Oscar & Blixtar - Riktigt fet exklusiv låt på frizon!
Tjena! En låt från den kommande netplayen "Portad från perrongen" finns nu tillgänglig på www.frizon.info Låten är producerad av mig själv, och gästas av Pompish! Checka och kommentera mer än gärna! Hoppas det smakar! Fridens //Oscar & Blixtar
fett skön tycker jag .. gillar beatet å känslan i låten, å du oscar är en jävligt duktig potensial rappare. du har varit tyst riktigt länge nu fan, kul du släpper. du är tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kekke Tack som fan för den trevliga kommentaren! Värmer verkligen att höra mannen, I'm glad to be back :)
Positivt förvånad, väldigt förvånad! Kul att höra! Första snubben låter lite som Bwana, skön vers over all. Bra låt!
Som sötast när jag ser dina brister.
Ja rapparen menar jag då!
Syrebrist
Härligt! Tack ska du ha!
Skit fett!. Riktigt bra gjort. Beatet är bra gjort, och du lägger det nice! Du vet att jag gillar det ;) Upp på denhär!
www.Myspace.com/Danilbeats
Dani-L Tackar och bockar ödmjukast mannen! :)
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Nej, men jäkligt najs. Rap, beat, sång - allt låter cleant.
Uhh
Chea! Tack man, you know how it goes down here in Å-town!
Fetaste!!! Tight flow, tight beat!
Du vet att ja gillare man! Netplayn kommer bli riktigt fet! :) peace bro! UPP
harebratja.
Stylus Def & United Tack som fan boys! :)
ooja, netplayen blir nice!
peace bröder
En intervju kommer upp på sidan snart också!
positivs överraskad: )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
positivt*
skönt beat ! resten är verkligen nej tack, im swedish man hör verkligen det på eng biten i låten,nej tack. fortsätt jobba så kan ni bli nästan lika bra som afasi o filthy som ni försöker vara.
Behöver beats !!
HAHAH trodde det var 3 personer på låten förns ja hajjade "oscar & blixtar"
Klingan Kul att höra!Bigrob743 Yes, tack, beatet är nice! Tycker personligen att Pompish engelska var helt okej, men visst, klart det kan bli bättre! Försöker verkligen inte vara Afasi & Filthy mannen, kan dock inte sticka under stolen med att afasi är grymt tajt och en stor inspirationskälla :)
skönt, tight, tycker de saknas något innan ni har de där, de där så änna. fortsätt fan, låter äkta annars
oh no he didn´t!
seeuontheflipsyde Tackar o bockar!
Äckliga röster..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Barnaerskoent haha whatever.. Kom med konstruktiv kritik eller håll käft, våra röster kan vi inte göra så mycket åt tyvärr upp
Okej, konstruktivt. Jag vet inte vad jag ska säga, eftersom jag tyckte allt var dåligt! Gör om, gör rätt?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Kan nog inte uppskatta detta pga. att era röster inte lämpar sig till inspelning, tyvärr. Detta föll inte i min smak alls. Kul att ni kör..
Barnarskoent Okej, tråkigt att du inte gillade! tack för att du checkade! peace
Mysig låt boys!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
nice kört! keep it up boyos!
Ja'da!
WenMec & Jahmal Tackar tackar, nice att det diggas!
Producent
2008-01-22 21:37
låter trevligt, inte vad jag vanligtvis lyssnar på, men det är en cosy känsla på det. fint jobbat :)
BigRob Du måste vara den största jävla tölpeln som satt sin fot på denna jord. Varför ska du jämt hata? Gillar du inte? Är det för oäkta? Kommentera inte då. Grejen dessa grabbar gör låter ju inte ens i närheten av vad Afasi och Filthy gör, jag ser inga direkta likheter i vilket fall.
syrebrist ,jag skriver precis vad jag tycker och tänker ,bara för jag har ett namn här så behöver du inte hata på mig pojken,så fort jag skriver nånting negativt så hoppar folk på mig. jag tycker inte det var bra får jag inte tycka det ? jag tycker det låter som en riktigt dålig afasi paradoi,får jag inte uttrycka vad jag känner ? killen säger ju att han blivit inspererad utav dom ,ja det hörs. det är oftast så i början när man börjar att man apar efter nån utan att man riktigt är medveten om hur mycket det hörs,jag hade själv en ken period det ska jag inte sticka under stolen med. ingen skriver minsann något när jag hyllar okända b rappare för en schysst låt. tycker jag matrialet ifråga är bra så skriver jag att jag gillar det och att det låter mycket bra. men visst bara för att dom här killarna är nya så kanske jag borde skriva Skitfett ! fortsätt kör grabbar ni kan gå hur långt som helst! superb! fantastiskt beat 9 /10 rap 8 /10 gud så himla bra jag ska ta med mig detta i mp3 spelaren till plugget ,tihihi. må bästa skärp dig för fan.
Behöver beats !!
"kommentera inte då" ska man bara kommentera när man gillar det ? då har du nog missuppfattat whoas funktion. och jag säger så här,lägg inte upp matrial här om du inte räknar med att vissa tycker det är dåligt,i själva verket så kan du lika gärna lägga ner "karriären" för aldrig någonsin kommer alla att gilla ens matrial ,it is what it is.
Behöver beats !!
Bigrob743 fattar precis vad du vill få sagt, och jag håller med. Klart man får vara beredd på att ta alla sorters åsikter. När jag skrev och rappade till den här låten så gjorde jag precis på det viset jag kände för, utan en tanke på att försöka härma någon. Har rappat i flera år, och därför lite tråkigt att bli kallad "afasi-parodi" och att man "apar efter nån annan", även om det nu är något man gör omedvetet, vad vet jag? Själv anser jag att jag inte gör det, sorry. Du får mer än gärna kommentera mina låtar, och säga vad du tycker, men dra gärna ner på stödigheten.
Fridens!
alexan,det har du så rätt i,jag var upprörd på han som högg på mig så det blev lite fel i mitt svar som naturligtvis inte ska gå ut över dig,ber om ursäkt för det. hur som helst så verkade du förstå min poäng. lycka till nu boys :) må väl
Behöver beats !!
Bigrob 743 Tack, ingen fara skedd! :) detsamma! Upp
Tight låt, beatet var guld. Jag tycker engelskan i refrängen var helt okej. Bigup! Syrebrist kommentar om Bigrobs kommentar var den dummaste kommentaren jag någonsin läst på whoa. tack å hej
Tycker tyvärr detta låter som allt annat och "Anton&Affe"-stil diggas inte. Låter som Mofeta gjorde för många år sen, det e det enda positiva jag kan komma med.
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
har aldrig hört anton & affe, men tråkigt att det inte diggas! tack för att du lyssnade
Tjäna på er grabbar! Måste tacka för alla fina komentarer. Det uppskattas! Hare gött
Diggar den här men det visste du redan! Hojta
www.justdet.se - svensk hiphop
Upp! Mer comments people :)
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
starkt imponerad
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape