I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra blogg för dig som vill hålla koll på sv. hiphop

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2008-03-23 14:05

Bra blogg för dig som vill hålla koll på sv. hiphop

Jag känner mig tvugen att tipsa er om The salad days jag tycker den här bloggen är riktigt bra. Kolla in den och få bra information om nyheter inom svensk hiphop!

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-03-23 14:45

Sjysst blogg! Enkelt och inte massa tjaffs, bra med information och kul med låtar och videos till det hela, keep on updating!

va?

2008-03-23 15:17

Schysst som faen faktiskt.

Manager

2008-03-23 15:25
Det är Killen på whoa som ligger bakom bloggen. Det är även han som gjorde www.chords.se på eget initiativ som sedan vart Chords officiella hemsida. Han har även sitt klädmärke Cloudthing Apparel samt så desginar han hemsidor & loggor, holla på honom om ni behöver något så kan ni säkert förhandla något. Duktig kille!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-03-23 17:44
måste slå ett slag för hemsidan, som inte är helt 100% än men som kommer. det är bara att hålla er uppdaterade på hans myspace och på den officiella webshoppen :)

www.cloudthing.se
Skivsamlare

2008-03-24 11:14

TSD!

Yes! In Concert — For the love of music
Groupie

2008-03-25 01:39
Kul att folk diggar, bloggen är relativt ny så allting är inte fixat ännu men den uppdateras så fort vi hittar något intressant att skriva om!

Haha oj, det blev mycket reklam för mig som kanske egentligen är lite Off-topic. Hursomhelst, värt att notera är att det inte är enbart jag som ligger bakom denna blogg utan jag driver den tillsammans med "bojjan" och bloggen kommer inte på något sätt att bli en reklamplats för Cloudthing utan det är två helt separata saker.