I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Veckans MP3: eLDhee - Sometimes

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-04-05 14:49
WoFF! dawgs Bark!:D
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify

2008-04-05 15:41
Agaeus p23

Rösten är det inget fel på men jag tycker den e galet tråkig, ref speciellt. får liksom lust att sjunga Sometimes- I just wanna shoot myself

2008-04-05 17:59
Well well MR elDhee den här tråden skapades inte för att diskutera min tråkiga musik utan din TRÅKIGA musik.

Vill du diskutera mig och vad jag sysslar med så föreslår jag att du gör det i en annan tråd.

Om du inte fixar kritik så är det kanske inte läge att bli uppkastad som veckans MP3.

Chill and keep up the good work.
 http://www.fromdust.se

2008-04-05 20:32
Låten är bra men det finns mkt bättre på skivan!

2008-04-05 21:45

deeeaam feet props eldhee

big up!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2008-04-05 22:22
BoomBox P29

Jag tycker att du har rätt där. Jag borde inte slösa min tid. men det känns tråkigt, att du väljer att uttrycka din kritik på det sättet, speciellt när jag kollar upp vad du själv har att komma med. Jag tycker att det knappt finns några bra engelspråkiga i landet, men dem få som kommer är det mycket kritik mot och speciellt negativ. Kolla på dig själv sa jag bara, 29 bast, låt alla göra det för den delen. Jag representerar Sverige, tro det eller ej. Sverige e min stolthet men när man ser hur folk inte representerar än tillbaka så tycker man det är lite tråkigt bara thats all, tack för er kritik och dem som tror på mig. I love yall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-05 23:46
This is the shiezznit!

Lady F23

Du verkar va lite avundsjuk
It was written in the book of life

2008-04-06 12:29

tillomed den negativa kritiken e ju positiv...=)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-06 13:40
Damn vad bra låt! Kört på repeat här i två dagar nu. Helt sjuka skills både rapmässigt och musikmässigt.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2008-04-07 11:25
Jag kan bara stämma in i lovsången, jävligt bra utförd låt!
nomadrap.com - twitter.com/nomadrap

2008-04-07 21:37
snyggt men ack så tråkigt. Har sjukt svårt för denna slicka typ av hiphop. Tilltalar mig inte alls. Men snygg och välproducerat och kommer säkert bli en hit.
Producent

2008-04-08 19:27

Fett me softish! bra kvalitet på både rapsen och produktionen, hög standard. Diggar hur flöjten sticker upp lite då och då, reggae-baktakten och texten. Aningen för poppig för min smak kanske, men det är catchigt och skulle lugnt kunna funka på internationell nivå. Kort o gott: Snubben vet hur man gör låtar.

peace

2008-04-09 17:53
låten är fet, men det finns flera låtar på skivan som är grymmare! Bonita är ju en jävla världshit.
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-04-14 12:25
går inte att hata på El. Unhatable.

My block my hood går på repeat hos mig fortfarande, måste hooka hela skivan.

2008-07-09 02:42
för er som missat så är musikvideon till Sometimes ute nu!

Västkust Rockerz