M.Sakarias Ny video, singel m.m.
Tja!
Ett tag sen jag skrev här. Hursomhelst så är videon till Stockholm Serenad klar och lär dyka upp på tv och internet vilken dag som helst nu.
Singeln släpps också om några dagar på fysisk cd och som download. Tror den redan nu finns på itunes och 3s musikshop. Sen så spelar jag och Lorentz på klubb Yes! den 17e November. Hoppas ni har möjlighet att ta er dit.
Mvh / Sakarias
saxat från hans
blogg
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Sexyback! Baseline finns snart överallt!
Jag vill bara påpeka något om uttrycket "fysisk cd" men det känns så jävla svenne banan. Skön låt i övrigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Läste precis och tänkte göra en tråd om det, men skiv här så fort ni hittat på videon! Vore riktigt roligt att se, btw varför är det 23 på klubben? Lorentz är väl så jävla liten att han inte ens är myndig? fett synd
"hane 15 år, men han är på klubben!" hihi ja har videon!
Hehe 16 är han visst, man kan du dela med dig då? varför inte när den iaf kommer snart
fast ok det är väl roligare om den först får presenteras på deras blogg men vafan? det är2007
Meee. när jag läste rubriken trodde jag att jag skulle få se videon, fan... ok, den som väntar på ngt gott...
när kommer den!? va va va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va otålig man blir ! den är ju förfan klar och allting vad väntar dom på ?!?
langa videon!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Dom vill inte lägga upp på Youtube/Myspace pga det blir dålig kvalité då. Videon är riktigt bra.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fan va tråkigt hur ska dom då nå ut till folk då, inte alla som tittar på tv hela tiden
Shuriken P23 Nej men om dom vill att folk ska se den är det rätt konstigt att den inte finns på nätet, lugna ner dig du får en hjärtattack
dom ska ju va med på mtv beat nästa fredag då lär dom ju spela videon.......
MTV BEAT AVSNITT 12 16/11 BEST OF MTV BEAT PÅ FREDAG KL 18-20.00 I fredagens program plockar vi fram de bästa godbitarna som har visats i de senaste 11 avsnitt av MTV BEAT. Bland annat får vi se reportage och konserter med afrobeat arvtagaren Seun Kuti , Anthony B, Gentleman med flera. Eye N´I visar de mest efterfrågade och fetaste videor.Re- live framträdande i studion med artister som Ken Ring, Fjärdevärlden, Lazee och intervjuer med sidekicks som har gästat MTV BEAT med bland andra Dj Sleepy, Ametist, Viet-Naam. Välkommen till Mtv beat. ---------------------------------------------------------------------------- Var kommer lorenz och m.sakarias in!?
Varför kommer dom aldrig till MTV beat? Förövrigt är videon riktigt snygg, för mycket stillbilder dock. Hade varit roligare om man fick se lite mer vardagliga klipp eller vad man ska säga! Maila mtv beat och säg att dom ska komma dit!
Mtv beat sänds Fre den 23 Nov. Om ung. en vecka alltså.
OskarLW X0 Jaha? men när kommer sakarias o lorre lorrelight
releasedatum: 28-11-2007 enligt cdon.se CDon påstår även att singeln skall innehålla två spår: Stockholm Serenad + Remix
MR-J det är då. 23/11
Tvåspårs singeln finns att köpa som download redan nu.
Videon ligger uppe på
www.baselinemusic.se
Det ligger ingen video uppe på baseline.se?
Ok jag hoppas verkligen dom kommer till beat, videon är inte så jävla snygg men den duger
eye n eye sa förra avsnittet av mtv beat att dom skulle komma dit nästa fredag alltså imorn..... 1
Då hoppas jag dom kommer dit imorgon då
videon var inte bra nånstans.. men låten va tight men men ska bli kul o se dom på mtv beat imorn då ;)
23/11 är det Mtv Beat.
Inte imorgon alltså.
Pejjs!
cool video, däremot gillar jag inte lorentz vers.
http://www.myspace.com/localexpressions
jag förstår inte vad lorentz säger, bara massa lustiga ljud
M.sakarias vers är helt klart tyngre
Tråkig låg, helt klart duglig video.