I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-26 17:49

Hatare

Det här är säkert helt galet att lägga det i det här forumet men jag vet inte vart jag ska lägga det liksom.

Men till saken, för att vara en vän av bra musik så blir jag jävligt less varje jävla gång man läser i en tråd och sen ser att någon som inte tycker allt är bra blir klassad som en"hatare".

Alltså vet ni vad en hatare är? Om jag tycker Paragons musik är den största skiten jag hört så gör ju inte det att jag hatar han som person.

Så det borde stå en förklaring till alla kids i FAQ/Regler vad det ordet betyder så slipper ni missbruka det ordet helt i onödan. Kolla i rapparen Phenomenals trådar, där ser ni pure hate och det har inte med hans jävla skit musik att göra utan det är helt personligt.

Låt alla göra sin skit, och tycker någon att din idol gör skitmusik så är det så. Ett missbruk av ett ord från er sida lär ju ändå inte få personen i fråga att gilla killen/tjejens musik mer.

Stay Real/R

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-26 17:54
Haha Rob :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2007-11-26 18:55
Precis. Men det där är en försvarsmekanism som usla rappare skyddar sig med.

Själv är jag aldrig rädd att framföra kritik. Går jag in i en tråd och ser en massa props så tänker jag: "jaha, detta verkar bra... vi lyssnar" och sen hör man ett gäng offer hacka fram nåt flum om hur jävla gangster dom är och att dom reppar sin grushåla över ett monotont freebeat med smurfröst i refrängen...

Då blir man besviken för att man kastade bort 1 minut av sitt liv och således bör man få vädra sin åsikt utan att bli kallad hatare.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-11-26 19:13
S-oteric P21
så sant, ibland måste man få säga vad man tycker!
http://www.myspace.com/micman123

2007-11-26 19:26
Ibland?... man borde få säga vad man tycker jämt
Don't!

2007-11-26 19:31
niii villleee hataaaa meeej hahahhah:P
http://www.kingsize040.se <br>DUBCNNSWE STUDIO

2007-11-26 21:06
bräää P22

Hur gör du för att skriva flera bokstäver av samma sort efter varandra?

Jag är tydligen en våldtäktsman?

2007-11-26 21:13
När ska folk lära sej att "hat" är hiphopens femte element!

2007-11-26 21:28
JuvanileRuckaSz P23

haha wörd :D
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-11-26 22:23
skojten X0

haha klock!

2007-11-27 01:14
Var lite ödmjuka nu gubbar. 

2007-11-27 01:54
Enlig mig kan man inte hata musik, man måste acceptera olika stilar öven fast man inte tycker det är bra

allt kommer ju från varann så det går inte att hata