I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eldhee Exclusive Album snippet 1 Love

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-02-07 17:15
venom.. nu måste du hooka meta-four med ett ex.. annars blir jag av med mitt.. =(
what u know´bout me

2008-02-07 17:21
venom eller ska jag säga hary scary :O... jag tyckte din låt på who got tha mixtape vol. 2 (dom på vol. 1 med) va fet, då förtjänar jag väl ett ex av eldhee skivan? ;)

2008-02-08 18:10
Godlovesugly,langee,Marq o fiyah får varsitt ex.
Det betyder att vi e uppe på 13 o att det bara e 2 kvar...

Besaaa: =)!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-08 18:13

tack marq... Men hairy e fortfarande sur för att Dirty Crowd stava hans namn fel...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-08 19:21

Venom, jag förstår det, jag hade också varit sur, hehe... Hur får man skivan då?

2008-02-08 19:28
word on the street är att beställningen på mixtapes kom fram idag....

what u know´bout me

2008-02-09 10:03
well, the streets are well informed... Förutom en grej.
Det e inget mixtape det e ett album, o ja det har kommit,
låter grymt o ser cleant ut! Ni som bor i gbg kan träffa upp mig eller
person i fråga personligen, andra får vänta tills nästa vecka.

Har alla( som vill ha den hemskickad ) skrivit sin adress till zulu-ent.?

Its on now!

2008-02-10 15:54
fett! hook me up om det finns kvar album!
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html

2008-02-11 12:57
yoo, Joel Ighe här på miles konto, jag har skivan hemma nu, sitter och känner the vibe.. och vad ska man säga? jäävla tungt album alltså! finns i princip inte ett enda svagt spår på skivan.

fett, big up zulu ent, venom & zandile! sjukt bra jobbat.

peace!
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html

2008-02-11 13:11
Jakstarr beatet på "Gost To Get Mine", JÄVLAR!

2008-02-12 06:11
obs! nu finns eldhees skiva 1 love på bengans (stigbergst), Rocks (inom 2 dar) och blenda!

Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop it!Go cop the damn thing, ait?!
ELDHEE - 1 LOVE EXCLUSIVE PROMO ALBUM OUT NOW!
ZULU ENTERTAINMENT
myspace.com/eldhee myspace.com/zuluent

2008-02-12 13:38
gör en ny tråd om detta!

2008-02-12 16:02
Kolla Joel går in på andras konto för att få skivor! I like ur style playa! Hahaaa!

Lägger upp om ytterligare försäljningsställen lite senare!

SHOW US LOVE!!!

2008-02-12 16:19
Hahaha! Nej, det va miles som ville ha skiva, jag har redan mitt ex och det snurrar 24/7 i högtalarna, feeeta grejjer!

2008-02-12 17:13
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
DIRTYcrowd
424 -)(- 031

2008-02-13 15:22

Du som har vunnit , skriv din adress i meddelande så kan vi skicka ut skivan till dig!

ZULU ENTERTAINMENT

2008-02-14 05:10
Tack för all support. Less do this

2008-02-15 15:47
upp som en tupp
It was written in the book of life
Groupie

2008-02-16 14:33
Nice med FF7-samplingen!

2008-02-16 16:36
ye man! Det tyckte Kool G Rap när han hörde den med... Sen gjorde han en låt på en beat me samma sampling o snodde idén. True story!

2008-02-16 18:22
han e sånt svin
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net

Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline

2008-02-17 09:14
rätt smickrande att bli bajtad av "ur favorite rappers favorite rapper"... Eller?

2008-02-17 13:18
true

2008-02-18 01:12
nej nu är jag på mulles konto, jag loggar fan in på allas konton nu när whoa äcklen bannar mig, älskar btw folk som har sina förnamn som lösen haha!

2008-02-18 07:41
stop snytchin!
ZULU ENTERTAINMENT

2008-02-18 07:55
=) har tänkt på den stop snytchin grejen för att va lite off-topic, tycker det borde vara Dont start istället. One for the "whatever" folder!

2008-02-19 17:56

Kool G Rap's rip-off ovanför.. jag tycker inte han lyckats lika bra med beatet!

men iaf, venom du borde göra en ny tråd nu när skivan är släppt, folk som ser den här topicen tror att den handlar om snippetsen, nah mean?

// Joel

2008-02-22 15:05
yall dont know...

...yet

2008-02-22 15:47
duuuuudes langa skivan till mig wont ya!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-02-23 11:28

skickar den på måndag!!!!!!! Har vart svårt att få vinnarna att skriva sin adress så tyvärr
kommer jag bara skicka till dem som jag har adressen till. Alla vinnare i GBG ska ha fått sitt exemplar.

Känns skönt att representera en produkt som verkligen håller topklass! Responsen har endast varit positiv. Det är inte för "hype" som jag säger att detta är ett av hiphop sveriges bästa släpp någonsin. Detta är min övertygelse och jag vet att många håller med mig!
Tidslös musik som kommer vara aktuell även om 5-10 år och mer t.o.m.

PEACE!!!

2008-02-24 10:42
Alla vinnare i GBG ska ha fått sitt exemplar

ehm, not the most important one! haha...

2008-02-24 22:57
alla som velat mötat mig då rättare sagt. jag skrev ju till dig!

2008-02-27 07:36

Zulu-ENT befinner sig i STHLM. Mer info om "retailers" på östkusten kommer snart.
1 Love kommer inom kort även att vara tillgänglig för nedladdning på Cdon och I-tunes.
Vi vill tacka var och en som har köpt skivan i Göteborg.
För er som inte har den än så finns den att inhandla på Bengans, Blenda och på CD-Centralen.

MVH ZULU ENERTAINMENT

ZULU ENTERTAINMENT

2008-02-27 19:56
ENTERTAINMENT om jag får be....

2008-02-27 23:56
1 Love kommer inom kort även att vara tillgänglig för nedladdning på Cdon och I-tunes.

fett fett!

2008-03-09 17:08

Zulu entertainment kan meddela att en exklusiv singel från skivan kommer att läggas upp på Myspace inom kort (i veckan) så glöm inte att stay tuned!

MVH: Zulu entertainment

ZULU ENTERTAINMENT

2008-03-14 12:00
Rösta på eldhee till hultsfred...

Finns en tråd om detta i Sv.HipHop!

El spelar ikväll på stars n bars, med young bricks o venom.
Vi kommer troligtvis ha några överrasknings gäster med! Kom dit!!!!!!
ZULU ENTERTAINMENT

2008-03-15 08:00
vi skippade den itunes o cd-on distron pga samplingsstrul och att vi inte vill sälja halva plattan... dvs de låtar utan samplingar. Anyway. Skivan finns att köpa på hollywood nu oxå!
Inte många kvar av the the black edition of 1 love...passa på! O jag kommer behålla minst tio själv så...ajt fet show på stars n bars. Tack till alla som kom. Calle-P o resten av arrangörerna, rough lynx! Big up!!!!!!

Gå o lägg er nu!

2008-03-15 11:58
ja har inte fått mitt än o ja orkar inte åka t majorna !
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net

Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline

2008-03-15 16:11
sluta ljuuuug du har fått 5 du sålde dom ;)

2008-03-16 19:11
Var e min shiva sitter o väntar???...
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify

2008-03-17 01:54
på väg...ska gö ett massutskick imorgon peace!

2008-03-21 23:48
BIG UP!
SharpChest Beats