I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sherlock med i Bullen!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-04-03 17:27

Sherlock med i Bullen!

ett inte jätteintressant klipp från Bullen med Sherlok (där de pratar om döden/livet) med en väldigt rolig historia innan finns att läsa/se på Majestic Flow (klippet inehåller även Liveklipp)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 19:22
Hahaha, kul att se ändå, tack, den hade jag inte sett innan.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-03 20:47
hehe, nästan i samma nivå som när ARTIFACTS var med på Bullen i december 1997...Anton Glanzelius frågade El Da Sensei om kläder och tjejer, hehe (har det inspelat på VHS nånstans)... satt bakom dom när det spelades in och det kändes bara allmänt bisarrt att El och Dj Kaos fick svara på såna frågor, men kul...... Tame One var så fucked up så han fick inte vara med haha
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Manager

2008-04-03 20:53
haha grymt!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Redaktionschef

2008-04-03 22:26
Roligt att se. Hur många "liksom" kan man räkna till i inslaget? ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-04-04 00:37
Haha lite nostalgi... Tycker Rusiak ska lägga upp wu-tröjjan på tradera, mer svensk old school än så blire inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-04-04 00:55
haha gose rusiak med wu tröjan.

jag minns faktiskt detta inslaget, men jag minns att jag tyckte det var skittufft.. nu kännes det lite mer gulligt med tonårskillar (eller 20 nånting) i fjärilshuset.

Jag skyller allt på Emma!

2008-04-04 00:59
Jag kommer aldrig bli för mogen för att hänga i fjärilshuset med wu-wear