I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Madodds - Cp-Skräck (video) Cp-skadad snubbe som rappar...

Svensk Hiphop - Audio & Video

Skivsamlare

2008-03-24 20:47

Madodds - Cp-Skräck (video) Cp-skadad snubbe som rappar...

Läste om han i en damtidning :)

(Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-10 11:08:34)

-"Shit, I lost him in the Sun!"

- Whoa PixelCrew 2004!
Skivsamlare

2008-03-24 20:51
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!

2008-03-24 21:27

Jag klarar inte av sånt här, det är nått fel med mig..  Jag har jobbat med folk som är cepeskadade förr och har inget problem med det, men på nått sätt är det nånting som får mig att må rikigt dåligt när jag ser detta...

Tror det är känslan av att folk antagligen kommer skratta åt honom...

2008-03-24 23:58
skön röst ju
Det var inte jag, det var han som sprang!

2008-03-25 01:41
bättre en hälften av audio forumet. nej men seriöst tycker jag fan det var chill gjort och jag tycker värkligen inte att det är nått att skratta åt
mhm

2008-03-25 14:35
fan den här låten är en klassiker!
pumpat den i typ tre år haha..
låten är fet! refrängen är blytung!
videon var sådär
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2008-03-25 15:02
fan va nice! visste inte att det fanns en video till denna låten! diggade den som fan när dom släppte den på gringo.se troe jag att det va.

gillar att han ser ut som morphius från matrix :P

2008-03-25 16:57
Modigt av honom. Faller lätt för sånt här. Refrängen på CP-skräck var för övrigt jävligt fet.

Kul med lite omväxling för öronen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-10 02:45
najs gjort av honom ! .
reffen e galet bra
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-06-10 03:04
Grymt starkt gjort av han, folk som skrattar åt detta skrattar åt sig själv. Han gör det många av oss utan hans "problem" inte vågar göra. Han tar tag i sin dröm mot alla odds. Jag är glad för han och hoppas det bästa för hans del.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-10 09:23
Jag har svårt att gilla det här, eftersom det är dåligt. Sen kan man tycka att det är grymt gjort eftersom han har en cp-skada, men i mina ögon gör det inte musiken bättre, och alltså vill jag inte lyssna på det.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-06-10 09:34
Träffat honom och jobbat med handikappade. Han behövs.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-06-10 10:04
låten e tuung.

2008-06-10 11:19
Låten var faktiskt bättre än jag mindes den och videon var riktigt snygg :)
Dock så lämnar ju flowet en del att önska, så i kategorin "musik" så hamnar låten strax under '98-vågens rappare. I kategorin "socialpolitik" får den med beröm godkänt p.g.a. innehåll och person :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-06-10 20:12
tycker den e överfet fan dom har tillräckligt svårt att prata vissa o att han iallfall tar all kraft o lägger ner tid på musik e tungt gjort... Låten är helt klar lyssningsbar fan jävligt mk bättre en dom flesta som gjort sin första låt här på whoa.. big up
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-06-10 23:56
haha fan va fett
Ålltzen, Växjö, Bremen.