I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henry Bowers & DJ Large. Videon ute nu

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-03-31 17:51
jag brukar inte gilla svensk hiphop nu för tiden.. men har ju nån gammal EP med Kung Henry hemma så jag var ju tvungen att kika ändå. Det här var fett! skön video också!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-03-31 18:06
wow.... Elegant P18
  sa geneast precis da ja tyckte om låten/videon. kunde inte lyssna på mer an forsta versen
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-03-31 19:59

Henry är ju en räv, sjukt bra. Mer sånt här.. tjupp!

2008-03-31 20:03
henry bowers är ju solklart sveriges bästa i dagsläget... ingen tvekan.

mastermind är ett givet köp för alla er som inte har införskaffat er ett (eller flera) ex än!

2008-03-31 20:55
Dudes, ngn mer än jag som tkt han var någon skön korsning mellan Mårten och Atmosphere? - Dogbite
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2008-03-31 21:48
Alltå, Henry är ju lätt en av Sveriges fetaste lyriksister, kolla på hans andra videos där han drar sina poems så förstår ni vad jag menar! Big up till låten också!
Ja, jag är en vitlök.

2008-04-02 10:31
4,063 views! och det är bara på youtube!

tack förresten till det goda folket på whoa för att dom langade upp videon på bloggen!
http://www.henrybowers.com

2008-04-02 11:26
Oscar... varför är du inte med i videon... du är väldigt fotogenic och jag tycker att det är synd?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Rappare

2008-04-02 11:36
big up henry!
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.

2008-04-03 09:23
Word to that man...
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2008-04-04 09:55
linus: jo det är ju sjukt synd att jag ser så snygg ut på bild... :)
nä men jag måste säga att jag tycker själv att jag är fruktansvärt icke-fotogenisk, och sen är det ju sjukt wack med musikvideor, jag sysslar inte med sånt.. hehe
http://www.henrybowers.com

2008-04-04 12:05

ja, men det viktigaste är ju att hålla en viss mystik över dig... och den rätten är helt på din sida.

2008-04-07 23:16
haha skrämmer ju fan ungarna
 Lundh pund hund sund grund blund

2008-05-13 13:49
Nejdå... dom är mest förvånade

2008-05-13 18:28
Finns bara en sak att säga, grymt
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-05-14 20:00
Ja, det är bra skit

2008-05-16 06:13
Hört att han ska släppa fullängdare i år. Nån som vet nåt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-16 23:08
feeeeeeet
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-17 00:09
Försökte maila för att beställa Mastermind för ett tag sen, men fick inget svar : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-17 10:32
Mastermindvinylen är slut. Han ska släppa en fullängdare under arbetsnamnet Escape from Juniper Hills

2008-05-18 01:51
Riktigt grymt !
soundcloud.com/jerrones