Marke & Bobbo med Niklas - Rubberband Banks
KLICKA HÄR FÖR ATT LYSSNA PÅ FÖRSTA SINGELN IFRÅN MIXTAPET! (Marke & Bobbo med Niklas - Rubberband Banks(Instrumental), mixad av Pancho. Högerklicka, spara mål som...)
Du kan lyssna på snippet/smakprov ifrån tape:t genom att gå till www.markemusik.se/tjucktjuck.html där finns också en bild på omslaget.
Tracklist01 Intro02 Rubberband Banks /med Niklas03 Där jag kommer från04 Sebbe05 Produkt av vår tid /med Öris06 E du laddad?, prod: EB Productions07 Säg vad ni vill /med Jafet & Tay Tay dat dude, prod: Logophobia08 Legalisera, prod: Niklas09 Caustic10 Riktiga Bröder /med Caustic, prod: Spydah11 Hur jag blev den jag blev, prod: Fidelity ENT12 Vad som helst /med Profet13 Det ekar, prod: Crown Jewels(LME)14 Bongen15 Vill inte leva som en fånge /med Max16 Blind, prod: Line Out17 Dimmans värld /med Tay Tay dat dude, prod: Logophobia18 Försöker sprida musiken, prod: Niklas19 Öris20 Spliffen21 Stressigt liv- BeställningFör att beställa tape:t så gå till http://www.markemusik.se/tjucktjuck.html eller www.myspace.com/markebobboPriset ligger på 100kr.Marke jobbar även på ett annat projekt tillsammans med en väletablerad producent ifrån malmö trakten, some more serious shiiiiiit, så håll ögonen öppna!!saaarvi/marke