar på hemsidan ang lite av kritiken han fått här =)

http://www.zackemusik.se

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 22:45

Gillar hans röst och attityd! Upp!

Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-10 01:10
singeln finns på iTunes nu för de som är intresserade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-10 11:22
asså trrrrröööööd, sluta dickrida han nu

2008-05-10 13:29
D-rock: Han reppar bara en boy som har gjort en svinfet låt.

Fullt förståligt, den är fan riktigt tung.
Lustfyllt.

2008-05-10 17:21
Jag och Zacke går 7-8 år tillbaka i tiden som goda vänner, vi har gjort musik tillsammans och vi har gjort en jävla massa annat skoj. Det är väl självklart att jag hjälper min polare med lite promotion när en sån här möjlighet dyker upp för honom.

Drrrrrrrrrrrrrrrock du kanske borde kolla på dina egna projekt, förstår att ingen vill "dickryda" dom =). Hur som helst, jag trodde inte ordet "dickryda" fanns i ditt vokabulär, men men vad säger man om whoafolket. =)

2008-05-10 17:26
klart ni ska ta hand om varandra trröd, ja trodde ju du skulle dickryda mig sen när ja å murklan släppte vår platta men de privilegiet kanske abra e reserverat för honom ;)

go svensk hip hop

2008-05-10 23:28
Cool stil som fan, älskar beatet som fan med

2008-05-12 12:49
Denna låten är äckligt tung, videon är grym, men aldrig mer stapla tv apparater för min del..hehe. Detta kommer bli intressant, hoppas bara skivan får den uppmärksamhet den förtjänar och du ditt välförtjänta break...jag kan vara första roadie på turnén...

Sov INTE på detta!
"Att tiga är en vacker konst" -Alltså snackar jag oavbrutet...

2008-05-12 16:55
Bam_Bam - Fixa platt-TV till nästa gång, såna där gamla apparater får videon att se 90-tal ut :P

10-, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-12 16:57
Skulle ju se skitfånigt ut med LCD och plasma, det är coolt som det är! Norrländsk cyberpunk ;)

2008-05-13 12:21
Skulle dom lägga ut budgeten på platt-tv apparater skulle det fan inte ens räcka till en tv-apparat =D
Jag tycker det är fett med sunkiga tv-apparater och jag tror videon skulle tappat sin charm om det var allt för highlife.

vi får hoppas nästa video är lite mer bling bling, flat-tvs, nakna chicks, cashflow osv etc.

2008-05-15 10:16
För er som vill se videon i lite bättre kvalla. Den har funnits på Aftonbladet sen i måndags.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article2469665.ab

2008-05-15 11:00
Tycker att beatet har likheter med Daft punks sound.

Helt ok låt förövrigt
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-17 14:44
Beatet är överfett!
Grymt att den hamna på Aftonbladet!
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe
http://www.twitter.com/popularmusiken
http://www.popularmusik.net

2008-05-18 22:44
tkr alla låter som a&f nuförtiden.

2008-05-18 23:14
riktigt dåligt, rappen låter väldigt krystad.

2008-05-19 16:33
Tunga grejer!
Ny Användare : ReskOnee

2008-05-19 18:33
vart får man tag på låten som mp3 ??

fet fet

Manager

2008-05-19 20:22
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-05-20 09:53
ahh jag har väntat på att Zacke ska komma med ny skit!
skit som i bra jävla skit... det här bevisar att det finns människor i den svenska hiphopscenen som utvecklas och tänker framåt.

jag gillar text, låt och video i sin helhet.
ser verkligen fram emot att få införskaffa albumet "Visst är det vackert", men ge oss ett datum!?

jag vill ju pumpa Zacke i speakers och phones i sommar!
- da locos crew -

2008-05-20 19:54
Haha fet som fan. bästa svenska videon jag sett på länge ..
hoppas den åker in i tv-rutan

2008-05-20 23:55
Saxat från www.zackemusik.se

080520: Det var snoppen som satte käppar i hjulet
Jag satte ärtsoppan i halsen när Joacim Lundin (mycket duktige PR-ansvarige) hörde av sig kring lunch för att berätta att "BS" blivit stoppad i censuren från att spelas på ZTV. Anledningen var "bad language" och skulle förhindra videon från att spelas innan 21:00, såvida vi inte "cleanade" upp den. Vi visste att ZTV sänds från England och har därmed hård censur, vi hade redan "blöörat" ut de grövsta orden. Naiva och blåögda som vi var lämnades ordet "snoppen" i dess ursprungliga form , tji där fick vi! Men räds inte, det kommer att fixas och "BS" kommer att synas även dagtid på ZTV. Efter denna incident var jag tvungen att lyssna på en passande visa av Mäster Cornelis Vreeswijk.
Här har ni den: Ballad Om Censuren. Tyvärr fanns det endast på Youtube en tolkning av någon vid namn Rolle. Ja ja, i alla fall inte Brolle.

2008-05-20 23:59
vart får man tag på låten som mp3 ??

iTunes

2008-05-27 23:02
Låten är så jävla Tung enligt mig !!!

Har inte nått att klaga på varken videon eller låten.
Riktigt bra jobb av zacke fast vi får inte glömma Johans otroligt bra Produktion !

Given partylåt till sommaren !

Peyys out

2008-05-27 23:18
Missade förra bumpen, men måste bara lägga ett :D
Skönt att man inte ens får säga motsvarigheten till "willie" när man sänder från england :D

10-4, over..
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-28 20:32
hahhaa snoppen i hjulet
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-05-30 19:46
Sjukt tunga grejjer, o skönt förövrigt att se att inte "allt" för många verkar vilja sortera in det nånstans. Att påstå att det låter som Afasi är ju ett skämt, det är ju inte ett enda "japp" med i låten. Då finns det ju andra man ska lägga den energin på, då det helt uppenbart finns många som bajtar hans stil. Zacke å andra sidan låter ju helt annorlunda, både jävligt tight o tydligt orginellt. Beatet känns oxå orginellt om ni frågar mig. O sjukt tugnt! Nä nu är det helt klart dags för nått nytt som detta. Paragon mfl. har tjatat om sina sneakers nog länge nu...
Så se till att skaffa singeln o sedan plattan när den kommer. Det är en medborgerlig plikt i landet av inflation..

2008-06-01 18:07
kan inte annat än hålla med planeten :)

2008-07-04 23:48
I Måndags kom den upp på ZTV.

2008-07-05 00:49
JAAAAAAAAAAAAAAAA ZTV!!!! synd bara att zacke e en sån fitta som person. riktigt dryg och sen så självklart skägglös, kort och ful också... hahahahaha.

man im bored
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa