Videoklipp: Lorentz & M.Sakarias "Say Yeah RMX" @ ZTV
Lorentz & M.Sakarias - Say Yeah Rmx live på Ztv. Programmet sändes igår.. Se klippet här: www.ztv.se Lorentz & M.Sakarias spelar förövrigt med Yes! Soundsystem på Demokratinsdagar i Hallunda ikväll. Det gör även Nimo & Näääk. www.iloveyes.se
Njaa, detta tycker jag inte är något vidare faktiskt dom har gjort mkt bättre grejjer på sista tiden
ta inte illa upp men jag tycker lorentz är lite gay på ngt sätt...!
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
fy fan......................................................................................................... inget vidare grabbar
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Äh, lorentz är innovativ och gör sin grejj fresh! Kul med någon som sticker ut hakan lite!
alltså, visst jag gillar båda två. men tycker det är rätt dåligt att man kan få såpass mycket uppmärksamhet för en låt man inte kommit på själv..? jag menar.. hur många av dom som diggar låten har faktiskt hört originallåten?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Shit va melinda wredes låt va dålig btw. Topic, bra låt och lorrentz e soft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lorentz spelar över me sina played out grejer han kör i varje låt.. de e lite jobbigt.. m punkt har ju nada energi och suger haha
o just de.. du är jävligt äcklig också.
när blev det ok o kicka på sånna här beats???? asså seriöst skottpengar på han som proddat skiten....
yeah i said it!
inge vidare rap eller live framforande e min asikt
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
sjukt kefft helt enkelt. smutskastar hiphop med sånna beats, fyfan..
m.sakarias är ju skitfet. lorentz är lite för mycket.
Som sötast när jag ser dina brister.
Yun_DI alltså, visst jag gillar båda två. men tycker det är rätt dåligt att man kan få såpass mycket uppmärksamhet för en låt man inte kommit på själv..? jag menar.. hur många av dom som diggar låten har faktiskt hört originallåten? iofs tror jag att 80% av alla har hört originallåten faktist.
jag gillar beaten som fan. bara att dom här killarna saknar ganska mycket swag och raptalang enligt mej. men jag e kanske lite biased mot svensk hiphop lr nåt. om folk diggar e d bara o köra på
Joo jag håller med dig Ivy, jag har grymt svårt för att gilla svensk hiphop men däremot så tycker jag att Lorentz är skön (inte på denna dock). Jag menar Lorentz har sin egen stil, medans 90% av alla andra svenska rappare låter väldigt likt varandra
Det är lätt att hitta fel, och att hålla med. Det vi kallar musik, dessa två bröder rockar det. Dagens dikt :)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
vad snackar ni om, beatet är ju nytänkande och skitbra! sen att dom tyvärr inte levererar på det är en annan sak. Överlag är dom båda skitbra och sticker ut ur mängden
Nick-K P16 d e sant... han har originell stil alt dedar blanda in engelska o sant...men.. eh.
MR-J, på vilket sätt är det nytänkande? beats baserade på elektroniskt dansmusik har funnits länge. föresten påminner väl det här lite om dom dom som körde på nån basshuntar låt? haha.. T-M-K , ja och det är också lätt att hänga på hypen....
Idjot, jepp, och det är också lätt att uttrycka sig med amerikanskt slang för något man igentligen inte förstår sig på.
hehe lorentz är allt lite lönnfet... Sen, kör han verkligen sin egen stil, eller bara Weezys stil på svenska? Inte så, jag gillar Lorentz, han är fresh, men vettifan om det är "hans" stil...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
M.Sakarias är en av de fetaste i Sverige. sorry för dubbel
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
T-M-K så du menar att han itne är det? kommigen. han blev känd pga av sin brorsa och för att han är en snorunge och det vet du jalla bye
Idjot, tror varken hans brorsa eller han själv har synts på TV förens nu. Resten av ditt uttalande känns mer som avundan än kritik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett keff ! lorentz, ööhh, vad ska man seja PRÄÄÄÄÄÄÄNK, vad fan kommer det ifrån ? haha o M. hör man ju typ inte vad han säger...
lorentz är inget annat än skitdålig och framförallt skitfjantig... m.sakarias är inget annat än EXTREMT tråkig :(
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
T-M-K. så hans brorsa hade inte ett namn inom "svenska rapvärlden" innan detta, och du tror inte lorentz ålder spelade någon roll? vafan han är en sån där "han-är-bra-för-sin-ålder", vilket gjort han känd. men fortfarande hans rap suger, hans stil är pinsam och hans beats har fan inte hemma att göra med hiphop. nej är inte avundsjuk.. han lär väl inse hur pinsam han är efter att puberteten är över..
Simon_T P22 fortsätt o lyssna på dagens hiphouse om du vill o stöd sån här skit.... kommer alltid hata det här. sämst helt enkelt.
Idjot, namn? Fonky Fresh har ett namn. Det jag menade var att ingen utav bröderna har kommigt såhär långt innan. Tillsammans har dom en image, och kalla det vad du vill men jag säger en rapstil som är påväg emot framtiden. Visst det är bra att vissa håller kvar i det gammla, men någon måste även utveckla och testa nya gränser. Back in the days så var "Still Dre" mainstream och för mycket westside, idag en klassiker.
T-M-K, klart att någon gång måste dom slå igenom. ingen föds "i rampljuset", men det gör dom inte bättre. hiphouse, eller technorap eller vad det nu är är ingenting nytt. ser helst inte att den sortens rap utvecklas utan bara dör ut...
rapstilen är väl förövrigt helt plankad från amerikanska rappare?
http://www.youtube.com/watch?v=sANqASPhkgg ´
jämnföra dr dre med lorentz känns ju bissart. jämnför han istället med souljaboy eller nåt istället...
hahahaha kan inte gora annat an att skratta. shiii.. Tar folk det har pa allvar? helt sjukt kefft. och vem e geniet som kommer pa att sampla ar 1999's samsta lat? fyfan.. samsta svenska "hip hop"-laten 2008 hittills iaf. Men jag onskar dom lycka till! kommer sakert ga hem hos fjortisarna. Seriost, respekt till alla som tjanar pengar pa sin hobby.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Idjot, "klart att någon gång måste dom slå igenom". Menar du nu att alla slår igenom någongång? "rapstilen är väl förövrigt helt plankad från amerikanska rappare?", hehe, varenda rapstil i Sverige är plankad ifrån USA. Sen var det ingen jämnförelse, utan ett exempel.
Idjot X0 jag e från europa originally...så jag gillar house/techno...och rap. nar dom blandas tycker jag d e kul. with that said, be on the look out for my single shirt off with k-laz. you're gonna HATE IT!
T-M-K, det jag menar är att om man nu är på tv måste man slagit igenom någongång. helt självklart. helt ärligt orkar jag inte bry mig. dom är keffa, vidrig musik och det är sån skit som gör att man knappt vill säga att man lyssnar på hiphop för då förknippas det med sån här pinsamt svennigt skit. fortsätt lyssna om du diggar, riktig viperroomdänga. haha...
Simon_T P22 , vad har att du är från europa att göra med vad? techno o house kommer ju från staterna från första början ändå.
gör skit om du vill. kanske är dom ända beatsen du kan köra på så gör vad du känner för. kommer säkert hata det ändå.
grymt tråkigt för mig. kan dock inte kalla de bra hiphop eller ens hiphop.
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Tycker Lorentz främst är jävligt kul, som sagt tidigare, så sticker han ut. Sticker man ut så syns man. Rumpeschtuuump! M. är så jävla fet enligt mig, jävligt bakåtlutad och grymmt behaglig röst..
Jag är jointen
haters hate, så ere bara, känns som det enda som saknas på denna tråd e att nån kommenterar hur dåligt lorres keps sitter på huvudet hehe shiiiet... topic, nice kört som alltid, b b b baseline finns snart överallt....
Ja'da!
Moderator
2008-05-09 14:57
Jag tycker lorentz är överskattad. Jag förstår inte vad alla ser hos honom som är så bra? M.Sakarias diggar jag däremot. Gillar honom. Han kör inte alls lika hackigt som lorentz. Som sagt förut. Lorentz har kontakterna men inte rapen.
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu