Lyssna in Paragon "Känner Min Stil"! Ny låt från kommande albumet "Glöd"!
Efter sina uppmärksammade mixtapes "Nästan Berömd" och "Länge Leve Laget" är det snart äntligen dags för Paragon att släppa ny fullängdare! "Känner Min Stil", som gästas av Sexfemman och producerats av Astma & Rocwell, är första smakprovet från kommande plattan "Glöd" som släpps mars 2008 på Hemmalaget/Bonnier. LYSSNA IN PARAGON "KÄNNER MIN STIL" HÄR :www.hemmalaget.nu/paragon Mer info kommer snart! Besök även :www.myspace.com/stadsbarn www.myspace.com/hemmalaget
Hoppas inte resten av skivan har detta stuket.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Redaktionschef
2007-12-17 11:53
Använder samma sampling som "Det Löser Sig" på Mange Schmidts nya skiva? :) Ser fram emot resten av skivan!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Efter några lyssningar så känns låten inte lika het längre. Känns som att Paragon har fastnat i samma tugg, från "Nästan berömd" till nu.
Men, men.. hoppas plattan har variation
.
Jag hörde lite Paragon som DJ Rooftop spelade på Ametist program vad heter den tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar Paragon .. vem e sexfemman?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
gillar inte rappen, men beatet var riktigt fett. refrängen va cool den med.. 6femman är snubben som alltid hänger med paragon, var med i legav förut? (eller vad dom hette..)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
jo fan va fet den är alltså. älskar att beatet går från minimalistiskt i verserna till sådär fett i refrängen..
Lät fett till en början men när beatet verkligen går igång är det faktiskt jävligt tråkigt. Till min förvåning, och det är väldigt synd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag saknar Paragon från "ni borde älska mig" nu är det för många experiment på G. Han borde bara köra rent och enkelt, like in the good ol days.
ich lebe fur hiphop
fan va man har längtat, låter fett...... "best rappar alive"
enigma: nej fan, han har hittat en originell stil som får han att synas - klart han ska fortsätta på detta..
Tüng!
Why Baby Why? www.yby.se
det är kul med ny stil men det har blivit för mycket av det, låtarna har blivit enformiga.
ich lebe fur hiphop
Den funkar men kommer aldrig låta lika bra som "löftet"
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Reffen va fet!! Beaten va gaalen!!! Big upp paragon!!
till tikkan och alla vänta tills ni hör skivan med slutsatserna..jag kommer alltid gå framåt inte bakåt, gör man det så har man inte kul."Glöd" är mitt mest personliga och mörka album hittils på många sätt, den här låten är en "isbrytare"..tro mig. peace gott folk. /Gon Travolta
HL.
PAPI_FOUL jäkligt skönt o höra faktiskt. får hoppas då :)
riktigt fet låt...diggar allt me låten,skönt att du kommer me lite nytt shiet
det låter fett P. Gon, personliga och mörka plattor tar oftast fram det bästa ur artisten. Skönt att höra fan... "ordet sprids som cigarett aska" ring a bell? ;)
ich lebe fur hiphop
Efter flera genomlyssningar kan jag endast säga. Relli tar tillbaka kronan i mars
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Kommer det video?
Riktigt feet låt,albumet kommer bli galet!
NOTHIN BUT SKILLZ
video är en möjlighet...håller er uppdaterade. Det här är bara början!
HL.
Shit! ska lyssna så fort jag kommer hem låter intressant, längtan är stor efter "glöd" Frågan lyder, kommer det bli personliga texter som på "löftet" eller lite mer "stila hårdare" texter? vad tror man.. troligtvis en blandning Antar att astma&rocwell ligger bakom största delen av platten eller?
"vinka åt en stjärna" blinka lilla stjärna melodi? Helt ärligt, det var jävligt sköna vibbar i denna låt, skönt beat känns lite 80s sådär också! Något man skulle vilja höra på stället
Gillart, dock så förstör sexfemmans vers något.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
6femman är han som gör den där skiten dagligen! bara så alla vet!
Helt okej låt, tycker sexan skiner mer på denna låt dock!
langa upp "länge leve laget" videon nu då........
Kan tänka mig att det är samma tugg som vanligt, om att du är prinsen, kungen, om hemmalaget osv, allt vi redan hört på alla dina skivor, tänker inte ens lyssna på låten.
-_-
finns det video till "länge leve laget" ?
hehe men kommentera har man tid med. MR-J ja det finns en video med mig och Fille. Pga olika anlednindar varav den största är att mitt nya album är på väg så kommer den inte släppas just nu. Den finns och den är fet så den kommer komma. Audi 2000. /Gon Mclane
HL.
Ok trevligt! Vi får vänta och se helt enkelt! Vinka åt en stjärna bror... kul att du sjunger en julsång för oss också!
hehe lite gammal tråd kanske, men vad hände med låten? varför kom den inte med på skivan?
Ok nu kör vi: Vi kände att den här låten inte höll samma klass som resten av skivan och valde helt enkelt att plocka bort den från tracklisten då den inte tillförde nånting. /Simon
HL.
80-talet blir jag att tänka på :P massa hårspray och skumma frisyrer :P
grek
FTD videon skulle va nice nu lite när sommarn har kommit
mickelito P21 hahaha å de kommer ifrån dig
vallentuna186 gangztaaaaaa var fan fick du luft ifrån? tyckte också skiten sög..och det kommer också från mig. gå på lektion nu, valp..
grek
haha håller med, det ska inte komma från honom! och din nöt, vem är det egentligen som har luft?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ElMaco hahahaha jag har tusen luftar! fjåårtiz
grek
P-Nut P21 Hurudu.... Lägg ba ner