I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Narkimic & Phunk2 - Demokrati (50 mysiga sekunder) + lite Album info

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-04-10 12:16

Narkimic & Phunk2 - Demokrati (50 mysiga sekunder) + lite Album info

Vi satt i studion och mixade den första färdiga låten till vårat kommande släpp, som kommer innehålla galna låtar och galna gäster. Allt på ren svenska. Inget som ni hört inom svensk hiphop sen 95, kanske lite bakåtsträvande men ändå sjukt fresh. Tanken är iaf ett album, titel TBA.

Hur som helst jag satte mej och plinka ihop en basgång, trumma in lite precussion, kastade in Nark i båset och slängde på en "beatbox" och lite nynnande. Det resulterade i 50 sköna sekunder som du kan avnjuta till kaffet.

Vi kallar det Demokrati. (Detta är inte i närheten av hur albumlåtarna låter hittills).

http://www.speedyshare.com/411354782.html Tanka hem den!

http://www.myspace.com/Phunk2 Lyssna på den!

/Phunken

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 12:40
Ah fifan! Skön vibe, kul och höra Kim lägga något helt annorlunda, känns som något helt nytt! Ser fram emot släppet!

Öreshooo!
Fucka ur!

2008-04-10 19:55

Narkimic Medizuuuun! Och Hotshot! Fan va jag gillar dessa gutter...

Skål från avskummen och ett hemligt handslag för det som komma skall.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-11 12:37

Fresh

www.skugganavsvampen.com

2008-04-11 15:33
kompis det går bra nu
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2008-04-13 02:48
danke kön

2008-04-13 13:13
Som vanligt sover whoa.

2008-04-13 13:17
helt ok, men rapparen var sjukt stel. 
www.discotheque.se

2008-04-13 14:41
stel? utväckla gärna, inte hört det om narken förut. kul med lite kritik =)

2008-04-14 11:51
Jag håller med coolhomosexuell. Låten var en kul grej liksom men jag skulle bli förvånad om det tog mer än en kvart att spela in den med allt från scratch.

Fan rolle, jag trodde inte du skulle skylta sönder den haha, den var som sagt en kul grej men lite synd är att vi har gjort 100 grejer som är bättre.

Ord till gudarna!
Redaktionschef

2008-04-14 12:14
Någonting är stelt med låten alla fall ... jag älskar den här typen av hiphop men det är något jag inte riktigt kan sätta fingret på. Om det är beatet eller rappen lämnar jag osagt, men ni får inte riktigt till den där känslan som jag tror att ni strävar efter.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-04-14 13:55
klart jag skyltar! den är go, men jag tror jag hajar det stela efter lite om och men hehe

2008-04-14 22:48

Var håller skuggan hus ?
Det här håller ju inte ..

2008-04-14 22:49
tycker rapparen låter jättejätte-oinspirerad
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci