Looptroop-Special @ Radio Uptown 14/4
Radio Uptown älskar svensk hiphop. Så mycket att vi dedikerar måndagens sändning till en av de största och bästa akterna som Sverige har att bjuda på. Supreme och Promoe besöker oss i studion och vi kommer under programmets två timmar att spela lite av det bästa som Looptroop (Rockers) producerat under sin långa karriär - från Spraycan Stories och Unsigned Hype till den senaste plattan Good Things. Det blir en guide till Looptroop där vi har två av medlemmarna på plats för att diskutera åren och albumen. MISSA INTE: Radio Uptown, Looptroop-Special @ Vibes46.com måndagen 14/4, kl. 20.00www.myspace.com/radiouptown www.myspace.com/supremedvsgwww.myspace.com/ promoewww.myspace.com/looptrooprockers
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
ooh vad nice! Får man inte missa ju!
...och det är det som är så fint med whoa!
najs najs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
är det nu på måndag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är nu på måndag ja, dvs om två dagar!
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
fräs på hög nivå
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Det kryper närmre!
Ses fram emot!
Jockish @ B-vik
Skivsamlare
2008-04-13 22:40
Grömt.
Yes! In Concert — For the love of music
Idag är det! Det kommer bli två timmar ni aldrig kommer att glömma!
Moderator
2008-04-14 16:31
Kommer det finnas möjlighet att lyssna i efterhand?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Självfallet kan man lyssna i efterhand! Men showen kommer upp tidigast dagen efter eller två dagar efter. Vi kommer att slänga upp en ny tråd när allt material ligger uppe på vår MySpace och showen ligger "On Demand".
Nu är det jävligt nära damer och herrar, bered er på någonting i hästväg!
Fan fick lite sma panik nar det inte funkade i firefox pa min mac, men nu funkar det bra sa det ar val bara jag som ar skadad. Ser fram emot det iaf! :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Sitter på nålar!
Can't break necks in boxes
Redaktionen
2008-04-14 20:06
Alltid nice med looptroop
jag vill inte hoppa in mitt i,Uptown skulle du kunna slänga upp en länk med var man kan se den i efterhand
Lyssnar och njuter. Hade vart underbart om ni bjöd dit Sherlock och spelade lite klassiker likaså Petter där ni kunde spela hans klassiker.
afro_P17 Du kommer kunna lyssna pa den
har typ imorrn tror jag, det star pa sidan om du kollar.
Sedlighetsroteln assa, fan vilka tider, far varldens nostalgitripp haha :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Tack till alla som lyssnade, det var definitivt en ära att ha Supreme och Promoe i studion.
Till er som missade live-sändningen så kommer den upp imorgon "on demand" på Vibes46.com
Vi kommer även att starta en ny tråd när live-sessionen och videoklippet är uppe på vår MySpace.
För att vinna den signerade Afasi & Filthy plattan Fläcken ska ni skriva ett mail till
[email protected] där ni motiverar varför just NI ska få albumet. Skriv även med erat namn och adress så att vi kan skicka ut albumet om ni vinner. Vinnarna kommer att tillkännages nästa sändning.
Nästa sändning blir den 28'e April då vi har CHORDS som gäst i studion!
KÖP ALBUMET GOOD THINGS NÄR DEN KOMMER UT I BUTIK!
www.myspace.com/radiouptown
www.myspace.com/looptrooprockers
[email protected] - Skicka gärna in låtar till oss!
Jag glömde säga det förresten. Adda oss som vänner på Whoa och MySpace - Prenumerera på vår användare på YouTube och vår blogg på MySpace för att hela tiden hålla er uppdaterade med vad som händer på UPTOWN!
Fan va mycket som glöms bort. Ni ska självklart inte heller missa att läsa nästa nummer av Kingsize där Looptroop medverkar i en längre intervju skriven av Robert Zillén som skötte snacket på Radio Uptown som vanligt. DJ Akilles gjorde det eminenta arbetet bakom skivspelarna som vanligt och... ja nu har vi nog skrivit allt.
Uhmm.. Finns den uppe än?
Crocodile Dundee for president!
Nej inte riktigt ännu tyvärr. Den borde komma upp lite senare i eftermiddag. Vi skriver här när den har lagts upp!
det va väldigt bra big up
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
innan looptroop nu chords fan vad underbart
uptown, big up!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Nu ligger showen uppe "On Demand" på www.vibes46.com Snart kommer även ljud- och videoklipp från sändningens livesession upp!
För att lyssna, tryck "Lyssna nu" på förstasidan, sedan på "Repriser" i popup-fönstret och scrolla sedan ner till Uptown!
funkade inte för mig iallafall
nu funkar det,grym intervju vem intervjuar?
just det! kommer Chords också upp efteråt?
afro_p: Det är Robert Zillén (Kingsize Magazine, Martin Kellermans Rocky osv) som gör intervjun. Chords-programmet sänder vi live den 28'e april och sedan finns det tillgängligt "On demand" någon dag efteråt.
okej han var bra,ställde bra frågor faktiskt,okej härligt
Nu när albumet faktiskt har släppts så måste ni kolla in den här sändningen igen!
kukigt bra ju! men , va heter instrumentalen + låten supreme kör 1.30 in i klippet på myspace/radiouptown?