I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inför släppet av Spakurs debutalbum "Lördagen den 14:de"

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-03-11 21:46
Jag hörde för övrig ett spår från skivan feat. Dag Thelander. Hur bra som helst! Jag kan knappt bärga mig till att få äga ett ex
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2008-03-11 23:10
oooooh vad fett! En av dem bästa rapparna i sverige, solklart! Fan vad jag längtar!

fö. är brukar använda rim-raden jävligt fet!
...och det är det som är så fint med whoa!

2008-03-13 10:40
Är det satt nåt datum?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2008-03-16 20:03
Inte datum, men den har ju varit färdiginspelad sen i sensomras, så fan, den borde ju va ute i maj iallafall.

2008-03-16 20:09
PrinsMio, jag tar gärna ditt vad (förutsatt att du byter ut 'mest' mot 'minst' eftersom du omöjligt kan förlora annars. Jävligt kul att gå ut och undersöka på stan med folk. Och de har 5 sekunder på sig att lista ut det fyndiga. Hur mycket ville du satsa sa du?

"jag fick läsa radjäveln tre gånger nu för att få polletten att trilla ner." <- Detta kommer vara den vanligaste reaktionen, det är jag helt övertygad om.

"Haha dummaste jag hört"
Haha, det var det dummaste jag hört.

Not a follower, so Twitter has never been an option.