I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tittarsiffror på Offbeat?

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-02-15 16:54

Tittarsiffror på Offbeat?

Skulle vara jävligt kul att se tittarsiffrorna på Offbeat nu när det ligger på nätet och man kan kolla exakt hur många det är som kollar och om MTV tabbade sig rejält hehe.

Någon(eyen?) som sitter inne på nuffrorna?

Can't break necks in boxes

2008-02-15 17:06
Jag kollar då inte. Om det ändå är på internet så är det ju inte nåt särskilt och intressant, så tror inte att man kan jämföra siffrorna så

2008-02-15 17:10
Scripta, ta tillbaka det där innan du får en känga.
Ärligt, ta reda på fakta sedan kan du dömma.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-02-15 17:17
T-M-K
Vad är det med dig då? Det är sånt där som folk som inte är moderatorer blir blockade för.

Jag kollar inte: fakta
Är det på internet så är det inte särskilt och intressant: tydligen en personlig åsikt
Tror inte att man kan jämföra siffrorna: nyckelordet är tror

Så vad är det jag ska ta tillbaka?

2008-02-15 17:26
Scripta, det var met utav ett "skärp dig nu" än ett "nu jävlar".

Ta det med en nypa salt, jag menade endast att det är tråkigt att vissa personer i detta fall du klagar på sådana saker. Speciellt i Eye's fall där han kämpar på för att hålla igång det, åkte från TV pga dålig sändningstid (18:00 på en fredag) men endo forsätter på internet. Finns endo folk som klagar innan de ens kollat in programmet.

2008-02-15 17:34

T-M-K
Men jag känner till och älskade MTV Beat. Det kan du se i massor av trådar här om du tvivlar. Men jag tyckte inte att det var ett särskilt bra program. Det som var soft med det var att man kunde slå sig ner i soffan och njuta av hiphop som man annars inte ser på TV. Nu är det på internet och då ser jag ingen anledning att se det hellre än andra motsvarigheter som bättre motsvarar mina intressen.

Så det är varför jag inte kollar Offbeat och jag tror inte att jag är ensam om det, därför så tror jag inte att Offbeats siffror går att jämföra med Beats siffror, men jag tror ändå att det var ett misstag att MTV la ner det

2008-02-15 18:02
Scripta

"Men jag känner till och älskade MTV Beat."

"Nu är det på internet och då ser jag ingen anledning att se det hellre än andra motsvarigheter som bättre motsvarar mina intressen."

- Du talar faktiskt emot dig själv, MTV Offbeat är exakt samma sak som MTV Beat.
Nya artister, nya intervjuer, framträdanden etc.

2008-02-15 18:11
T-M-K
Men ursäkta mig då, men om du har läst hela mitt förra inlägg så borde du ha förstått vad jag menade. Det känns som att du bara märker ord nu.

Jag skrev ju varför jag älskade MTV Beat och MTV Offbeat må vara nästan samma sak men i olika medier

2008-02-15 18:49
Scripta

Det jag menar är att varför spelar medierna roll om ett program är bra?

2008-02-15 18:49
Haha, tråden spårade ur på en gång... Men jag tror att det närmaste du kommer till tittarsiffror kan vara att kolla vilka som gått in på sidan eller öppnat flashspelaren. Men vad vet jag, är inte specielt datorkunnig - Skicka ett mail till dem, vetja!

2008-02-15 18:59
T-M-K
Men om du hade läst vad jag skrivit så hade jag inte behövt upprepa mig själv i varje inlägg. Jag tyckte inte att MTV Beat var så jävla bra. Gillade dock att jag kunde kolla det på TV istället för att sitta krökt framför datorn.

Men det är ju oviktigt. Det jag ville ha fram från början var att anledningen till att jag inte kollar på det är just för att det inte går på TV längre och jag tror inte att jag är den enda som känner så. Därför så tror jag fortfarande inte att man kan bevisa att dem borde ha flyttat Beat istället för att lägga ner det genom att kolla på Offbeats popularitet. Men jag kan absolut ha helt fel i det jag säger

Tomten-
Inte vet jag om den spårade ur, vi diskuterar ju samma ämne som tråden handlade om från början

2008-02-15 20:30
Sista avsnitten kom idag

2008-02-16 18:17
Vänta nu, vadå sista avsnittet?
Can't break necks in boxes

2008-02-16 20:58
Tror han syftar på senaste, eller?
.

2008-02-16 21:03
Tycker nästan att Offbeat har varit precis lika intressant som MTV Beat var, om inte mer.

F.ö förstår jag inte meningen med att lägga en negativ kommentar baserad på ett antagande som inte har några grunder(scripta)
"I lay chicks like mother goose"

2008-02-16 21:13

Förklara gärna vilken kommentar du menar?