I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny låt: Gubb - kung, fr nya tapet "okuttat"

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-01-19 19:51

Ny låt: Gubb - kung, fr nya tapet "okuttat"

Har valt att lägga upp ännu en "teaser" på min myspace sida. enbart lyssningsbar. vill ni ha den så tjacka hela tapet eller tanka hem de från ILLIZIT DOWNLOADSTORE                                                              
Denna gång är det låten KUNG ett stenhårt beat signerat  JOSE DGC.

lyssna på låten här :  "KUNG"

köp den som download här : ILLIZIT DOWNLOADSTORE

Aiyt .

L & R // GUBB & ILLIZIT

GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]

2008-01-19 20:53
Låten var okej tycker verserna var hyfsat feta men reffen var mindra bra,sen tycker jag du rappar om samma sak hela tiden men kanske köper en kopia av okuttat ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-01-20 06:12
Refferna blev lite brötiga, vet detta. Men tidne var knapp å vissa saker fick offras. Oxå e det trots allt ett mixtape för 55 spänn mannen.

Ok samma rackel hela tiden säger du, men du har ju inte skivan. Tjacka den istället för att tjöta man. Ha 55 pix.

Checka "Min Salut" om du tycker allt på okuttat verkar låta lika dant...

De e 10 spår på okuttat var av ett e intro så av 9 låtar anv jag olika flows, stil, känsla (rakt, bounce, stackato, slött) på 4-5 av låtarna. Vem fan gör de nuförtiden, ha?

FRIDENS
GUBB

GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]

2008-01-20 17:59
ja diggar ditt shit,vissa låtar är urkeffa medans andra är aptunga som ,hundliv,en svensk klassiker som placeras på top 5 bästa svenska låtar nånsin.

måste säga en sak nu gubb utan att du tar illa upp men shit man,du ser verkligen ut som en stenhård crystal meth crack addict mother fucker straight from the gutter :)

ja gillar din stil och ditt shit,kommer choppa mig ett ex direkt.

må väl
Behöver beats !!

2008-01-20 18:12
snippeten e riktigt jävla töng,vilka beats och vilken rap,riktigt riktigt najs

gbg i all ära,tung gaturap i min smak.
Behöver beats !!

2008-01-20 18:28
nej jag menar inte att okuttat handlar om samma sak eftersom jag inte har den,men dem flesta låtar jag har hört med dig handlar om ungefär samma sak
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-20 18:57
göteborgs finest rakt av ILLIZIT

2008-01-20 19:06
upp upp...fet låt!
A.C.A.B

2008-01-20 20:06
Tankade hem den för nån vecka sen efter som shoppen inte funkade:(  lite tråkit att bara ha mp3or..men fick låtarna iaf hehe..tyngst e ju industrimördarn - sjuuk!!

Annars jävlit bra också!!

2008-01-20 20:49
hampaah om man inte ens kan stödja svensk hiphop så pass mycket att man kan undvara 55 : - för en platta så är det fan inte konstigt att musiken dör. din lama ursäkt om att shopen va nere är löjlig.
Behöver beats !!

2008-01-21 00:20
its all gubb in da hood..

2008-01-21 04:05
"hundliv,en svensk klassiker som placeras på top 5 bästa svenska låtar nånsin."

sant.
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!!
-
// JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE

2008-01-21 12:13
Användaren är inte inloggad Bigrob743 P23

Jag tror du missupfattade eller så var det jag som var otydlig, men jag tankade altså hem den från download shoppen (för ca 50 kr)...

2008-01-21 12:39

hampaah, då ber jag om ursäkt, jag missuppfattade.

Behöver beats !!

2008-01-24 14:25

kul att deflesta verkar digga gubbs nya shit. "okuttat" är en stenhård platta som man trode bara real street moffokas skulle digga ,men verkar som fler verkar fattta att gubb är en riktigt bra rappare å inte bara en "gaturappare".

fett / hälsn illizit crew  

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-02-03 22:53
Ända riktiga gunget i hela gbg. 411 ger tummen upp.
Glenn?

2008-02-04 00:19
aa men detta är tyvärr inte lika fett som dem goa klassikerna "Världen e din", "Hundliv", "Verbalt Rån", "Respekt" osv
what u know´bout me

2008-02-04 17:44
nja, gillar det inte
http://www.myspace.com/localexpressions
Rappare

2008-02-07 02:16
Bigrob....
tack för propsen med Hundliv . najs å höra . å yes ima str8 moffokin gutter ass moffokka who dont give a XXXX  tar det som en komplimang mannen.

Step 2 illizit an get yo azz rolled On!!!! fortsätt beställa skivan......

L&R ILLIZIT BADNEZZ

2008-02-10 13:38
är lat, vart tjacka jag skivan ?
Rappare

2008-02-11 17:50
kriss ...

genom vår web eller exemplevis BLENDAS i götet
vi kör p-order båda 2...

cop dat shit

2008-02-17 03:45
plattorna finns snart över landet som vanligt, gbg visar upp sig
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se