DJ Large: Månadens profil på justdet.se
DJ Large är en mångsysslare inom svensk hiphop, med ständigt nya projekt och åtaganden på gång. Han har varit DJ åt större delen av Sveriges hiphopelit och varit på turné både i Sverige och övriga Europa flertalet gånger. Dessutom har han haft stora framgångar som producent och nyligen fick Sverige även höra honom rappa på Versioner vol. 2 . JustDet.se träffade en pratglad Large Vegas i den tämligen nya studion Hotell No Monkey Business för en ingående redogörelse om vad som hänt under åren med DJ Large och Mobbade Barn Med Automatvapen. Vi fick även veta vad planerna för framtiden är, både musikmässigt och för livet i övrigt. Läs hela på http://www.justdet.se/
Redline!
Riktigt riktigt bra skrivet och intressant! Tack för detta
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Haha Dj sleepy steg ju i aktning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cool...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt kul att läsa och intressant."Jag kommer ihåg att jag örfilade en kille som kom fram och önskade Ronny och Ragge. Gav han en rejäl örfil och spottade honom i ansiktet." hah!
Sen köpte jag en bärbar garderob som jag och farsan tätade. Men den var ganska liten. Jag kommer ihåg att PST/Q var lite tjockare på den tiden och fick inte plats, så han fick köra med öppen dörr. riktigt bra intervju. bigups!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Intervjun var av topklass.. riktigt bra!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Kanske lite långdraget men annars en bra intervju.
Fan vilken hyvens intervju! Mycket intressant läsning, keep up the good work!
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Grymm artikel!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
hade velat se mer bilder(måste klaga på nått=)
Moderator
2008-02-03 01:28
Väldigt intressant! Big up!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Framförallt bild på DJ sleepy
Redaktionschef
2008-02-03 01:42
skön och intressant läsning... speciellt det med lavetterna :P... lite lång kanske men inget som sänker nivån direkt. Kan dock känna att MBMA borde ha förklarats bättre (tidigt i texten) för den oinsatte (dvs vilka som var/är medlemmar) och att ni borde ha satt in en eller nåt sånt när DJ Large använder förnamnen för att beskriva artister som Promoe osv. Blir lätt förvirrande som det är nu.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jäävligt nice interju! inget att klaga på ! grymt itresant! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Skivsamlare
2008-02-03 10:40
Dj Lavett, haha! Riktigt rolig och framför allt intressant läsning.. Alltid underhållande att ta del av folks turnéminne och provisoriska studiohäng.. Hoppas att Dj Large lyckas och slipper hooka ett deltidsjobb, han om någon är värd att kunna leva vidare på det med tanke på hans karriär. Förövrigt så visste jag inte om Isons och Org 12s projekt.. Intressant.
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan De har en låt på "YOUNG L Swedish Takeover Vol.1" "9. Hazla Kollektivet (Ison & Org12) - Smaken Av Bitterhet (Prod. DJ Large)" Sedan finns det två Organism 12 feat Ison på Garotta Di Ansjovis
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Intressant intervju. Det är verkligen ingenting kvar som jag undrar om Dj Large nu. Dj Sleepy aktie steg något efter denna läsning. "Helt plötsligt ramlar Sleepy in på vårt hotellrum i kalsonger och t-shirt och är skitpackad. Efter kommer Pee Wee och säger åt honom att lugna sig." Fett.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Jag kommer ihåg att jag örfilade en kille som kom fram och önskade Ronny och Ragge. Gav han en rejäl örfil och spottade honom i ansiktet Värt att citera två gånger!
Främja fantasin
Riktigt nice skrivet! Bra intervju!
Va sverige verkar törsta efter blod under jantelag-ytan,,,
Skivsamlare
2008-02-03 19:42
Tikkan , har givetvis hört låtarna som är med på Garotta.. Men visste inte att de hade ett "projekt" där de skulle släppa något gemensamt ihop i form av en skiva eller dylikt. Men tack för tipsen ändå.
Yes! In Concert — For the love of music
Oracle: Good point! Hade langat in såna grejer om jag hade haft mer tid med redigering / korr :)
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
hade velat se mer bilder(måste klaga på nått=) Min kamera fick batteri-torsk precis när jag skulle knäppa första bilden (bra att man är förberedd). Den lånade scannern ville inte fungera med min dator, och internet är inte den bästa plats att hitta omslag till DJ Large-mixtapes. Och som grädde på moset fotar DJ Large fru bilder till oss med vad jag bara kan gissa en mobilkamera. Med andra ord, bilderna var inte av bästa kvalité, men de funkade. Jag ska scanna in alla omslag etc när och om jag får igång scannern. Även till de andra profilerna.
Redline!