förövrigt, ruskigt jävla tvärfett, tidig julklapp sådär
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
hahaha "Brooklyn Bridge", hur fan tänkte jag? :D
Västkust Rockerz
otroligt fett men peshis röst e fan irriterande:P
www.myspace.com/naturmusic
Redaktionen
2007-12-23 05:18
lyssnat igenom tapet ett par ggr nu och jag måsta säga att det håller jävligt hög nivå. organismen har grymma texter, nya plattan kmr bli tung. bästa spår: På din grinn!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Ingen som vet vilket beat det är på 15?
Vilken låt rappar Large på?
Det blir vad man gör det till!
Långben jag håller med dig,... det är bara för att braschen är så hypad.,.. går bara ut på kontakter ja menar ska vi jämföra amy diamond med allywan då har vi liksom klass skillnaden,.. tycker allywan borde få kontrakt
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Brother-Bear: Jag e på väg
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
haha, peshis vers va det enda som va dugligt
http://myspace.com/kursiveradstil - iTalic, Rappar http://myspace.com/neglectedpunks - Med Fabian3000 Prod. http://myspace.com/mindstateproject -
Nice! Låter riktigt bra, heja Ågren!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
tack isen!
Det blir vad man gör det till!
riktigt bra grejor! Allyawan kan ju seriöst typ bli bäst i världen. Ser inga gränser där alls fan!
den e fet fet fet!
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
1. Jim Jones - We Fly High 2. Fergie - London Bridge 3. Rich Boy - Throw Some D's 4. Purple Ribbon Allstars - Kryptonite 5. Pimp C - Pourin Up 6. T.I. - ASAP 7. Clipse - Mr Me too 8. Young Joc - It's Goin Down 9. Million Stylez - Miss Fatty 10. E-40 - White Gurl 11. Lords Of The Underground - Chief Rocka 12. Fugees - Ready Or Not 13. Supersci - On The Grind 14. Juveniles - Rodeo 15. 15. TI - Let's Get Away 16. Dead Prez - Hell Yeah 17. Young jeezy - bury me a g 18. Paul Wall - Sittin' Sideways 19. Jay Z - Lost Ones 20. Goodie mobs - Cell therapy 21. Lupe Fiasco - Daydreamin'
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Alltså skivan är bomben, nu ser jag fram emot den riktiga skivan som en idiot. Synd att inte Afasi eller Pst/Q gästade Versioner Vol 2.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Nu är alla tvivel borta.. det BLIR ett gott, nytt år! Grymt!
www.myspace.com/cedermusik
Har lyssnat på den nästan non-stop sen den släpptes och jag är otroligt imponerad. Helt galet hur varje låt, oavsett vad den handlar om, om den är seriös eller av det skämtsammare slaget, kan vara så otroligt bra. Man lyssnar verkligen varje sekund. Ser fram mot det "riktiga" albumet, är sjukt nyfiken på hur det kommer låta om det här är det han gör "vid sidan om". SICK!
GÖTT är det. tråkigt att den laddar så långsamt bara. jag vill höra nuuuuuu
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
shykt bra shit! pumpas åtminstonne ett par tre timmar om dagen sen det släpptes
http://www.myspace.com/localexpressions
Spelar det varje dag, älskar Fy fan, riktigt fet låt!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
"just snott ett beat utav dig, jag vill bara skriva rader, inte höra dina verser, jag vill bara skriva klart det" Fan så bra mixtape! Spelas nonstop
johan, large och ni andra: detta har ni lyckats med, fa va fet den va! ps. dra ner era trynen till gbg för lite sessions framöver ok, sverige all-stars är det vi, fansen och industrin behöver... hip hop ain´t dead! ps. för pst/q´s senaste vers så kammar ni gubb´s "okuttat - illizit biznizz vol.2" med dom 2 tillsammans på låten "industrimördaren - orala stereoider pt.2"... rainman säger det!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
16. Dead Prez - Hell Yeah Stämmer ju inte alls?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
graci. fin liten juleklapp detta.
It is what it is, and how it is, is kind of fucked up.
Mexiflexi P18 Stämmer till 100%...om du inte syftar på att det är låt
numret som är fel, det orkar jag inte kolla upp... Men Fy fan! är Hell yeah, och Dead Prez gjorde Hell yeah.
I tego arcana dei!
diZZySWE P16 :
Är det bara jag som tycker att låtarna inte alls låter lika varandra...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var en skön julklapp. Man tackar och tankar. Och så nöjd man blir. Denna är klart fetare än föregångaren. Välvalt vad det gäller gästerna. Riktigt hyffsat genomarbetat trots allt detta, och kvalitativt... Big up!
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Fan så bra det kan bli! :D Rullar upp är ändå den festaste låten ! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Angående Hell Yeah, så finns det 2 versioner av låten på RBG-plattan, och den som används på Versioner Vol 2 är den versionen som Dead Prez själva kallar typ "Real Version", eller "rock version" (?). Alltså inte versionen som används i videon, men fortfarande Hell Yeah.
Albin- P18 :
Där ser man, tack så mycket för svaret!
så jävla tungt . bästa i år
efterlängtat! Mycket fett tape :) Skivan lär vara kunglig med tanke på tapet.
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Fyfan vad "Vigge" skämmer ut sig med sin vers... sämsta jag hört på år och dar. Hur som helst fett detta.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
FAN!! Jag ville att Allywan och Ågren skulle göra en straight-up weed låt. Hade hela låten i huvudet då jag hörde att han skulle vara med på vers.vol2! Mer weed Ågren! Mofeta är bättre än bra på tapet? Men vem på refrängen? Är det Mofeta? Sjukt fett tape dock! Förtjänar all respekt.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Jupp, det är Mofeta på refrängen och han gör bättre ifrån sig än på sitt eget släpp :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Han var ju tvungen att steppa upp. Det var ju på Ågrens Vol.2 :) Nä, jag tycker att han håller en jämn hög klass. Finns det en sämre vers på deras (Mofeta&Jerres) EP?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
dunderfett, eller ah... han har gjort bättre, men dumt att klaga.
bästa låtarna är toffer & mofeta är med på. thug
fan va DJ Large sög på att rappa :/ annars e allt överfett :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Hanses - Tyckte att EP:n över lag var lite för intetsägande även om killen kan rappa : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Large`s vers e ju det fetaste, du måste bara sätta honom i rätt perspektiv
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Allyawan jönköping=D tung skit
Hanses - Tack man! Det är jag på refrängen också :) Mabande - Tycker du det? Håller inte med, men det blir väl en komplimang hur man än vänder på det, så tack ändå. Tycker du borde ta en lyssning till på EPn dock. För övrigt vill jag se en rap-collabo mellan DJ Large och Jerre, fan vad fett det skulle va...
www.mofetajerre.se
Nar vi enda haller pa snacka om Mofeta osv sa maste jag saga att jag tycker din vers pa "Versioner Vol 2" var grymt grymt bra. En av de besta verserna fran dig jag har hort, du spelade in den i maj va. Innan de 50 tusen? ;) Diggar Epn ocksa. Hoppas vi far mer med dig och jerre 2008. Lite offtopic men, skivan e fet! Ar utomlands sa skriver som en idiot. sov gott och gott nytt ar
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
vad e dealen mellan ap o allyawan? eller har ja fått det om bakfoten?
Äeeh shit vad grymt! SATANAAA! Det är så här artister ska göra reklam för sig gadamit! Mindre skivbolag - mer kärlek! Skitpackad och Hänger på din grinn är fan klassiker redan första gången man hör dem! boyacka!
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
mofeta - Har lyssnat på EP:n ganska mycket just för att verkligen försöka fatta varför jag inte fastnar för den och tyvärr kommit fram till att den är för välpolerad. Du låter lite lagom glad (nästan hela tiden) och musiken låter lite lagom trevlig, men det blir liksom inget riktigt sväng av det hela. Känns inte som musik man blir glad av, utan musik som man kan lyssna på när man är glad just för att den inte kommer ändra ens sinnestillstånd : / Lite ruffigare produktion hade gjort den enormt mycket svängigare. 10-4, over...
Mabande - Kul att du tog dig tid och lyssnade. Jag känner inte som du men förstår vad du menar. Förhoppningsvis kommer du digga kommande grejer mer...
www.mofetajerre.se
Mofeta lägger de tajt.. Toffer lägger de äckligt fett.. Large dödar hela tejpet.. Allyawan lägger de bästa jag hört av han.. T.R som vanligt bäst i sverige på rappa.. Peshi.. bästa rapparen utan snopp.. hela tejpet är rå fett!
o just de.. du är jävligt äcklig också.