I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JustDet.se - Recension Populärmusik - Hejn EP

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2008-01-14 16:37
Dawell: Jag brukar alltid föra fram min kritik konstruktivt oavsett vems tråd det är, mest pga att jag då känner att min åsikt har ett värde och att folk förstår varför jag tycker som jag gör.

Men det är vad jag gör och tycker att man ska göra, och jag förväntar mig inte att alla ska göra och tycka som jag.
Redline!
Manager

2008-01-14 16:38
Nu har du dessutom ett ypperligt tillfälle att påverka recensenten så att nästa recension kanske faller dig bättre i smaken.
Redline!

2008-01-14 18:29
Jag ser inget fel på recensionens utförande och jag finner heller inga anledningar att tro att recenscenten skulle ha någonting emot vedbörande. Han gillade helt enkelt inte deras förra ep och han gillade inte denna heller och han listade sina synpunkter och andledningar till sin åsikt. Sluta grina så jävla mycket det spelar väl ingen roll vad en person tycker oavsett om han är recensent eller inte? Personligen gillar jag ett par låtar på ep:n och jag gillar den lättsamma tonen på texterna/musiken osv. Tack för kaffet var för övrigt en av mina mest spelade låtar när den var som nyaste. Men det faller inte alla i smaken ge er inte på Dr.Octagon bara för att han inte känner som ni och sluta leta efter agg som inte existerar.
He said, I write what I see
Write to make it right, don't like what I be

2008-01-14 22:25
Word thenumber10!

Jag förstår inte varför folk har så svårt att acceptera Tonys åsikter. Det är vad han tycker,  albummet låter kanske inte dåligt i dina öron, men alla har väl för f-n olika musiksmaker! Ni i populär kan antingen välja att ta åt er av kritiken och försöka utvecklas eller ignorera det helt och vända andra kinden till.
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!

2008-01-15 08:45
trodde den här tråden hade gått i graven, men icke.
vi tar åt oss. det kan ALLTID bli bättre!
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe
http://www.twitter.com/popularmusiken
http://www.popularmusik.net
Manager

2008-01-15 08:52
Tänk om alla var lika klarsynta som thenumber10 ;D

Perssa: Populärmusik är nog de enda som accepterat mina åsikter här inne, det är de andra som vägrar ;)
Redline!

2008-01-16 14:27

"Fast ska jag vara ärlig tror jag inte att det är något medvetet val av grabbarna bakom Populärmusik, utan det har nog bara blivit så."

-
Förklara hur man omedvetet bajtar någon? Jag förstår fan inte.

eller jag bara skoja!

2008-01-16 15:50
Heppan P7

Jo det är ett ständigt återkommande symptom, att folk istället för att gå in i sig själva o hitta sitt eget sätt att utrycka sig omedvetet tagit efter en annan rappares stil... Ibland kan det bli så påtagligt att artisten själv bleknar som någon slags kopia.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-14 13:23
Kul tråd.

Min recension: 12 getingar och ett frågande ansiktsuttryck till Dr.Octagon X26
/ Norrlandsguld
Skivsamlare

2008-03-14 14:00

men palla gnälla om en dålig recension!

är man rappare och spelar in en ep så får man väl vara inställd på att alla inte kommer tycka om den, skickar man in den på recension får man väl vara inställd på att det kan bli en dålig recension. smaken är som baken!

kan man inte ta kritik kanske man ska fundera på att inte sprida sin musik till andra då.

löjligt o bitcha på octagon för att han gör sitt jobb och tycker till om en skiva som artisterna själva skickat in på recension.

2008-03-14 15:48
Tycker Oracle pin-pointade det mesta... orka inte läsa mer efter det.

Detta var en recension, låt grabben tycka vad han vill.. så får ni tycka som ni vill.