I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nille - Kärlek till hemmaplan [skiva] ute väldigt snart!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-02-21 22:24

nille - Kärlek till hemmaplan [skiva] ute väldigt snart!

NILLE ifrån sala släpper snart sin nya skiva "Kärlek till hemmaplan" missa inte!

Folk som gästar skivan är b.l.a :
Byz, Bobby P, Headline, kS

Dem som producerar skivan är :
FLIPSIDE PRODUCTIONS & DIGITAL BITCHES.

På Nilles myspace hittar ni två låtar, en från "Recognize the sound" tapet och en ifrån hans skiva, på båda låtarna gästar Bobby P & en av dem gästar kS på.

Nilles myspace & hemsida!:
http://www.myspace.com/nilledts
www.nivetvem.se (Här hittar ni även nilles gamla netplay)

Musikvideo:
Nille - Kärlek till hemmaplan

Inget utlovat datum ännu men det kommer väldigt snart hoppas jag!

PEACEEEEEEEEEE

2008-02-22 09:36
up up

2008-02-22 09:43
inget illa menat den va fett men vafan va svenska rappare ska rappa om kærlek o softa and bull shit damn spit som knowledge insteaad ignint people

2008-02-22 09:46
håller med han som skrev på youtube detta var ett skæmt hahaha

2008-02-22 09:48
kickar gang signs o sånt do me a favor take a nap man a long one and when you wake up smell the gotdamn coffe

2008-02-22 14:42
ChukkRukkuz  vet inte va du menar när du skriver kickar gang signs och grejer
jag gör inte ett enda tecken kan tänka mej att du menar killen som står bakom mej i slutet av videon eller nåt sånt annars förstår jag inte va du syftar på.... verkar som du stör dej på den grejen...förstår inte riktigt du skrev i första inlägget att "inget illa menat den va fett"
sen skriver du i andra inlägget "håller med han som skrev på youtube detta var ett skæmt"
har du lite svårt och bestämma dej va du tycker eller vad är grejen?

skivan är på g i alla fall kommer förmodligen släppas i den sista februari om inget knasar

håll utkik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-22 15:09
Chukk, haru beslutsångest eller? haha

2008-02-22 17:14
ännu en skiva från ännu en rappare som man inte hört ett knyst om tidigare...antingen är det jag som saknar all form av koll numera eller så är svenska rappare helt efterblivna när det gäller promotion...

2008-02-23 17:00
upp...

2008-02-23 19:24
haha, gullig tjockis
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman

2008-02-23 19:30
permoman  ja har man inge bättre att skriva än sådär så visst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-23 19:38
Att kasta sten i glashus är lite utav en hobby för mig :)

Jag själv är nog fulast i Sverige. så att gå på ditt utseende kanske var... korkat?

Men videon var bara för... mycket för mig. Herregud du är en vuxen människa.

2008-02-23 19:42
permoman  okej då vill jag fråga vad de va som va fel me den?varför va den för mycke?

2008-02-23 19:54
Alltså den känns bara platt. Låten och videon är ju som att en lågstadielärare hade skrivit den, som en kul grej för kidsen, eller som ur ett UR-program. Extremt... tam.

Sen gör den gulliga attityden på rösten att allt bara blir... för mycket.

Men hey. Svensk hiphop ser ut såhär!

Sen har jag svårt att förså meningen med det... Men det är ju jag.

2008-02-23 22:47
ok, nu har jag faktiskt kollat på videon. vad fan är det här? så fort folk öppnar käften och snackar om "orten" så är det samma gamla grej...nån halv/helpatetisk whigger som tror att hans håla är hood och försöker göra någon halvtaskig kopia på sina amerikanska idoler. totalt menlöst. jag har ärligt talat inget konstruktivt att komma med. hela grejen känns varken originell eller bra för fem öre...

2008-02-23 23:15
Demento förklara det bättre

2008-02-24 18:00

Phenomenals tvillingsbrorsa...

2008-02-24 19:47
Diggar din shieet mayne! Holla back fran chile moffukkaz, Block Starz!
One!
//Vito Eme
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records

2008-02-24 19:50
Nille_DTS P23 nej skriv en bok man skit i jag struntar i dig ni kickade gang signs o nu försöker du komma på förklaring att de inte va de eehh take a nap wake up and smell the coffé

2008-02-24 22:04
chukkrukkuz.., that would probobly be me :)

ha ha .. jag kör Mack Mode, å de är en intern skämt grej. inte nå gang signs, så nu va det avklarat oxå.

skitsamma, låten e dope, vi som känner dig förstår bättre.  skivan är blytung, kööööööööör bara brush!

one!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2008-02-25 12:31
Low-B P22 : its dat gangsta gangsta shit

2008-02-25 22:11
jag försöker inte göra nån usa grej av de hela vill bara visa kärlek till stället jag kommer från och bor på så enkelt är de...dom som känner mej förstår

2008-03-01 21:38
chukk ha ha ha ;)  du vet att de inte e g shit.., som sagt, de e internt å mina boyz vet.

nille, vi vet, vi vet ;)

holla!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2008-03-19 00:44
yupp low vi vet=)
de är en intern grej liksom