Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va pinsamt, tror dogge skämmdes en del efter det här
Ja.. Det är lätt att se saker ur ett annat perspektiv när man kommer dit utifrån.. De som flytt förtrycket (och dom är väldigt många) vittnar ju från ett förstahandsperpektiv om en annan bild. Har en del polare som varit i Kuba och de sa att folk var slöa, brydde sig inte om ngt, var mer eller mindre apatiska, det fanns ingen ekonomisk drivkraft och ingen pallade lägga ner sig för fem öre. När de frågade kubanerna om Castro, Kuba, USA, demokrati och mkt annat så ville de inte tala om det. Så länge man inte opponerar sig i Kuba kan man nog leva ett drägligt liv men fri är man aldrig.
Graffare
2008-02-22 19:28
Låt Dogge göra som han vill.. Dum eller inte. Han vill synas så han kan göra spelningar, sälja plattor och få mat på bordet. Orka bry bre.. Cykel på köpet..
GAIA och du trodde på dina polare?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Ja dogge får göra som han vill.... tycker egnt det är svt som medvetet tagit in honom som provokatör här...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Industrigatan Ungefär lika mkt som du tror på din morsa? Vill du säga ngt din tönt ut med språket istället.
GAIA om jag var din polare och sa: Har en del polare som varit i Sverige och de sa att folk var slöa, brydde sig inte om ngt, var mer eller mindre apatiska, det fanns ingen ekonomisk drivkraft och ingen pallade lägga ner sig för fem öre. skulle du då tro på mig med?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
hiccory P22 är det häxjakt du vill ha eller varför postar du det överhuvudtaget?
varför ska dogge vara med i ett sånt här program? all respekt för vad han gjort för svensk hiphop, men en pannkaka har mer intellektuell förmåga än han.
one, jag gör ALLA mina inlägg enbart för att irritera dig. Att jag ens ger nån motivering till dig verkar bevisligen slöseri med tid om man tittar på melinda tråden. Men, här haru det: En häxjakt på dogge har hållit på rätt länge, så vore ju dumt att försöka starta en nu, fick det här länkat av en polare som nyss har fått upp ögonen för svensk hiphop. (Jag har inget emot dogge kan säga att jag dock inte är ett stort fan, det han är bäst på gällande rap är inlevelse) men jag förstår inte precis som päronpung varför han skulle va med i det här pogrammet, verkar som jag beskrev tidigare att han fick va med för att just ta rollen av provokatör o kalla det töntigt men i mina ögon så hamnar svensk hiphop i rätt dålig dager, vet inte vad du tycker... Jag postade det således för att folk i likhet med mig är intresserade av hur dogge framställer sig i TV eftersom han har blivit ansiktet utåt för svensk hiphop.
Så det kanske va fel att skriva "dogge har gjort det igen", för nej han har ingen sorts skyldighet mot nån att agera på nått sätt... Men det här är ett diskutionsforum, eminem kan ju gå runt med en t-shirt med svastiklogga påren o jag lovar dig att folk kommer tycka til, inte just för att skapa en hetsjakt, utan kanske att folk ställer sig frågande till hans beteende... Att jag ens pallar
hiccory P22 haha hade inte sett att du svarat i Melinda tråden ens. Att du orkar :D
tack för svar iaf, utvecklande och bra. stör mig fortfarande på titeln i den här tråden men men
ohshiet, alltså killen är ju pantad
And im like woho!
Hahaha, vad söt han är.. han såg så ledsen ut när kubanen attackerade honom=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
haha, fan vad alla kubaner i studion är aggro!
Jo Dogge skulle nog inte vart där, han kanske utlovades att han fick promota sin skiva...
Hon frågar vad han tycker om cuba och han svarar, vad är det som är så pinsamt?
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Askin: ?
Jag gillar hans betonggrädde bättre.
all 'bout the bluntrap
pinsam snubbe
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Aggro: =)
dogge gör väl inget pinsamt jämnfört med han kubanska dansören med håret, hade man varit i närheten hade han fått en bänk i huvudet, vadå dem hade cigarrer och rom innan castro, fan helt blåst ju hur kan man ens ta med såna personer... eller hon liberalslinkan som säger åt ung vänster snubben att lyssa på vad Hon säger hahah
sen har vi tjokcisflinten som bara säger sovjet sovjet hela tiden för att inte tala om bimboliberalinnan som tror att kuba har något intresse av att visa upp de stadsdelar som är av misär precis om svenskarna skulle göra det i samma situation, kom hit där jag bor istllet så ska ni se ett kapitalistisk samhälle å åk inte ut till bo01 o tro att alla lever i lyx