I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-04 01:03

Baxare

alla ni som håller på med musik akta er för

http://www.nikkosounds.info.se/

killen är en  jäkel på att sno texter.
han tar t.e.x från kända artister och släpper det och säger att allt är han.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-04 01:07
Tagit hela min andra vers på "drömmare" nya singeln
och från sam-e på min låt alla ni
och sen en vers från Det här är vårt liv
och tagit delar av fotios vers även där på den.

Vilken horunge!!!
Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2007-12-04 03:51
var kan man lyssna pa hans ripoff-latar?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-12-04 05:55
vilken nolla
Fucka ur!

2007-12-04 08:04
kända artister...skulle väl vara sam-e i såna fall

2007-12-04 08:18
isofu här haru hans sida http://www.nikkosounds.info.se

hans egna ord om mina texter!!

Nikko - Mitt liv

En låt jag slängde ihop bara, handlar om mitt liv typ, vart ganska nöjd iaf. Tack till Predika för mixen, Digga e*le* hata! http://www.svenskweb.com/nikkomusic/nikko_musik/Nikko_-_Mitt_liv.mp3

Nikko - Sänker min blick

Ny låt, vill tacka Söder & Eroz för att de hjälpte mig med mixning, Själv tycker jag det är de bästa jag laggt, upp till er nu att tycka till !

http://www.svenskweb.com/nikkomusic/nikko_musik/Nikko_-_Sanker_min_blick.mp3

Dom två låtarna är rakt av tagna från mina låtar

Det här är vårt liv ft fotios k & ilya
Drömmare
och Vänder inte ryggen
och Bitar av alla ni

Kommer snart en diss låt till den h*r ungen!

Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2007-12-04 13:14
men ignorera honom bara! varför ge honom uppmärksamhet genom att spela in en disslåt? alla fattar ju att han är en idiot och han kan ju inte göra karriär med andras texter så varför ge honom en gratis stund i rampljuset?

2007-12-04 14:49
Demento P21

princip sak bara.
låt krisse göra sitt shit. Vill man ventilera så får man göra det :)'
det bestämmer inte du.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-04 14:53
Jag tycker att det e ett fett move.. Om nån tycker att en rappare inte kan framföra sitt shit som det ska så får ju nån annan göra det åt dom:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2007-12-04 15:11

T2dafuckin P61

Jo Hofors e kända för rappare som gör feta moves o tolkningar av andra rappares texter...

Till en viss grad håller jag med dig, om han gör det bara för att få uppmärksamhet så har han ju lyckats... Ingen pub eju dålig i dagens rap-sverige... Men sen kan han ju vänta sig konsekvenser också...

Jag tycker knappt jag kan göra mina texter rättvisa, men säkert är att ingen liten lallare som inte vet ett skit om mitt liv kan det... Inte nån "bättree" rappare heller eftersom mina texter är en del av mig...

Det e en annan sak om texten redan e känd o redan associeras til en viss rappare o han kör den, isåf har han ju inget att hämta förrutom atte just är en tolkning av den artistens text...

2007-12-04 15:17
meastro P0
nej det var ett förslag, om han vill slösa med sin egen tid och ge publicitet åt killen så är det helt upp till honom

2007-12-04 15:51
hiccory P22

Konsekvenserna blir ju att han kanske inte får göra spelningar och dessutom blir han bannad från events för att inget han skriver är hans egna. Krisse reagerar ju för att han lagt ner hela sin själ på de texterna och så kommer en 17 åring och säger att han gjort de. Jag hade också blivit förbannad. Killen tog förutom bort sin lunar "nikkomusic" efter påtryckingar från mig och krisse.

Demento P21

Tycker inte det är slöseri med tid, killen ska veta att han lever.

2007-12-04 16:07
Hehe finns värre konsekvenser än att behöva ta bort sin lunar..

2007-12-04 16:09

2007-12-04 16:12
Saken är den att baitare har alltid funnits, det är fucked up helt klart.
Men vafan ska du/ni göra en låt för? Du har gjort din video nu whats the deal liksom? Fan en grabb ute på landet som fortfarande inte kan rappa över huvud jävla taget liksom?

Sen vet jag inte vad du är eller har blivit i din nya stad men vi här uppe vet att u aint shiet så sätt dig inte i fler jävla problem med snubbar du inte vet vilka det är..i tell u, redan nog med den fanclub du byggt i Sundsvall

2007-12-04 16:14
Personligen tyckte jag det både var roligt och intressantmjag vill gärna se vart det här leder. Och ordvalet sen,haha shiet

2007-12-04 18:21
hade han tjänat pengar på det eller fått nån som helst publicitet för era texter så skulle jag fattat att ni lackar.. men vem fan pallar ett till beef över internet liksom?
Its Tricky!

2007-12-04 18:36

hahaha, vill du sluta som asma eller, han har bara fått sin fame genom att han har dissat halva sverige och folk han vet knäcker han.. även fast ni kanske knäcker denna person. men jag kan förstå att ni lackar på dessa personer, och mest för att han inte har skrivit i tråden eller hemsidan att han har tagit rader/verser från någon.. han förnekar det, låt sötungen ha sin sak, han kommer ändå aldrig bli stor, men de finns som sagt baitare överallt som vill skapa fame genom att ta bättre rader än vad han själv kan skriva...   "Nikko, Dikter från hjärtat" det sitatet var ett helvete att läsa (står på hemsidan) om detta som ni säger är sant...jag har inte hört nån av låtarna så jag ska inte kommentera saken men ändå!

människan är en jävla idiot, så vafan är du?
Poet

2007-12-04 19:24
Fetaste rapparen jag hört, alla tider och kategorier! :D

Typ inte... tråd låst. Ignorera killen, stå för det ni säger och leta upp han eller något istället för att spela stora och tuffa bakom datorskärmen.

Love! :)
At the gates of Eternity...