MTVBeat blir Webb-TV ! Nu på Fredag:Lazee!!!!!
Jomenvisstsörru!!!!! Beat blir webb-TV!!! Varje fredag vid den numera klassiska tiden 18.00 så får ni hänga på undertecknad (Eye N'I även känd som Den Siste Telegrafisten även känd som RetinoBlastomRooticalRobot) när jag hälsar på artister,DJs,producenter eller andra sköna lirare aktiva på den scen som vi kort och gott kan kalla Bra Musik (reggae, hiphop,soul,electro,funk...kort sagt: sysslar du med bra vibes så hör du hemma på Beat!). Vi hänger ut i inspelningsstudios,på spelningar eller på gästernas hemmaplan. Vi kollar på nya och gamla videor och bjuder dessutom på exklusiva live-framträdanden....Hang out-Tv liksom! Cyaan miss it,people!
Nu på fredag så får vi återigen stifta bekantskap med singelaktuelle Lazee (denna extrordinärt grymma MC var gäst på det allra första Beat som sändes för ett halvår sen). Vi premiärvisar nya videon "Rockaway" och dessutom får vi en exklusiv låt live n direct från superproducenten Ishis studio. Boom! Yes,people! Beat is back!!!!!
mvh Ajjen
MTV BEAT BABY! Välkommen tillbaka Ajjen!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Vem är Ishi. Hört massor gott om honom, dock inge musik hehe. Länka gärna till mig.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Nemen detta räddade min dag helt!
fyfan vad roligt!!!! MTV beat är tillbaka!
LEGENDEN Ishi har blandannat proddat lazee "rockaway"
Kan ni inte göra någon intervju med Snook, se vad de har för sig etc. Skulle nog uppskattas av flertal personer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-01-22 16:38
ishi proddade ju det går bra nu..
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Fan va kul! synd på Lazee "CHEA" *spyr*
Superproducenten står det .. har får mig nån som heter ishi lr nått gjort åt papoose, fat joe etc.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Jo men Ishi jobbar väll i New York eller nåt, har för mig att han hookad upp "det går bra nu" remixen med faboulos.. Håller med, hälsa på Snook!
Grymt att det kmr tillbaks! Tittade alltid när jag hade chans och hemsidan är guld på dom musiklösa datorerna i skolan (: Undrar bara om avsnitten kmr ligga uppe på hemsidan eller kmr det sändas 18.00 och sen bara vissa inslag och artisten/artisernas uppträdande?
Crocodile Dundee for president!
fan va kul att ni kan köra fortfarande, big up
chase the clouds away
Skivsamlare
2008-01-22 21:17
MTV Beat goes webb-tv, som jag trodde. Kul som fan iaf, kommer lätt att spanas in!
Yes! In Concert — For the love of music
fett
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.
FlipP63:Hela avsnitten kommer ligga uppe.....
welcome back, det blir perfekt till förfesten...
ich lebe fur hiphop
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Redaktionschef
2008-01-23 02:29
Nice som fan! Kul att ni kör igång igen. Tror det här är rätt väg att gå.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
schysst, vet inte hur många gånger jag kollat på freestylen :)
http://www.myspace.com/localexpressions
kul att ni är tillbaka :)
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Kul och se att ni är back on track, hoppas detta håller i sig ett tag nu för det saknas såna här vibes i svensk tv.
va?
tv var lite fel och skriva kanske, saknas sånt här överhuvudtaget haha
va?
Sooft som fan!
http://soundcloud.com/rod_g
Producent
2008-01-23 21:39
Shit, va glad man blir! Har saknat programmet som fan. Big up!!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Hälsa på Öris!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Eye N´I berättar i mitt program denna fredag om MTV-beats återkomst, hur programmet ska se ut, hur innehållet skiljer sig och mycket annat...
Lyssna.
Fredag 15.00 SR Metropol på:
93,8 FM eller
www.sr.se/metropol och klicka på "lyssna direkt"
Eller... lyssna i efterhand Ondemand genom att klicka på "30-dagars arkivet" 8välj datum och tiden.
Cheers!
Ametist - http://www.ametistazordegan.com