Veckans OffBeat! Organismen,Large,Professor P,Akilles! Uptown Baby!
I veckans OffBeat besöker vi grannstaden Uppsala och kollar in vad några av stadens eminenta residenter har på gång. Vi hänger med freestyle-virtuosen Professor P och Dj Akilles i deras studio och DESSUTOM så hälsar vi på Large och Organismen i Hotel NoMonkeyBiz.BOOM!. Räkna med superexklusiva live-framträdanden live and direct från mic-båset! Det....det...det går ju inte att missa! Believe It!!!!!! Gå in på www.mtv.se/eyeni peace n love /Eye ( uppe kl.18 idag fredag!)
UNDERBART!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Den Vita Kaninen!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Skivsamlare
2008-02-08 18:10
vänta nu. har Mtv beat börjat sändas igen? som offbeat? eller va? är det så blir jag varm i pillen! :O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK Yes, så är det! Tycker det blivit en förbättring från när det sändes i tv, mindre reklam och kan checkas när man vill under veckan.
va?
Skivsamlare
2008-02-08 18:40
coola bananers! dags att spana
AIK
Ågren är så snuskigt skicklig med pennan.
Redaktionschef
2008-02-08 19:34
I'm just chilling at the busstop!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Vad är det för skillnad mellan Beats och OffBeat?
laid back stil på org's platta? hmm.. ja tror inte riktigt på det, skulle hellre vilja höra motsatsen!
det finns en chat! missa inte den...
Tyngsta Offbeat såhär långt!
Can't break necks in boxes
jävligt kul att få se hur dom har det i sina studios =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft, fan va goa artister vi har i sverige, kreativa huven....Dom kunde ju knappast valt en bättre programledare än Eye-N-I heller, grymt!
Åhh fyfan va härligt med Proffesor P och Supersci på turne! Organismen langar bra skit också. Kommer bli ett bra musikår (:
Crocodile Dundee for president!
jävlar vad söt hund larran har, tack för ett bra program!
http://www.myspace.com/localexpressions
Skivsamlare
2008-02-09 11:55
ah det var bra program. tycker dock organismen har blivit mkt sämre på senare tid. men men jag är la fast i mbma-tider än :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Eye-N-I gör ett grymt bra jobb. Grymt avsnitt, längtar till Ågrens platta!
.
Fan va grymt program han gör, och med grymma folk! Titta på det! ni som kommer hålla det levande..!
Diggade både Organismen och Professor P låtar. Bus stop kommer bli fet när den släpps! Den vita kaninen har ett skönt beat med klockern rapp som vanligt.
härligt att kunna glo på videos i hyfsad upplösning å sådär, inge youtube jidder.. good stuff! big up till ögat!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Kul som fan med svenska hiphopreportage. Men det är ju trist att alla ska hålla på och langa hiphop-klyshor och skrika i kameran. Hade varit roligare om man kunde få lite mer djupgående analyser. Annars riktigt fina musikvideoval.
Skivsamlare
2008-02-10 13:24
Så kul att ha som mfs säger svenska hiphopreportaget, och håller även med om att jag hellre hade sett det hela mer ingående. Känns otroligt tidspressat och man hinner knappt komma in i intervjuerna förens de avrundas med musikvideos och efter en stund är programmet slut. Mer snack, mindre videos - eller varför inte mer snack och mer videos. Måste även tillägga att jag ser framemot mixtapet Akilles och Pro P hade på G.
Yes! In Concert — For the love of music
PROFESSOR P
så jävla fet "den vita kaninen" var, längtar efter orgens skiva som fan, kommer döda!
MTMTX
Offbeat, bra grejjer
Vet inte vilka jag är mest arg på: MTV som la ner programmet eller tittarna som inte tittade. Fan va jag gillar det här programmet!
Riktigt segt att man inte kan titta på programmet om man inte är lokaliserad i Sverige...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
den vita kaninen! galet galet
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap