Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min kommentar om skivan kommer när jag lyssnat igenom hela 2 gånger.. hittils är den grymt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan, truppen blir bara bättre och bättre för varje skiva... Det här är ett givet köp. Gillar de elektroniska inslagen och Promoe har precis fått mig att inse vilken jävla dänga Bon Jovis Living On a Prayer faktiskt är!
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
yes sir. detta är mos. Rome är tung, det har jag iaf lagt på minnet.. kmr bli sjukt bra iaf, men måste lyssna ett par ggr till..
Bmtf
Givet köp som det var sagt tidigare. Hett fo sho.
Legion=sötast
E sjukt sugen på skivan men jag ska fan vänta tills jag har den i hand. Så jävla skön känsla när man lyssnar en skiva första gången. E sugen på å tjuvlyssna men ska försöka hålla mig..
Skivsamlare
2008-04-16 12:12
Det här blir garanterat sveriges bästa hiphop-platta signerat år 2008. Jag är lyrisk över det jag hör, och man har inte ens hunnit smälta Afasi & Filthys geniala skiva.. Bra jävla år det här.
Yes! In Concert — For the love of music
feta grejer, ska haffas! lätt över mina förväntningar, kanske lite för mkt techno stuk ibland dock.
hets, stress, fest!
Helt seriöst så är jag bedrövad.
Lyssna exmeplvis på Trance Fat. Det låter som en hybrid mellan Adam Tensta och Prominent.
Hur kan man släppa en sådan låt med gott samvete?
Looptroop blir sämre och sämre för varje skiva som släpps.
Heads or tails!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
40 sidor booklet? :) niice
http://www.femdefence.info
Är det inte ganska onödigt att släppa alla låtar på myspace så? Läckan kommer ju bli oerhörd.. Inom 24 timmar så ligger den i varenda hårdisk...
mm jag vet.. riktigt korkat, hade utan problem kunnat fixa den i mp3 format och lägga ut på piratebay inom 1 timma.
Skivsamlare
2008-04-16 16:11
Som om folk inte kommer rippa den ändå.. Tror knappast de kommer tappa köpare pga detta, tycker det är ett grymt move av dem!
Yes! In Concert — For the love of music
Ah , köpa utan tvekan faktist ! Deras refränger i låtarna lyfter dom så jävla mycket enligt mig faktist. Fyfan vad bra dom, bättre och bättre hela tiden.
now you know.
lite mycket elekto-influenser tyvärr. kul att Cosmic är med på ett spår iaf. blir förbeställa CDn snarast
Shit vilken besvikelse efter jag hört the building så hade ja fett höga förväntningar och de va ju värdelöst för the building e fan den ända låten som håller en hög klass. Afasi och filthy plattan e ju 1000 ggr fetare och då tycker jag den e bra men inte mer.
tråkigt men under förväntan.
hehe jag är bög hehe
Efter en ganska snabb genomlyssning är favoriterna the building, marinate, rome, ginger and lemon, blood & urine, trance och puzzle. Embee är ju helt galen. Fan vilka beats..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
inte helt oväntat finns det uppe för nedladdning nu.. säger inte var för då blir jag väl bannad
the building, marinate, ginger and lemon, naive, blood & urine, puzzle! guld det här :)
det låter guld om dom!
i get more pussy then panty!
tur att kvallen blir kass när de har rippat från myspacen iallafall. sjukt bra album rakt igenom, älskar puzzle och rome :D
Låter hur bra som helst! Varje låt har ett helt galet beat, Embee är verkligen gud.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Albumet är nu förbokat! Fan lyckan är massiv!
Can't break necks in boxes