I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Checka årets äktaste hiphop låt - GUBB feat PST/Q

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-12-23 18:24
stjänan...

sorry att du nämdes med lallaren kicko ...missförstånd..// ILL
RICO WON - Accept What You Can´t Change ...Out Now on illizit!
www.illizit.com
Sångare

2007-12-24 02:33
Känns som att Gubb har drabbats av hybris? Om du vore bra hade du inte behövt förklara att du är bra.

Nämen se på fan, här sitter jag och hatar på självaste julafton. Kanske ska sluta med det. God Jul, hiphophufvuden.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-12-24 05:19
som tur var är gubb en sådan rappare som kan rappa hur som helst, var som helst, låt han höra något för en snabb stund, så kan han köra på även det sättet, dock ingen som behöver baijta för han kommer egen orginell varje dåg med bara flowet han besitter ju då, han är en mc´s mc....
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-24 10:33
Härligt!
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.

2007-12-26 09:08
Kul att höra PstQ!
Fucka ur!

2007-12-27 00:28
Gubb

jag tycker också att kicko verkar dum i huvudet, jag hatar inte heller på dig men jag tror  du överskattar ditt eget flyt littegrann

2007-12-30 13:24
tycker det är så jäkla typiskt fukkin svenskt att sitta å jämföra 2 rappare mot varann som kokat ihop en låt TILLSAMMANS.
Detta är musik å inget annat .Inte fan sitter ni å jämför flow å stil å vem som e bäst å dittan å dattan då tex  Fat Joe & Lil Wayne gör en collabo låt tillsammans !!!

Men så fort nåra svenska rappare slår sina påsar ihop å gör en låt , JA DÅ SKA DET JÄMFÖRAS OM  VEM FAN SOM E BÄST OSV PÅ LÅTEN, NI È HELT JÄVLA SJUKA I SKALLEN ASSÅ SOM KONSTANT SKA SÄTTA RAPPPARE FR SVERIGE UNDER LUPPEN!!!

Gubb & Pst har kännt varann i 10-15 år men bara gjort 2 låtar ihop . De kickar  helt olika stil å har helt olika lingo , flow, röst å rim struktur MEN det är det som gör det hela med  exempelvis  INDUSTRIMÖRDARN orginellt .

Ta skiten för vad det är, å sluta se rap med 2 el fler sv rappare ihop som nån jävla tävling...
ITS ONLY FUKKIN MUZIK GOTT FOLK !

tack till alla er andra som kommer med kommentarer , hat el kärlek spelar ingen roll....smaken e som....
RICO WON - Accept What You Can´t Change ...Out Now on illizit!
www.illizit.com

2007-12-30 15:24
Jag tyckte att låten var kanon. Köp tapet med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.